2008-11-16, 21:58
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
http://www.cwtv.com/shows/one-tree-hill trailer till nästa avsnitt. Ytterliggare ett "speciellt" avsnitt. Tror faktiskt inte jag kommer gilla det speciellt mycket. Får hoppas att jag har fel.

Haha, nej, jag tror att det kommer att bli jättebra! Det är kul att det kommer lite avsnitt som bryter mot det normala man är van vid.

Det var ett bra avsnitt för övrigt. Som någon skrev här ovanför så tror jag också att Sam sticker nu. Jag gillar för övrigt henne bättre nu så jag hoppas att det inte händer något.

Kan någon skjuta Gigi? Jag är verkligen inget fan av Mouth/Millie (förmodligen mest pga taskigt skådespeleri) men Gigi är ju så jäkla frustrerande!!

Och så saknar jag Owen.
Citera
2008-11-16, 22:48
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Och så saknar jag Owen.

Klart du gör. Är väl en fröjd att titta på ett vilset muskelberg

One Tree Hill är en bra serie. Men det är lite tröttsamt med alla dessa stereotyper som dras till varandra.
Brooke och Owen, partybruden som ska rädda världen och muskelberget.
Lucas och Peyton, den balla bokskrivaren och den trubbelförföljda musiknörden. Båda är esteter typ.
Mouth och sekreteraren, tönten och töntinnan.

Dom enda som står ut är egentligen Haley och Nathan. Vet inte varför men känns som det i alla fall.

Skulle hellre se lite oväntade växlingar, lite förbjuden otrohet i stil med Lucas och Haley eller liknande.
Citera
2008-11-16, 23:30
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjunkaren
Klart du gör. Är väl en fröjd att titta på ett vilset muskelberg

One Tree Hill är en bra serie. Men det är lite tröttsamt med alla dessa stereotyper som dras till varandra.
Brooke och Owen, partybruden som ska rädda världen och muskelberget.
Lucas och Peyton, den balla bokskrivaren och den trubbelförföljda musiknörden. Båda är esteter typ.
Mouth och sekreteraren, tönten och töntinnan.

Dom enda som står ut är egentligen Haley och Nathan. Vet inte varför men känns som det i alla fall.

Skulle hellre se lite oväntade växlingar, lite förbjuden otrohet i stil med Lucas och Haley eller liknande.

Missade du Deb och Skills?
Citera
2008-11-17, 00:05
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Missade du Deb och Skills?

Det var ju bara patetiskt.
Citera
2008-11-17, 00:06
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Det var ju bara patetiskt.

Hehe, må så vara men det visar ju ändå att de finns en del förhållanden serien igenom som kanske inte faller i den mallen du skrev om ovan.
Citera
2008-11-17, 00:13
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Hehe, må så vara men det visar ju ändå att de finns en del förhållanden serien igenom som kanske inte faller i den mallen du skrev om ovan.

Nej, självklart var det en oväntad twist. Men Skills&Deb följer man inte lika mycket som det ursprungliga gänget. En grav förändring där skulle vara mycket mer intressant än två personer i bakgrunden. Skulle rubba hela balansen i gänget. Det enda Skills&Deb påverkade var Nathan, som efter 1-2 avsnitt tyckte det var lika naturligt som smör på mackan.
Citera
2008-11-17, 05:17
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
Nej, självklart var det en oväntad twist. Men Skills&Deb följer man inte lika mycket som det ursprungliga gänget. En grav förändring där skulle vara mycket mer intressant än två personer i bakgrunden. Skulle rubba hela balansen i gänget. Det enda Skills&Deb påverkade var Nathan, som efter 1-2 avsnitt tyckte det var lika naturligt som smör på mackan.

Snygg avatar

Någon kanske kan strula med Jamie, det hade varit en unik twist
Citera
2008-11-17, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Snygg avatar

Någon kanske kan strula med Jamie, det hade varit en unik twist

Nej fyfan. Ingen ska röra Jamie. Han är fan den bästa karaktären i serien. Alla scener han är med i blir man jätteglad av!
Citera
2008-11-17, 14:16
Medlem
Sheiks avatar
På tal om Skills, vad hände med han gamla "tjej" Bevin?
Citera
2008-11-17, 15:53
Medlem
Engångskods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
På tal om Skills, vad hände med han gamla "tjej" Bevin?

Hon var ju med i början på förra säsongen om jag inte missminner sig.
Bevin gifte sig med Nathans gamle bästis Tim och de har en unge tillsammans, fick man veta i avsnittet då de var instängda i biblioteket.

Hoppas det händer någonting i serien snart, det är mest den gamla tråkiga lunken nu och det känns som att de bygger upp inför något stort.
Citera
2008-11-17, 20:31
Medlem
Kalle7s avatar
Ahhh, imorgon är det OTH. Är det inte härligt?

Att varva ner till ett avsnitt one tree hill är inte helt fel.

Har ändrat min uppfattning lite och förväntar mig ett bra avsnitt.
Citera
2008-11-17, 20:35
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lua
Nej fyfan. Ingen ska röra Jamie. Han är fan den bästa karaktären i serien. Alla scener han är med i blir man jätteglad av!

Eller hur? Jag kommer på mig själv med att flina så fort han dyker upp i rutan plus att det känns som att alla andra skådisar är bättre i de scener de delar med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in