2008-01-09, 21:28
  #337
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
Så du grät dig igenom båda episoderna ? Han var ju sjukt gullig hela tiden

Ja, nästan. Japp det var han. Nathan is a mess!
Citera
2008-01-09, 22:12
  #338
Medlem
ja nathan är verkligen a mess. Sved i hjärtat när man fick se hur det gick till när han gjorde illa sig.. att han gick tillbaka alltså

Deras unge ser ju mer ut att vara lucas barn förresten... ^^
Citera
2008-01-09, 23:27
  #339
Medlem
Igens avatar
fattar inte vad som hände med Skills. Fick inte han stipendium å grejer? Vad hände med hans karriär?
Citera
2008-01-09, 23:35
  #340
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igen
fattar inte vad som hände med Skills. Fick inte han stipendium å grejer? Vad hände med hans karriär?


Ja , undrade det oxo.
Han var ju bra.

Hade kanske varit för mkt om han lyckades oxo, räcker med brooke.
Citera
2008-01-10, 00:39
  #341
Medlem
Shuyins avatar
Annorlunda men fortfarande bra...

Så kan man väl sammanfatta det, vissa grejer kanske var lite "sådär" men jag tycker ändå att de har gjort de på ett bra sätt trots att man gjorde ett så stort tidshopp, givetvis så får man återknyta med flashbacks.

Skills fick väl stipendium för college basket, men var nog inte tillräckligt bra för NBA antagligen, så blev han då coach istället.

Tyckte för övrigt situationen som fick Nathan i rullstol var lite löjlig, det kändes inte som honom att gå in där och mucka med någon främling, som visserligen var provocerande, kanske hade framgången stigit honom åt huvudet.

En grej till är att det inte finns någon Dan med än, men hoppas givetvis på mycket Dan även om det kanske blir svårt att få in honom i och med att han är i fängelset, hur långt straff fick "han" föressten?
Citera
2008-01-10, 03:18
  #342
Medlem
davinho414s avatar
e riktigt positivt överraskad! verkar bli en grym säsong om de fortsätter såhär
Citera
2008-01-10, 10:01
  #343
Medlem
~Surfer~s avatar
Äntligen!! Så j-a skönt att det är tillbaka!
Citera
2008-01-10, 11:21
  #344
Medlem
FiveTownss avatar
Bara Nathan klipper sig och börjar gå igen så kan det nog bli en bra säsong.
Citera
2008-01-10, 12:02
  #345
Medlem
Slav3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveTowns
Bara Nathan klipper sig och börjar gå igen så kan det nog bli en bra säsong.

Tänkte precis samma sak Kan nog bli bra detta!
Citera
2008-01-10, 14:05
  #346
Medlem
hur ofta går de i usa
och när börjar dem i sverige ?
Citera
2008-01-10, 15:17
  #347
Medlem
Ehh....Bra som fan!

Jag läste någonstans att det är en mid-season på den sista säsongen av One Tree Hill. Alltså, att det bara blir 10-15 avsnitt.

Hur som helst, i USA går det varje vecka tror jag. Om inte något speciellt händer. World Trade, World Series osv osv....!
Citera
2008-01-10, 15:34
  #348
Medlem
Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7
Ehh....Bra som fan!

Jag läste någonstans att det är en mid-season på den sista säsongen av One Tree Hill. Alltså, att det bara blir 10-15 avsnitt.

Hur som helst, i USA går det varje vecka tror jag. Om inte något speciellt händer. World Trade, World Series osv osv....!


Vadå är de här sista säsongen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in