Ehh....Bra som fan!
Jag läste någonstans att det är en mid-season på den sista säsongen av One Tree Hill. Alltså, att det bara blir 10-15 avsnitt.
Hur som helst, i USA går det varje vecka tror jag. Om inte något speciellt händer. World Trade, World Series osv osv....!