2008-02-08, 16:52
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveTowns
Nja har väl ingen källa på det men det känns ju som det räcker liksom. Säsongen är väl till för att binda ihop allt på nytt och visa hur det gått för alla efter high school. Trodde helt klart dom skulle lägga av redan efter fyran.

Skriv inte dina antaganden som säker fakta, det har spekulerats om att det ska komma mer efter detta vad jag har läst.
Citera
2008-02-13, 15:09
Medlem
calina85s avatar
Shiiii!

Sjukt bra avsnitt...orka vänta en vecka jag vill ha mer nu . Bästa avsnittet denna säsong, kanske ett av de bästa någonsin.
Citera
2008-02-13, 16:04
Medlem
Roligt avsnitt synd bara att lillkillen inte var med.
Citera
2008-02-13, 17:40
Medlem
Komiskt att Quintin tittar spikrakt in i kameran när han sitter och förklarar för Lucas att det inte är hans shot.
Citera
2008-02-13, 18:10
Medlem
JesseMontgomerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Sjukt bra avsnitt...orka vänta en vecka jag vill ha mer nu . Bästa avsnittet denna säsong, kanske ett av de bästa någonsin.

Du höjer det väl lite till skyarna? Enligt mig har inget avsnitt ännu i hela säsong fem kunnats jämföras med något avsnitt från säsong ett. Som i sin tur är min favorit säsong.
Citera
2008-02-13, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JesseMontgomery
Du höjer det väl lite till skyarna? Enligt mig har inget avsnitt ännu i hela säsong fem kunnats jämföras med något avsnitt från säsong ett. Som i sin tur är min favorit säsong.

Säsong ett är enligt mig inte den bästa säsongen. Tror det var säsong 4, med allt som hände med skolskjutningen, Keiths död och allt runt basketen. S04 är typ oslagbar. Sjuk.
Citera
2008-02-13, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7
Säsong ett är enligt mig inte den bästa säsongen. Tror det var säsong 4, med allt som hände med skolskjutningen, Keiths död och allt runt basketen. S04 är typ oslagbar. Sjuk.

Agree. Säsong 2 var dock den sämsta.
Citera
2008-02-13, 22:20
Medlem
Igens avatar
Fick inte Lucas en syster eller dog hon under förlossningen? Vad hände riktigt har glömt bort helt :P
Citera
2008-02-13, 22:24
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igen
Fick inte Lucas en syster eller dog hon under förlossningen? Vad hände riktigt har glömt bort helt :P
Det stämmer, dom bor i Skottland nu tror jag. Jag vill ha tebax Rachel-bruden, hon med rött hår. Hon var riktigt het. Skönt att slippa Bevon, hon var så jävla ful.

Rätt drygt att det dras ut på Lucas Peyton, vi vet att han inte kommer gifta sig utan välja Peyton till slut.
Citera
2008-02-13, 22:37
Medlem
Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Det stämmer, dom bor i Skottland nu tror jag. Jag vill ha tebax Rachel-bruden, hon med rött hår. Hon var riktigt het. Skönt att slippa Bevon, hon var så jävla ful.

Rätt drygt att det dras ut på Lucas Peyton, vi vet att han inte kommer gifta sig utan välja Peyton till slut.

Riktigt dåligt då att man inte får se honom ringa dit å sncka med sin syster eller höra hur hon mår. Fattar inte hur dem bara kan skita i att filma en så stor sak.
Citera
2008-02-13, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hell88
Komiskt att Quintin tittar spikrakt in i kameran när han sitter och förklarar för Lucas att det inte är hans shot.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHA
Citera
2008-02-13, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igen
Riktigt dåligt då att man inte får se honom ringa dit å sncka med sin syster eller höra hur hon mår. Fattar inte hur dem bara kan skita i att filma en så stor sak.

Tror det varit någon scen där han fått brev från dom.. Dom anser väl att tiden behövs till andra scener.

Angående dagens avsnitt, jag börjar bli riktigt trött på peyton. Har för det mesta hejat på lucas och henne men nu är hon bara dryg. Skönt att lucas fria även fast det antagligen inte kommer hålla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in