Så vad tycker ni? Bara jag som faktiskt tycker att det var rätt så bra ?
Tror säsong 5 kommer att bli riktigt bra. Någon mer som la märke till att Paul Johanssons namn fortfarande stog med? Vet inte hur det var med resten, men hans var iallafall med
Var någon mer än jag som fick en konstig variant av andra avsnittet från igårk väll. Efter 30 minuter började de visa slutet på första avsnittet. Jag förstår inte.
Aja, laddar ner lite olika varianter så får vi se...!
EDIT: Laddade ner nytt och nu är klart och allt är bra. ONE TREE HILL IS BACK BABY!
Tycker det ser bra ut. Fortsätter dom såhär blir det en bra säsong
Angående att Pauls namn står med är nog för att han kommer synas i några avsnitt från och till med lite mindre framträdande roll.. Skulle inte tro att han försvinner helt bara för att han sitter i fängelse.