2008-01-10, 16:27
Medlem
JoffaJaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igen
Vadå är de här sista säsongen?

jupp, har för mig det
Citera
2008-01-10, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7
Ehh....Bra som fan!

Jag läste någonstans att det är en mid-season på den sista säsongen av One Tree Hill. Alltså, att det bara blir 10-15 avsnitt.

Hur som helst, i USA går det varje vecka tror jag. Om inte något speciellt händer. World Trade, World Series osv osv....!
på tisdagar ? , så man kan tanka dem på onsdagarna ?
Citera
2008-01-10, 18:32
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
jupp, har för mig det

12 eller 13 episoder är klara, mer blev det inte på grund utav strejken. Chansen att det blir en s6 är vad jag hört, relativt så stor. Har dock inga källor, så lita inte på mig.
Citera
2008-01-10, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phas
12 eller 13 episoder är klara, mer blev det inte på grund utav strejken. Chansen att det blir en s6 är vad jag hört, relativt så stor. Har dock inga källor, så lita inte på mig.

Det ska vi nog inte göra Senaste jag läste var i alla fall att det här var sista säsongen men det kan kanske ha ändrats nu när avsnitten minskades. Har svårt att tro det dock. Själv vill jag hellre att det avslutas den här säsongen innan det tappar för mycket.
Citera
2008-01-10, 22:46
Medlem
haxxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveTowns
Bara Nathan klipper sig och börjar gå igen så kan det nog bli en bra säsong.

Tycker faktiskt att han passade sjukt bra i långt hår och lite skägg, lite rockstjärna över honom på något sätt
Citera
2008-01-11, 02:17
Bannlyst
Hoppas att han börjar spela basket igen på något sätt fan vad det kändes äkta dom där tillbakablickarna på draften och när det började gå bra och när han kom in och sa till Hayley att dom ska till Seattle. Nej, han måste få spela igen!
Citera
2008-01-11, 09:46
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaa
Hoppas att han börjar spela basket igen på något sätt fan vad det kändes äkta dom där tillbakablickarna på draften och när det började gå bra och när han kom in och sa till Hayley att dom ska till Seattle. Nej, han måste få spela igen!
Lär inte hända att Nathan kan fortsätta sina karriär. Anledningen till att han fick bli skadad och rullstolsbunden var att kunna behålla han i One tree hill där serien utspelar sig. Eventuellt om detta är sista säsongen så kanske han han få sitt proffskontrakt(för att sedan leva lyckligt alla sina dagar)i sista avsnittet. Men även det låter lite väl mycket som ett löjligt happy ending.

Personligen skulle jag nöja mig med att han klippte sig.
Citera
2008-01-11, 09:49
Bannlyst
Jo du har väl antagligen rätt, låter logiskt. för övrigt, är det bara jag eller har Hayley blivit ordentligt mycket snyggare?
Citera
2008-01-11, 10:42
Medlem
gardelovs avatar
hey

jag tycker att detta var en bra start på denna säsongen!
Citera
2008-01-11, 15:58
Medlem
frellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaa
är det bara jag eller har Hayley blivit ordentligt mycket snyggare?
Hon har blivit blivit enormt mycket snyggare (gillade henne innan också, inte det). Ännu en anledning att kolla vidare på denna säsong som kan bli riktigt, riktigt bra!
Citera
2008-01-12, 01:23
Medlem
JesseMontgomerys avatar
håller med i kören, verkar ju bli riktigt bra
Citera
2008-01-12, 09:23
Medlem
Igens avatar
Nja tycker Hayley alltid varit ful och inte snyggare nu. Undrar också tror ni de var Rachel som Brooke sparkade när hon snckade i telefon med någon model?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in