2008-09-16, 17:35
Medlem
Kalle7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Förresten, någon som har lyckats lirka fram en trailer till nästa avsnittet?

http://www.youtube.com/watch?v=CQVPKijzkjw

Där har du något Kenta.
Citera
2008-09-16, 17:40
Medlem
otroligt sorgligt avsnitt.
Citera
2008-09-16, 17:50
Medlem
vilket fint och sorgligt avsnitt, jag älskade det verkligen från sekund ett. Några har redan skrivit om att de kom en och annan tår under programmets gång, och jag kunde dessvärre inte brista ut i tårar då jag såg det i skolan på min Ipod under en rast, men det var rejält nära - jag satt med en grop i halsen typ hela avsnittet och ville så gärna gråta.

Den nya tjejen i klassen var ju samma tjej som snodde tröjor från Brooke. Gillade speciellt när Haley sa typ "Brookes Davies, va?", till tjejen med en ironisk stämma. Men var det inte här tjejen som hade skrivit det där fina brevet som Haley läste på i slutet, eller? Blir kul att följa det där, tror typ att Haley och den nya tjejen kommer bli bra vänner - Haley verkar ju vara den där tjejen som hjälper till unga människor som har det lite svårt. Och bråket i den kommande trailen - är det möjligtvis mellan henne och den för närvarande instabila Brooke? Vem vet.

Fasiken. Tre avsnitt har passerat, och det har börjat så fruktansvärt bra - det är enormt kul att följa serien. Någon som har hört om OTH har bra siffror i USA eller ett uttalande från The CW om en sjätte säsong?

Aj. Så bra.
Senast redigerad av ery3 2008-09-16 kl. 17:54.
Citera
2008-09-16, 18:47
Medlem
Infusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
Men var det inte här tjejen som hade skrivit det där fina brevet som Haley läste på i slutet, eller?

Jo precis, det var hennes brev.
Citera
2008-09-16, 19:22
Medlem
Kalle7s avatar
Jo, det va hennes text...

Och det är sjätte säsongen som pågår just nu..
Citera
2008-09-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Jo, det va hennes text...

Och det är sjätte säsongen som pågår just nu..
oj, jag skrev fel.. givetvis menar jag den sjätte. Men alltså det där med tjejen, det betyder ju som jag spånade: hon har det svårt ställt (därför hon var tvungen att sno tröjan), men Haley kommer hjälpa henne på rätt väg eftersom hon ser något hos henne iochmed det välskrivna brevet tills hon möter Brooke och då smäller det - så förutsägbarhet, men ack så skoj.
Citera
2008-09-16, 23:13
Medlem
Bye Bye Babys avatar
Q dog ju alldeles för tidigt i serien tycker jag. Det skulle ha varit bättre om han fick en liten större roll och sedan dog. Visst var det lite sorligt men aldrig så att jag började gråta (vilket jag lätt gör). Är det bara jag som tycker att James beter sig som om han vore äldre än vad han är? Något som jag stör mig enormt på i serien. T.ex när han ger Q's gamla baskettröja till hans brorsa. Det ganska så ovanligt att små barn tänker på andra barn när de själva mår dåligt, fast tja... det är ju som sagt inte omöjligt och det är en tv-serie.

Det ska bli spännande och se hur den här grejen med Dan och Carrie utvecklas För övrigt så var det ett bra avsnitt.
Citera
2008-09-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rediai
Trodde jag var ensam om att göra det

Du är inte ensam, det är inte ofta jag har fått tårar i ögonen medans jag tittar på tv serier, otroligt avsnitt.
Citera
2008-09-23, 14:19
Bannlyst
Känslomässigt avsnitt, som vanligt.

Citera
2008-09-23, 14:32
Medlem
Shuyins avatar
Stort det där att lira fyra mot fem, och det blev ju ändå 68-61 i matchen så kanske kan det gå ändå. Skönt också för Brooke att få ett slut på eländet, tvetydligt vem det var som attackerade henne, men det kanske inte spelar någon roll, jag tänkte först på shoplifter girl men det känns aningen långsökt.

Intressant att se hur serien går vidare nu, måste vara jobbigt för Nathan men starkt av honom på något sätt.
Citera
2008-09-23, 15:01
Medlem
Kalle7s avatar
Inte det bästa avsnittet denna säsongen, men alla avsnitt kan inte va kanon.
Citera
2008-09-23, 20:15
Avslutad
Vet någon av er vilken låt det var som spelades i slutet av avsnittet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in