2012-02-12, 10:53
Medlem
Croissantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Och det gör inte alkohol? Alkohol är minst lika destruktivt så då kanske dom kan få fram det i serien istället framställa supande som coolt som dom gör i serien.
Dude, jag håller med dig därav smileyn.
Citera
2012-02-12, 13:47
Bannlyst
Efter att Payton försvann så blev serien inte längre sevärd. Bush är okej, men jag orkar inte med hennes röst.
Lite Nanny Fine över det
Citera
2012-02-20, 03:50
Medlem
Nästa avsnitt kommer bli jävligt bra.. LÄNGTAR!
Citera
2012-02-23, 16:09
Medlem
broskarns avatar
Synpunkter och teorier på senaste avsnitt?
Kan det vara så att pappan till Chuck misshandlat både han och mamman?

Citera
2012-02-23, 16:24
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lionelle
Efter att Payton försvann så blev serien inte längre sevärd. Bush är okej, men jag orkar inte med hennes röst.
Lite Nanny Fine över det

Ja vafan är grejjen med hennes röst ? Pallar fan inte med henne mer än 2 scener..
Citera
2012-02-23, 18:44
Medlem
Ingen som reagerade på den misslyckade övermålningen av 'SanDisk' på USB-stickan?

Kul att se Lucas igen!
Citera
2012-02-23, 18:45
Bannlyst
Var det bara jag som fick känslan av att polisen var bad cop när han besökte Haley?
Sen tänkte jag; Äsch vad är oddsen att just "Bad cop" jobbar när Haley besöker polisstationen.

Tycker säsongen har varit het okej än så länge, förutom delen med "ryssarna(?)" den känns bara så fake
Citera
2012-02-24, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broskarn
Synpunkter och teorier på senaste avsnitt?
Kan det vara så att pappan till Chuck misshandlat både han och mamman?

Högst sannolikt är det så, vilket också passar in med varför en blodig (men oskadd) Chase placerades i baksätet på en polisbil i den "sneak preview" som visades i säsongens första avsnitt.
Chucks farsa hänger nog ganska löst...
Citera
2012-02-24, 00:54
Medlem
GeneraleNnr1s avatar
Jag blev otroligt besviken på

Sedan vet jag inte om folk som inte har något att tillföra i tråden (dvs har sett serien) har här att göra, men jag spoilertaggar detta också för säkerhets skull:

Senast redigerad av GeneraleNnr1 2012-02-24 kl. 01:04.
Citera
2012-02-24, 02:37
Medlem
fbkuuks avatar
Nu råkade jag bara titta på en spoiler, men i vilket avsnitt kommer lucas tillbaka?
Citera
2012-02-24, 13:52
Medlem
CoachWades avatar
Säga vad man vill om Lucas återkomst, men visst fasen var det härligt att se honom i serien igen? Han försvann för tre säsonger sedan och serien har aldrig varit densamma sen dess. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte ett dugg om vad som händer med Clay o Haleys syrra. Jag spolar alltid över deras scener, för enligt mig så är dom inte en del av "mitt" OTH. Julian kan jag knappt acceptera heller. Sen vet jag inte varför Chase har fått en så här pass viktig roll i serien. Han har väl aldrig varit en ordinarie kugge? Bara någon som hoppat in o ut ur säsongerna..
Citera
2012-02-24, 19:03
Medlem
GeneraleNnr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachWade
Säga vad man vill om Lucas återkomst, men visst fasen var det härligt att se honom i serien igen? Han försvann för tre säsonger sedan och serien har aldrig varit densamma sen dess. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte ett dugg om vad som händer med Clay o Haleys syrra. Jag spolar alltid över deras scener, för enligt mig så är dom inte en del av "mitt" OTH. Julian kan jag knappt acceptera heller. Sen vet jag inte varför Chase har fått en så här pass viktig roll i serien. Han har väl aldrig varit en ordinarie kugge? Bara någon som hoppat in o ut ur säsongerna..

Just därför blev jag besviken, som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Alla gamla biroller som nu har blivit "ordinarie" i serien tillför ingenting egentligen till huvudstoryn (dvs den inre kretsens relation till varandra; Nathan, Hayley, Brooke, Dan, Lucas, Mouth, Skills och Peyton). Förstår egentligen inte varför jag har fortsatt kolla på serien efter ~säsong 5. Kanske har att göra med att jag vill se hur det slutar om man ändå har sett så långt in i serien som jag har gjort.

Nu skiter jag förövrigt i spoilertagg, men jag blev besviken på Lucas snabba återkomst eftersom det inte ens verkar som att de faktiskt har lagt ner tid på att ge (ett för honom) värdigt sista avsnitt. Då kunde det lika gärna vara, och min syn på serien som helhet hade kunnat hålla sig någorlunda intakt trots att pengakåtheten varit uppenbar sista hälften av serien.
Senast redigerad av GeneraleNnr1 2012-02-24 kl. 19:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in