2012-01-12, 21:24
Medlem
Som ni andra har sagt var det en helt perfekt start på säsongen. Finns mycket att spekulera kring. Det jag främst funderar på är om "introt" kommer få sin upplösning först mot slutet av säsongen, eller om det kommer klarna redan nästa vecka. En jobbig teaser var det i alla fall, jag vill ju veta nu!

Senast redigerad av CriticalAcclaim 2012-01-12 kl. 21:29.
Citera
2012-01-12, 21:43
Medlem
redeem445s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CriticalAcclaim
Som ni andra har sagt var det en helt perfekt start på säsongen. Finns mycket att spekulera kring. Det jag främst funderar på är om "introt" kommer få sin upplösning först mot slutet av säsongen, eller om det kommer klarna redan nästa vecka. En jobbig teaser var det i alla fall, jag vill ju veta nu!

Tror inte så mycket kommer att upplösas redan under nästa avsnitt. Stephen Colletti har sagt att sakerna som händer i introt är "key moments" som kommer att spelas ut under hela säsongen, men ingen av händelserna kommer att vara med i säsongens sista avsnitt.

Angående din spoiler så kan det mycket väl vara så. Vad jag vet så har det sagts att Lucas återvänder för att hjälpa/vara där för Haley, så om inte diverse bröllop och barnafödelser var tillräckligt för att locka tillbaka honom så är detta nog seriöst nog. Tror inte han bara helt plöstligt dyker upp liksom, utan det lär vara knutet till någon speciell, förmodligen allvarlig, händelse.
Citera
2012-01-17, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redeem445
Tror inte så mycket kommer att upplösas redan under nästa avsnitt. Stephen Colletti har sagt att sakerna som händer i introt är "key moments" som kommer att spelas ut under hela säsongen, men ingen av händelserna kommer att vara med i säsongens sista avsnitt.

Angående din spoiler så kan det mycket väl vara så. Vad jag vet så har det sagts att Lucas återvänder för att hjälpa/vara där för Haley, så om inte diverse bröllop och barnafödelser var tillräckligt för att locka tillbaka honom så är detta nog seriöst nog. Tror inte han bara helt plöstligt dyker upp liksom, utan det lär vara knutet till någon speciell, förmodligen allvarlig, händelse.
Tror det kommer spelas ut max ett sånt moment på ett avsnitt. Första avsnittet fick vi ju iaf se branden, ska bli spännande att se vad resten är för något!
Citera
2012-01-26, 20:34
Medlem
Nån mer som fick känslan av att Dan kommer att göra Nathan illa?
Citera
2012-01-27, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander

Ja, man fick onekligen den känslan. Sedan tänker man givetvis tillbaka på de små klippen man fick ta del av i första avsnittet.
Citera
2012-01-27, 15:11
Medlem
redeem445s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander

Jag tror att det bara är en "decoy". Dom vill att man ska tro det även fast det förmodligen inte kommer bli så, men jag kanske har fel. Vi får se
Citera
2012-01-28, 16:22
Medlem
AbbySciutos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CriticalAcclaim

Jag tror att Lukas kommer tillbaka för att hjälpa Hayley när Nathan är försvunnen. Jag tror att det är större sannorlikhet att det är Quinn som dör.
Citera
2012-01-29, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AbbySciuto
Jag tror att Lukas kommer tillbaka för att hjälpa Hayley när Nathan är försvunnen. Jag tror att det är större sannorlikhet att det är Quinn som dör.

Låter ganska troligt faktiskt. Quinn beter sig ganska skumt så.

Avsnitt 3:

Citera
2012-01-30, 08:28
Medlem
partyprinsessans avatar
Var det inte någon som skrev att Nathan bara skulle vara med i några få avsnitt? När han sa hejdå till Hayley och att han snart kommer tillbaka tänkte jag direkt att nu kommer han dö i en flygolycka eller liknande men jag hoppas att jag har fel
Citera
2012-01-30, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haser
Avsnitt 3:

Svar ja.

Citat:
Ursprungligen postat av partyprinsessan
Var det inte någon som skrev att Nathan bara skulle vara med i några få avsnitt? När han sa hejdå till Hayley och att han snart kommer tillbaka tänkte jag direkt att nu kommer han dö i en flygolycka eller liknande men jag hoppas att jag har fel

Jag har för mig att jag läste att James Lafferty kommer vara med i 7 avsnitt denna avslutande säsong.
Citera
2012-02-03, 01:30
Medlem
partyprinsessans avatar
Ruggigt spännande avsnitt.
Citera
2012-02-03, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av partyprinsessan
Ruggigt spännande avsnitt.

Inte omöjligt att det är kranen, men tror Dan har ett finger med i spelet.

'I will stay here untill Nathan gets home' sa han ju när Haley sa att det var dags att bege sig därifrån.

Ett sätt att skaffa alibi för Dan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in