2006-12-11, 13:41
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Någon som vet om deras uppehåll har börjat nu eller ska de sända ytterligare ett avsnitt nu på onsdag? Står varken eller på tv.com

Det börjar igen 10: e januari eller vad Strife skrev för någon sida sen.

Jag tror inte att han la märke till hur kropparna låg, det måste vara något mer än så. Keith kanske vill att Lucas ska hämnas honom? Well, well..
Citera
2007-01-09, 20:19
Medlem
zajkos avatar
D underbar serie!
Citera
2007-01-11, 09:10
Medlem
Shuyins avatar
http://www.cwtv.com/shows/one-tree-hill/episodes/760

När drar serien igång igen egentligen? Songs to love and die by var det senaste där Lukas var 'död' och träffade Keith.

Och jag har för mig att det skulle dra igång den 10: e januari igen, vilket var igår.

Någon som vet?
Citera
2007-01-11, 15:37
Medlem
Bosse Buss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
http://www.cwtv.com/shows/one-tree-hill/episodes/760

När drar serien igång igen egentligen? Songs to love and die by var det senaste där Lukas var 'död' och träffade Keith.

Och jag har för mig att det skulle dra igång den 10: e januari igen, vilket var igår.

Någon som vet?

Enligt epguides.com så kör dom igång nästa onsdag, den 17:e.
4-11 3T5761 17 Jan 07 Everything In Its Right Place
Citera
2007-01-18, 05:58
Medlem
Strifes avatar
Fan va skönt att väntan är över. Äntligen!

Blev till en börja besviken då vet visade sig vara ett mediokert avsnitt, som dock skärpte till sig lite till slutet. Då tänker jag framför allt på Dan's scener, med Nathan och Karen, där han visade en ödmjuk och sårbar sida av sig själv. Jag har sagt det förr och säger det igen. Dan Scott (Paul Johansson) är seriens bästa skådespelare och seriens intressantaste karaktär. En sak som jag blev glad över att se, var att Mouth fick mycket screen time. Han har vuxit med serien och det är bra att han har blivit en regular on set.

Annars var det inte ett speciellt bra avsnitt måste jag tyvärr säga. Konstigt "bråk" mellan Nathan och Hayley med. Man kan förstå att Hayley blir ledsen och arg över att Nathan har ljugit, men att hon lämnar honom bara för det lilla bråket tyckte jag var konstigt. Trodde först de bara blev sura på varandra men sen säger ju Nathan till sin mamma "Hayley left me". Sen åker han över lite snabbt och så blir de vänner igen. Måste säga att detta kändes lite krystat om jag ska vara ärlig. Sen var det lite konstigt att Lucas inte kom på vad som egentligen hände i korridoren, när man såg hur han vaknade i förra avsnittet. Hmm, aja han kanske kommer på det senare ... time will tell.

Men allra bäst i avsnittet var helt klart Rachel och Brooke i cat woman-dräckterna. zOMG! Peyton såg jävligt fräsch ut i hennes sista scen med.

Bra att serien är tillbaka i alla fall! - Gött att jag ska upp och jobba snart, fast det var lätt värt att sitta uppe och vänta på One Tree Hill.
Citera
2007-01-18, 16:54
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Fan va skönt att väntan är över. Äntligen!

Blev till en börja besviken då vet visade sig vara ett mediokert avsnitt, som dock skärpte till sig lite till slutet. Då tänker jag framför allt på Dan's scener, med Nathan och Karen, där han visade en ödmjuk och sårbar sida av sig själv. Jag har sagt det förr och säger det igen. Dan Scott (Paul Johansson) är seriens bästa skådespelare och seriens intressantaste karaktär. En sak som jag blev glad över att se, var att Mouth fick mycket screen time. Han har vuxit med serien och det är bra att han har blivit en regular on set.

Annars var det inte ett speciellt bra avsnitt måste jag tyvärr säga. Konstigt "bråk" mellan Nathan och Hayley med. Man kan förstå att Hayley blir ledsen och arg över att Nathan har ljugit, men att hon lämnar honom bara för det lilla bråket tyckte jag var konstigt. Trodde först de bara blev sura på varandra men sen säger ju Nathan till sin mamma "Hayley left me". Sen åker han över lite snabbt och så blir de vänner igen. Måste säga att detta kändes lite krystat om jag ska vara ärlig. Sen var det lite konstigt att Lucas inte kom på vad som egentligen hände i korridoren, när man såg hur han vaknade i förra avsnittet. Hmm, aja han kanske kommer på det senare ... time will tell.

Men allra bäst i avsnittet var helt klart Rachel och Brooke i cat woman-dräckterna. zOMG! Peyton såg jävligt fräsch ut i hennes sista scen med.

Bra att serien är tillbaka i alla fall! - Gött att jag ska upp och jobba snart, fast det var lätt värt att sitta uppe och vänta på One Tree Hill.

Precis som vi alla andra 'normala' människor så var jag inte uppe så sent som du och såg på det. Men nu har jag i alla fall sett det, skönt som sagt att det är tillbaka.

Jag håller med dig i princip allting, jag tror också att Lucas i sinom tid kommer på det. Jag började tänka att det kanske var han som hade satt upp lapparna hemma hos Dan, men det verkar osannolikt. Kan det vara Keith? Ser ingen annan än någon av dem.

Jag tyckte att det var helt logiskt att smällen i bilkraschen gjorde att Dante dog, det verkade inte lika självklart i serien. Men tillslut så fick man i alla fall veta det. Skönt, för Dan i fängelse vore självmord för serien.

Och de där cat-dräkterna var inte att leka med... hot (alltså det engelska ordet, men det förstår ni nog) var ordet.
Citera
2007-01-18, 17:54
Medlem
snakkes avatar
Jävligt skönt att det är tillbaka. Håller med ovanstående. Är det bara jag som tycker att Gigi är lite för konstig? Ok, i avsnittet där hon sa till mouth att hon hade tänkt bjuda ut han var ganska gulligt. Men nu när hon säger att hon har tänkt göra slut med han och frågar hur han vill det ska ske? Lite väl överdrivet konstig..
Citera
2007-01-20, 12:02
Medlem
Ganska okej avsnitt, sämre än de andra som hade toppkvalite. Undra vad resten av säsongen ska handla om, de måste väl ändå graduate snart. Och Sophia Bush, oj oj oj, hoppas bara inte hon följer trenden och råbanta som alla andra, för hon är redan kurvig på rätt ställen!
Citera
2007-02-02, 21:27
Medlem
Shuyins avatar
Har 4x13 sänts, eller?

http://www.cwtv.com/shows/one-tree-hill/episodes/763

Står här lite om det avsnittet men hittar ingenting någonstans om det på någon torrent site.

Kanske har de uppehåll en vecka, men det verkar konstigt.
Citera
2007-02-03, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Har 4x13 sänts, eller?

http://www.cwtv.com/shows/one-tree-hill/episodes/763

Står här lite om det avsnittet men hittar ingenting någonstans om det på någon torrent site.

Kanske har de uppehåll en vecka, men det verkar konstigt.

Avsnitt 13 sänds den sjunde Februari. dvs. ute på torrentsidorna runt 04:00 på morgonen den åttonde.

http://www.tv.com/one-tree-hill/show/16942/episode_listings.html?season=4&tag=nav_bar;4
Citera
2007-02-03, 16:28
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
Avsnitt 13 sänds den sjunde Februari. dvs. ute på torrentsidorna runt 04:00 på morgonen den åttonde.

http://www.tv.com/one-tree-hill/show/16942/episode_listings.html?season=4&tag=nav_bar;4

Ah vilken bra länk, där står det ju om air dates då var det som jag förmodade att de tog uppehåll en vecka.
Citera
2007-02-07, 20:48
Medlem
icys avatar
Senaste avsnittet var bland det sämsta någonsin.
Har någon hört något angående om den kommer läggas ner? Känns verkligen som att det kommer att bli cancelled när som helst. För på sistone har den varit riktigt dålig. Inte alls den charm den en gång hade. Sorgligt faktiskt, för bara några månader sedan skulle jag tyckt det varit riktigt hemsk om den blivit cancelled, men nu känns det lite som det kvittar. Hoppas bara på ett bra slut, samma gäller The O.C. Skillnaden mellan The O.C. och One Tree Hill är att jag vet att The O.C. skall sluta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in