Fan va skönt att väntan är över. Äntligen!
Blev till en börja besviken då vet visade sig vara ett mediokert avsnitt, som dock skärpte till sig lite till slutet. Då tänker jag framför allt på Dan's scener, med Nathan och Karen, där han visade en ödmjuk och sårbar sida av sig själv. Jag har sagt det förr och säger det igen. Dan Scott (Paul Johansson) är seriens bästa skådespelare och seriens intressantaste karaktär. En sak som jag blev glad över att se, var att Mouth fick mycket screen time. Han har vuxit med serien och det är bra att han har blivit en regular on set.
Annars var det inte ett speciellt bra avsnitt måste jag tyvärr säga. Konstigt "bråk" mellan Nathan och Hayley med. Man kan förstå att Hayley blir ledsen och arg över att Nathan har ljugit, men att hon lämnar honom bara för det lilla bråket tyckte jag var konstigt. Trodde först de bara blev sura på varandra men sen säger ju Nathan till sin mamma "Hayley left me". Sen åker han över lite snabbt och så blir de vänner igen. Måste säga att detta kändes lite krystat om jag ska vara ärlig. Sen var det lite konstigt att Lucas inte kom på vad som egentligen hände i korridoren, när man såg hur han vaknade i förra avsnittet. Hmm, aja han kanske kommer på det senare ... time will tell.
Men allra bäst i avsnittet var helt klart Rachel och Brooke i cat woman-dräckterna.
zOMG! 
Peyton såg jävligt fräsch ut i hennes sista scen med.
Bra att serien är tillbaka i alla fall! - Gött att jag ska upp och jobba snart, fast det var lätt värt att sitta uppe och vänta på One Tree Hill.