2009-07-10, 20:52
Medlem
Kalle7s avatar
Är väldigt förväntansfull. Men asså Lucas och Peyton kan ju inte vara borta för gott nu. Hade ju varit en skam. Man måste få veta mer. Ett värdigare slut.
När serien ska läggas ner för gott ska man verkligen veta det innan man ser det sista avsnittet och insupa allt.
Citera
2009-07-17, 23:01
Medlem
har också kollat på one tree hill ett tag nu tycker det är en jätte underhållande tv serie , är på säsong 4, episod 4.
är derek, peytons riktiga bror eller ett psyk?
han är sexig iaf för att vara en kille
Citera
2009-07-18, 03:08
Medlem
putte.ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padman
har också kollat på one tree hill ett tag nu tycker det är en jätte underhållande tv serie , är på säsong 4, episod 4.
är derek, peytons riktiga bror eller ett psyk?
han är sexig iaf för att vara en kille
Citera
2009-07-19, 04:28
Medlem
Det här låter ju bra iaf nu när Lucas och Peyton tackar för sig.

http://www.fanpop.com/spots/one-tree-hill/articles/21408

Rachel tillbaka det gillar vi, hon är het.

Men Haleys syster som återvänder är INTE Taylor , det är synd, för ja... hon är också het.

Men men, jag tänker inte vara lika negativ som alla andra, jag tror säsong 7 blir riktigt bra den också! Hade gärna sett en ny badguy i OTH och låta Dan vandra sin "road to redemption".
Citera
2009-07-24, 00:17
Medlem
Vet någon om avsnitt 18-24 finns med swesub? Har sökt lite på olika torrentssidor men inte hittat något tyvärr...
Citera
2009-08-02, 02:28
Medlem
kallesietes avatar
Som jag har fattat det kommer s7 i september, då utan lucas och peyton.
Lite puttinuttit: http://www.youtube.com/watch?v=Ptp_tmacGnM

Blir verkligen inte samma serie utan dom två.
Citera
2009-08-03, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallesiete
Som jag har fattat det kommer s7 i september, då utan lucas och peyton.

Blir verkligen inte samma serie utan dom två.

Du har rätt. S7 kommer i September, och blir inte samma serie utan dom två.
Dock hoppas jag man kan göra det bästa ur situationen och ha en bra anledning till att dom är borta, men att dom ändå är med på ett hörn och även göra några gästskådespel, lite som man gjort med Karen.

Gör man det kan nog säsong 7 bli helt ok, även om den aldrig kan bli lika bra utan Lucas och Peyton.
Citera
2009-08-03, 20:36
Medlem
Croissantens avatar
Inte för att klaga, men jag tycker att det blir skönt att bli av med Lucas och Peyton.

Tycker att det har blivit väldigt mycket lull lull numera, det händer ju knappt något nuförtiden. Ge mig mer Dan, Skills och Rachel så kommer s7 komma bli skitbra.
Citera
2009-08-03, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proudslacker
Vet någon om avsnitt 18-24 finns med swesub? Har sökt lite på olika torrentssidor men inte hittat något tyvärr...

Den som inte kan se ett One Tree Hill-avsnitt på engelska måste ju vara urusel på engelska. No offence (om du nu vet vad det betyder )

Förlåt
Citera
2009-08-04, 12:40
Medlem
Okej förlåt men de är inte lätt när man är 10 år att förstå och hänga med i allt...
Citera
2009-08-04, 18:47
Medlem
kallesietes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swegooner
Du har rätt. S7 kommer i September, och blir inte samma serie utan dom två.
Dock hoppas jag man kan göra det bästa ur situationen och ha en bra anledning till att dom är borta, men att dom ändå är med på ett hörn och även göra några gästskådespel, lite som man gjort med Karen.

Gör man det kan nog säsong 7 bli helt ok, även om den aldrig kan bli lika bra utan Lucas och Peyton.

Ja visst. Jag kommer aldrig sluta titta. har följt serien för länge och jag har alltid älskat den. Men om man har följt sen avsnitt 1 och är insatt så vet man hur mycket lucas och peyton betyder. Visst, det var mycket lullande på slutet but still.. Jag tycker dom skulle avslutat efter s4 men gjort det lite annorlunda.

Eller, avslutat nu på s6, även där med lite justeringar. Man vill ha klarare slut för vissa. Även värdigare.
Karen, Whitey, Dan o.s.v, alla dom som var med från början ska ha värdiga slut.

+ att när man ser sista avsnittet någonsin, ska man veta det innan.
Citera
2009-08-05, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallesiete
Ja visst. Jag kommer aldrig sluta titta. har följt serien för länge och jag har alltid älskat den. Men om man har följt sen avsnitt 1 och är insatt så vet man hur mycket lucas och peyton betyder. Visst, det var mycket lullande på slutet but still.. Jag tycker dom skulle avslutat efter s4 men gjort det lite annorlunda.

Eller, avslutat nu på s6, även där med lite justeringar. Man vill ha klarare slut för vissa. Även värdigare.
Karen, Whitey, Dan o.s.v, alla dom som var med från början ska ha värdiga slut.

+ att när man ser sista avsnittet någonsin, ska man veta det innan.
Japp, det är viktigt att man vet att det är sista avsnittet när man ser det. Får absolut inte vara så att det ev. är sista, utan när sista är då ska det ha utannonserats långt innan.

Sluta titta på serien är absolut inte ett alternativ här heller då man är fast och måste veta vad som händer.

Och som sagt, det finns potential även i dom andra huvudrollerna och därför så finns det såklart även hopp om att detta fortfarande kan vara en lika bra serie, även om den förmodligen aldrig kan nå upp till samma nivå som innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in