2007-02-08, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Senaste avsnittet var bland det sämsta någonsin.
Har någon hört något angående om den kommer läggas ner? Känns verkligen som att det kommer att bli cancelled när som helst. För på sistone har den varit riktigt dålig. Inte alls den charm den en gång hade. Sorgligt faktiskt, för bara några månader sedan skulle jag tyckt det varit riktigt hemsk om den blivit cancelled, men nu känns det lite som det kvittar. Hoppas bara på ett bra slut, samma gäller The O.C. Skillnaden mellan The O.C. och One Tree Hill är att jag vet att The O.C. skall sluta.

Mjo, de 2 senaste avsnitt har varit meningslösa typ. Men känns som de är det pågrund av att de egentligen var tänkt att sluta efter 10:e och sedan fick säsongen förlängd, och nu har de bara dessa avsnitt som handla om lite för att dryga ut serien. Och alla folk som blev "utskriva" kom tillbaka, typ att Dan egentligen skulle stannat i fängelese och Debbie på kliniken, men som de fick förlänning så kom de tillbaka för resten av säsongen.
Citera
2007-02-08, 19:18
Medlem
snakkes avatar
Det hände ju inte något speciellt i detta avsnitt. Kändes bara som ett vanligt oth-avsnitt typ. Bra mot slutet när dom spelade en akustisk version av Dashboard Confessional - Don't Wait.
Citera
2007-02-09, 00:07
Medlem
tacts avatar
gah.. gillade detta avsnittet..
Citera
2007-02-11, 22:35
Medlem
TB-303s avatar
Kanske redan postat, men här kan man kolla in lite filmsnuttar. Tyvärr är kvaliten kass, men Danneel Harris är fortfarande en mumsbit.

http://videos.d-harris.ze.cx/
Citera
2007-02-12, 00:40
Medlem
Kahlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Senaste avsnittet var bland det sämsta någonsin.
Har någon hört något angående om den kommer läggas ner? Känns verkligen som att det kommer att bli cancelled när som helst. För på sistone har den varit riktigt dålig. Inte alls den charm den en gång hade. Sorgligt faktiskt, för bara några månader sedan skulle jag tyckt det varit riktigt hemsk om den blivit cancelled, men nu känns det lite som det kvittar. Hoppas bara på ett bra slut, samma gäller The O.C. Skillnaden mellan The O.C. och One Tree Hill är att jag vet att The O.C. skall sluta.

Skillnaden mellan O.C och One Tree Hill är att OTH är ruggigt bra fortfarande.
Går inte ett avsnitt utan att man verkligen känner för karaktärerna i serien, mycket känslosamt!
Citera
2007-02-12, 10:09
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlson
Skillnaden mellan O.C och One Tree Hill är att OTH är ruggigt bra fortfarande.
Går inte ett avsnitt utan att man verkligen känner för karaktärerna i serien, mycket känslosamt!

Veckans del var faktiskt riktigt bra. Men delarna innan tyckte jag var rent ut sagt dåliga, hoppas resten är lika bra. Eller helst bättre.
Citera
2007-02-12, 17:38
Medlem
Mr Blondes avatar
Tycker OTH har haft en väldigt ojämn nivå på sistone. Känns som att den försöker tillfredställa för stor målgrupp. Så fort ett bra avsnitt eller en bra idé dyker upp så följs den av något omoget.

Fick tips om friday night lights här på fb och såg första avsnittet igår, det lovade gott..
Citera
2007-02-16, 00:34
Medlem
JoffaJaffers avatar
första post i denna tråd!

STOLT OTH-FAN!

Det har hållt en stadig 9/10 alla säsonger igenom!!
Helt sykt!
Det är skillnaden mellan OTH och OC!

Underbart slut på s4 e13! vem visste att...
!

Och avsnittet innan var ett av de bästa, ack så fint! =)

GOOOOO RAVENS!
Citera
2007-02-16, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Blonde
Fick tips om friday night lights här på fb och såg första avsnittet igår, det lovade gott..
FNL är ruggigt bra. Men som alla liknande serier(O.C/OTH) brukar det gå rakt downhill efter första säsongen.
Citera
2007-02-16, 14:22
Medlem
Mr Blondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatico
FNL är ruggigt bra. Men som alla liknande serier(O.C/OTH) brukar det gå rakt downhill efter första säsongen.
Verkligen, får hoppas att nivån håller en tid, för enligt mig så spöar FNL både o.c. och one tree hill ordentligt just nu.
Citera
2007-02-17, 03:27
Medlem
zajkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
första post i denna tråd!

STOLT OTH-FAN!

Det har hållt en stadig 9/10 alla säsonger igenom!!
Helt sykt!
Det är skillnaden mellan OTH och OC!

Underbart slut på s4 e13! vem visste att...
!

Och avsnittet innan var ett av de bästa, ack så fint! =)

GOOOOO RAVENS!

håller helt med, såg alldelse nyss senaste oth avnsittet & att Nathan och Brooke hade haft sex hade jag inte kunnat anat sen alla blickar på brooke i slutet hehe, klockrent!
Citera
2007-02-17, 11:35
Medlem
arezons avatar
Okej, har bara sett lite ströavsnitt av OTH men känner att jag egentligen behöver veta hur det går med basketen. Det senaste jag såg var att Nathan tydligen valt Duke, så kan någon spoila lite för mig, kommer de till college, fortsätter de med basketen osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in