2007-09-18, 00:45
Medlem
Georg Lagers avatar
One tree hill är en riktig amerikansk skräpserie utan någon som helst poäng, den är verkligen usel.
Citera
2007-09-18, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik

Georg Lager : OTH är verkligen inte uselt.
Citera
2007-09-18, 01:21
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero12

Georg Lager : Nej OTH är inte kasst.

Citera
2007-11-25, 22:11
Medlem
oth^^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
"they are not you" e väl ändå hur klockren som helst?

Med tanke på din avatar så vart den ganska rolig på nått sätt
Citera
2007-11-25, 22:58
Medlem
se nästa meddelande
Citera
2007-11-25, 23:02
Medlem
älskat serien genom alla säsonger men nu när jag ser reruns på femman inser jag hur dåligt skådespeleri d är stundtals.. beror d på att jag sätt avsnitten för många ggr o vet vad som ska hända eller är d verkligen sugig kvalite på skådespeleriet?

edit, speciellt den där mouth alltså, har ni sett avsnittet när de vinner state-championship nånstans i mitten av säsong 4? han är ju kommentator i varje match och på slutet så får han göra ett tal för lyssnarna medan lagen har timeout.. herregud, aldrig sett på maken.. han ska föreställa 17-18-åring men orden han använder är så opassande o kliche-artade..
Citera
2007-11-25, 23:06
Medlem
Jag hatar verkligen idioter som bumpar gamla jävla trådar om nån amerikansk skräpserie som ingen vill se. Serier som denna är otroligt dåligt utförda, med ett iq-befriat manus, och fanatikerna är tonårstjejer som hoppas att en dag bli supermodell genom att se ut som en sticka och sätta aldelles för mycket billig parfym så man blir äcklad varje gång man är i närheten.
Citera
2007-11-26, 10:29
Bannlyst
Kan inte annat än hålla med. Verkligen en skit serie utan någon som helst poäng.
Citera
2007-11-26, 16:23
Medlem
Paul Johansson är dock överraskande bra i rollen som skurk - både när han njuter av sina onda gärningar och när han plågas av dem. Kanske inte så svårt med tanke på konkurrensen, men han stjäl ju definitivt varenda scen han är med i.
Citera
2007-11-26, 21:51
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomgstuff
Jag hatar verkligen idioter som bumpar gamla jävla trådar om nån amerikansk skräpserie som ingen vill se.
Det kanske inte har skrivits så mycket i tråden på sistone eftersom serien har ett upphåll?
Citat:
Serier som denna är otroligt dåligt utförda, med ett iq-befriat manus, och fanatikerna är tonårstjejer som hoppas att en dag bli supermodell genom att se ut som en sticka och sätta aldelles för mycket billig parfym så man blir äcklad varje gång man är i närheten.
Har du nån källa på det?
Citera
2007-11-26, 22:35
Medlem
oth^^s avatar
Citat:
Jag hatar verkligen idioter som bumpar gamla jävla trådar om nån amerikansk skräpserie som ingen vill se. Serier som denna är otroligt dåligt utförda, med ett iq-befriat manus, och fanatikerna är tonårstjejer som hoppas att en dag bli supermodell genom att se ut som en sticka och sätta aldelles för mycket billig parfym så man blir äcklad varje gång man är i närheten.

haha gråt ut lite mer, du är inte tvungen att skriva i en tråd om en serie du inte tycker om, hur svårt kan det vara? Du kanske inte förstod topicen i tråden, det var ju trots allt några engelska ord mitt i allt, vad vet jag...
Citera
2007-11-26, 22:38
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majorna hammerskins
Paul Johansson är dock överraskande bra i rollen som skurk - både när han njuter av sina onda gärningar och när han plågas av dem. Kanske inte så svårt med tanke på konkurrensen, men han stjäl ju definitivt varenda scen han är med i.

Han är ju mest erfaren också - bland de som syns ofta - så det kan ju vara en del i det hela, men visst alla lär ju inte vinna Oscars men jag tycker att det är helt okej standard på skådespeleriet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in