2009-05-12, 17:16
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
JAJAMENSAN. grymt bra om man jämför med många av de föregående avsnitten i denna säsong, och så nästa vecka blir det säsongfinal och då händer det nog en massa tråkigheter. läste någonstans att Peyton (vad hon nu heter IRL) inte längre var sugen på en fortsättning, så man kan ju nästan förutspå vad som kommer att hända med henne - man kan ju också undra ur många gånger det skall bli problem med barnet (typ tredje nu?) innan något verkligen händer.

och så typiskt amerikanska stil när det är så mycket bra och glädje, och så händer detta - bara på film.

MEN JÄVLAR vad HET Haley är, än en gång. hon är typ den snyggaste skådespelaren i världen just nu. Så äkta. Så fin. Så fruktansvärt jävla snygg. Synd att man inte fick se lite bröst på toaletten (har ni tänkt på hur lite anspelning det är på sex i tv-serier? underligt). HRR.

Ja fy fan, när hon stod och satte upp blommor och man fick se hennes jeansröv...åååå fy faan
Citera
2009-05-12, 17:38
Bannlyst
Fyfan ska sitta och jubla, slänga popcorn över hela rummet om Peyton dör. Vilken jävla fest det kommer bli då. Hoppas Lucas spårar då och typ våldtar någon, skulle vara kul. Sen var fan är Dan Scott? Komigen nu, tillbaka med honom direkt.
Citera
2009-05-12, 19:30
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BelfastBoy
Fyfan ska sitta och jubla, slänga popcorn över hela rummet om Peyton dör. Vilken jävla fest det kommer bli då. Hoppas Lucas spårar då och typ våldtar någon, skulle vara kul. Sen var fan är Dan Scott? Komigen nu, tillbaka med honom direkt.
Ja det undrar jag med, tyckte det stod Paul Johansson i början men sen tänkte jag inte på det mer.
Citera
2009-05-12, 20:26
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Trailer för säsongsavslutningen. http://www.cwtv.com/shows/one-tree-hill Det känns som att vad som helst kan hända nu.
Citera
2009-05-12, 22:40
Medlem
Dougs avatar
Trodde slutet av avsnittet skulle hända mitt i ceremonin, men icke. Bra avsnitt. Blir nog mycket gråt i nästa.
Citera
2009-05-13, 09:55
Medlem
sjuklingens avatar
Ang. säsong 7:
Citera
2009-05-13, 11:25
Medlem
wikholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjuklingen
Ang. säsong 7:

Haley <3
Citera
2009-05-13, 12:20
Medlem
Åfan, så det blir ännu en säsong! Det visste jag inte, kul

Synd att jag klanta mig och läste spoilern där dock... det var mindre skoj, läs inte sjuklingens spoiler!!!
Citera
2009-05-13, 18:14
Medlem
sjuklingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwilo87
Åfan, så det blir ännu en säsong! Det visste jag inte, kul

Synd att jag klanta mig och läste spoilern där dock... det var mindre skoj, läs inte sjuklingens spoiler!!!

Sorries! Men det var ju faktiskt en spoiler..
Citera
2009-05-13, 20:47
Medlem
Kalle7s avatar
Sjukt bra avsnitt.

Och ja, Haley är fruktansvärt fin. Tycker det e lite trist att folk har insett det först nu bara haha. Hon var heting redan i säsong 1. Är det moder påverkan?

Nästa avsnitt lär bli HYPERINTRESSANT!
Citera
2009-05-13, 20:49
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Sjukt bra avsnitt.

Och ja, Haley är fruktansvärt fin. Tycker det e lite trist att folk har insett det först nu bara haha. Hon var heting redan i säsong 1. Är det moder påverkan?

Nästa avsnitt lär bli HYPERINTRESSANT!
Hon var superläcker även i början, men i mitten fulade hon till sig.
För att inte tala om den förskräckliga tantfrisyren hon hade ett tag
Citera
2009-05-14, 00:23
Medlem
sjuklingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Bite
Hon var superläcker även i början, men i mitten fulade hon till sig.
För att inte tala om den förskräckliga tantfrisyren hon hade ett tag

Fast, jag tycker att hon bara blir fulare och fulare.. Hon var som finast i början, då tyckte jag till och med att hon var finare än Brooke och Peyton tillsammans. Numera är Brooke den som är snyggast av "huvudpersonerna".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in