2009-05-14, 11:57
Bannlyst
men nu blir det fan för mycket. Varje gång någon av nathan eller lukas ska gå iväg från peyton eller hayley så vänder dom säg om och säger i love you, så jävla irriterande
Citera
2009-05-15, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjuklingen
Sorries! Men det var ju faktiskt en spoiler..

Mjo, mitt egna fel.. men men, världen går inte under
Citera
2009-05-16, 18:30
Medlem
scammer2s avatar
Serien hade sin topp säsong 1-3
inge bra mer men går fortf o se.
Citera
2009-05-19, 13:39
Bannlyst
Äntligen lite Dan Scott. Mannen, myten, legenden är tillbaka.
Citera
2009-05-19, 14:55
Medlem
dannewes avatar
Var det säsongsfinal eller seriefinal?
Citera
2009-05-19, 17:51
Medlem
wikholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannewe
Var det säsongsfinal eller seriefinal?
Säsongfinal
Citera
2009-05-19, 18:39
Medlem
Kalle7s avatar
Fy fan va bra avsnitt!

Dan, Karen, Whitey.

Kändes som det kunde vatt det sista någonsin, men ändå inte.
Man vill ju gärna veta lite mer om hur det ska gå för Dan t.ex.
Fick rysningar när Whitey kramade honom.

Var kan man läsa om en sjunde säsong?

ONE TREE HILL!
Citera
2009-05-19, 20:18
Medlem
frankM8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Fy fan va bra avsnitt!

Dan, Karen, Whitey.

Kändes som det kunde vatt det sista någonsin, men ändå inte.
Man vill ju gärna veta lite mer om hur det ska gå för Dan t.ex.
Fick rysningar när Whitey kramade honom.

Var kan man läsa om en sjunde säsong?

ONE TREE HILL!

Håller med dig till fullo! Någon som vet något om en till säsong?
Citera
2009-05-19, 21:09
Medlem
Verkar som om Lucas och Peyton inte kommer vara med nästa säsong enligt
http://ausiellofiles.ew.com/2009/05/exclusive-murra.html
Citera
2009-05-19, 21:32
Medlem
CaptainKidds avatar
Perfekt avslutning

Nej de kommer tydligen inte tillbaka

http://kanal5.se/web/guest/onetreehill?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_d G4e&_K5AV_INSTANCE_dG4e_struts_action=%2Fk5journal %2Fav&_K5AV_INSTANCE_dG4e_articleId=2114935&_K5AV_ INSTANCE_dG4e_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_dG4e_ver sion=1.0

Tycker det här avsnittet var den perfekta avslutningen på serien, det behövs enligt mig ingen fortsättning! Budskapet med hela serien för mig kom fram så bra i det här avsnittet. Att drömmar kan bli sanna! Skål för en helt underbar serie.
Citera
2009-05-19, 21:46
Medlem
Har inte hunnit se senaste avsnittet, så jag kanske kommer få ångra mig senare. Hursomhelst;

Har själv följt serien sedan säsong fyra, kollade självklart de tre första säsongerna på knappt en månad! I början var serien verkligen jättebra, men sedan säsong fem har det verkligen gått rakt ner.

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainKidd
Nej de kommer tydligen inte tillbaka

http://kanal5.se/web/guest/onetreehill?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_d G4e&_K5AV_INSTANCE_dG4e_struts_action=%2Fk5journal %2Fav&_K5AV_INSTANCE_dG4e_articleId=2114935&_K5AV_ INSTANCE_dG4e_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_dG4e_ver sion=1.0

Tycker det här avsnittet var den perfekta avslutningen på serien, det behövs enligt mig ingen fortsättning! Budskapet med hela serien för mig kom fram så bra i det här avsnittet. Att drömmar kan bli sanna! Skål för en helt underbar serie.

Nu har ju jag iofs inte sett sista avsnittet, så just det kan jag inte uttala mig om. Däremot vill jag påstå att det här troligtvis kommer bli det sista avsnittet jag ser av OTH, hela grejen har verkligen gått för långt när personerna det från början handlade om försvinner helt. Dessutom har ju bland andra den en gång så attitydsfulla Brooke blivit ett.. skal.

Hoppas verkligen att det sista avsnittet är så perfekt som du säger, så jag kan lämna serien med gott samvete Har dock lite ångest då jag verkligen vill se hur dom ska trolla bort Lucas och Peyton

Edit: Underbar avatar förresten, CaptainKidd!
Citera
2009-05-19, 22:19
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Åh, vilket bra avsnitt! Allt föll på plats liksom. Var det bara jag som fällde ett par tårar? Speciellt när Nathan berättade för Hailey att han äntligen tagit sig till NBA plus när de berättade det för Jamie. Söta scener Den enda jag saknade var Sam men det hade kanske blivit för mycket att plocka hem henne också?

Jag tycker inte att jag behöver en säsong till. Allt är ju så bra nu och ska de köra en säsong till så måste ju allt trasslas till igen och det vill jag inte! Dessutom så är det inte OTH utan Lucas och Peyton.

Jag är mycket nöjd som det är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in