2009-01-06, 19:07
Medlem
Big_Bites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigma88
Har för mig att jag också tyckte det i något avsnitt i en tidigare säsong. Vad tycker du han gör dåligt?
Jag tycker att hans dialog känns alldeles för oäckta, han känns inte säker i sitt skådespel helt enkelt utan det känns påtvingat.
Själva skådespelet är det egentligen inga fel på, men dialogen borde vara bättre.
Citera
2009-01-06, 19:07
Medlem
sigma88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Kan någon svara på varför Lucas ALLTID ska köra "svåra killen"-blicken? Ni vet, när han kisar med ögonen och rynkar pannan litegrann.

ingen aning, ganska roligt faktiskt =)
Citera
2009-01-06, 21:03
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Oh brother, vilket avsnitt! Det var så spännande! De lyckades ha en massa storylines igång i ett avsnitt utan att det kändes rörigt och det känns verkligen som att det finns saker att spinna på nu.

Vad skönt att vi äntligen är igång igen!
Citera
2009-01-07, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av busus
För han ser så sjukt snygg ut när han gör så!

Eller inte...
Citera
2009-01-07, 09:29
Medlem
Kalle7s avatar
Trailer för nästa avsnitt: www.cwtv.com/one-tree-hill
Citera
2009-01-12, 15:15
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle7
Trailer för nästa avsnitt: www.cwtv.com/one-tree-hill

Tråkig trailer. Jaja jag hänger ändå på låset inatt,tror dock ändå att förra avsnittet var det bästa för säsongen.
Citera
2009-01-13, 05:47
Medlem
calina85s avatar
Nerladdad,nu ska kollas
Citera
2009-01-13, 06:34
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calina85
Nerladdad,nu ska kollas

edit:Helt ok avsnitt, sen att Chase (Stephen Coletti) är en sån sockersöting gör inte avsnittet sämre att titta på Fanns inga direkta cliffhangers dock som gör att man knappt kan bärga sig en vecka men det kanske finns nån trailer som visar det.

edit2:Oj dubbelpost tryckte på citera istället för ändra...
Citera
2009-01-13, 12:52
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Jag tyckte det var ett bra avsnitt. Det är skönt att det inte är en massa drama varje gång utan att det kommer sådana här lugna avsnitt emellanåt.

Jag har varit så irriterad på Mouth och Millie eftersom det inte funnits någon som helst kemi mellan dem men nu när de bråkar så känns det faktiskt ganska verkligt. Och det som de har saknat i kemi tar Brooke/Julian och Sam/Chase igen med råge! Båda de konstellationerna funkar riktigt bra tycker jag.

Karaoke-scenen var riktigt plågsam men Jamie var en jävel på att dansa
Citera
2009-01-13, 14:51
Bannlyst
Riktigt fint avsnitt. Satt och log hela tiden typ.
Och det är ju lite roligt att i stort sett alla byter partnes med varandra.
Citera
2009-01-13, 15:26
Medlem
Sheiks avatar
Vart tog egentligen allas vår Whitey vägen? Dog han och fick tillslut återförenas med sin Camilla? Eller är han bara på hajk?

Och varför har Mia sånna monstertuttar? Trots sin i övrigt gravt anorektiska kropp? Visst måste det vara ett boobjob?

Senast redigerad av Sheik 2009-01-13 kl. 16:03.
Citera
2009-01-13, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Vart tog egentligen allas vår Whitey vägen? Dog han och fick tillslut återförenas med sin Camilla? Eller är han bara på hajk?

Och varför har Mia sånna monstertuttar? Trots sin i övrigt gravt anorektiska kropp? Visst måste det vara ett boobjob?

Tänkte också på att hon hade feta tuttar i dagens avsnitt. Men jag gillar Chase starkt, han har sån feel-good-känsla!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in