2006-11-21, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatico
"It's official. The CW has decided to have One Tree Hill run for a full season, only short of one episode. As opposed to the traditional 22, Hill will only have 21 episodes for its fourth season. However, this comes as good news since the initial order was of only 13 episodes."

"This news comes as no surprise. Thanks to it Top Model lead-in, Hill has improved as much as 20% in target demos, despite facing tough competition from ABC's Lost, CBS' Criminal Minds, and NBC's The Biggest Loser."

Står det nåt om det blir sista säsongen?
Citera
2006-11-22, 03:02
Medlem
Mr Blondes avatar
Jag har en, ganska ointressant egentligen, fråga: Hur ligger det till med Peytons föräldrar. Hennes musikintresserade mamma var hennes riktiga mamma.

Men farsan som var med mycket i säsong 1-3? Är det inte hennes riktiga farsa?
Citera
2006-11-22, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Blonde
Jag har en, ganska ointressant egentligen, fråga: Hur ligger det till med Peytons föräldrar. Hennes musikintresserade mamma var hennes riktiga mamma.

Farsan var hennes adoptivpappa, samt hennes mamma som hon hela tiden ältade över i de säsongerna, innan Ellie kom. Man har aldrig sett hennes riktiga pappa, tror han är död om jag inte minns fel.
Citera
2006-11-22, 13:01
Medlem
Mr Blondes avatar
Ok, då vet jag det. Jag har nämligen för mig att de i 3:e säsongen förklarar det som att Ellie och hennes farsa som var med då var föräldrarna, men att Ellie inte kunde ta hand om ett barn och att hennes farsa hade en ny, som Peyton trodde var hennes mamma.
Citera
2006-11-22, 13:11
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Farsan var hennes adoptivpappa, samt hennes mamma som hon hela tiden ältade över i de säsongerna, innan Ellie kom. Man har aldrig sett hennes riktiga pappa, tror han är död om jag inte minns fel.

Har för mig det också. Men skulle inte förvåna mig om han kommer tillbaka och ger än mer elände åt stackars Peyton.
Citera
2006-11-22, 14:02
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Blonde

Peyton's Family.

Hennes styvpappa heter Larry Sawyer. Jake följde med Larry på hans båt ner till Florida, och sen dess har vi inte sett honom. Peyton's styvmamma dog när Peyton var ung, så henne har vi inte sett alls.

Peyton's riktiga mamma var Ellie Hart som vi fick träffa några gånger i säsong två och tre. Hon dog tyvärr senare i serien. Ellie hade ihop det med Peyton's riktiga pappa, som in sin tur hade ihop det med en svart kvinna, vilket resulterade i hennes halvbror Derek Sommers.

Om jag har fattat det rätt.
Citera
2006-11-22, 16:54
Medlem
Bosse Buss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Har du någon länk till den mätningen?

Ang. Tim tyckte jag han kunde vara rolig emellanåt. Så jag hoppas nog att han får vara med i ett par avsnitt denna säsongen också.

Här har du länken http://www.calendarlive.com/tv/cl-et-tvratingstext15nov15,0,6606560.htmlstory?coll=cl-tv-features

som jag för övrigt hittade på den eminenta sidan http://www.tvbloggen.com/.

Mycket intressant läsning ang tv-serier från USA (oftast)

Edit: Kul att läsa att de hade beställt en hel säsong iaf.
Citera
2006-11-22, 18:03
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse Bus
Här har du länken http://www.calendarlive.com/tv/cl-et-tvratingstext15nov15,0,6606560.htmlstory?coll=cl-tv-features

som jag för övrigt hittade på den eminenta sidan http://www.tvbloggen.com/.

Mycket intressant läsning ang tv-serier från USA (oftast)

Edit: Kul att läsa att de hade beställt en hel säsong iaf.

Tack. One Tree Hill bara på 93:e plats, det är ju sorgligt. Och The O.C. på 90:e plats. Supernatural på plats 100 är riktigt trist. Sådana listor blir väl kanske aningen missvisande förmodar jag, då de stora TV-kanalerna antagligen nås av fler tittare. Och Desperate House Wifes som nummer 1. Följd av vad antagligen är en dokusåpa.
Men som du sade, nice att man åtminstone får se en hel säsong av One Tree Hill i alla fall.
Citera
2006-11-23, 12:51
Medlem
Strifes avatar
Blödigt och bra avsnitt som vanligt. Durham's tal var gripande och sorgset, precis som Peyton's och Derek's good bye.
Nu fick vi även reda på var Tim hade tagit vägen, nämligen på en "specialskola". Hehe.

Det mest spännaden är att få veta hur Dan löser Nat's problem med Daunte. Visserligen sa han att Nat skulle förlorar state,
men jag tror att han kommer att se till så det inte blir så. Han är fan bäst Dan, så han kommer nog på något.
- "You don't scare me, you're just a couple of punks." Han är fan kung alltså. En återförening av Dan och Karen vore även kul.

Gött att se att det inte blir Luc och Brooke heller, har hela tiden hoppats på Leyton*,
hellre hade jag ju iofs sett Nat och Peyton men det blir det nog tyvärr inte (jävla Hayley).
Skönt soundtrack i vanlig ordning.

* Petyon + Lucas = Leyton
Citera
2006-11-23, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Blödigt och bra avsnitt som vanligt. Durham's tal var gripande och sorgset, precis som Peyton's och Derek's good bye.
Nu fick vi även reda på var Tim hade tagit vägen, nämligen på en "specialskola". Hehe.

Det mest spännaden är att få veta hur Dan löser Nat's problem med Daunte. Visserligen sa han att Nat skulle förlorar state,
men jag tror att han kommer att se till så det inte blir så. Han är fan bäst Dan, så han kommer nog på något.
- "You don't scare me, you're just a couple of punks." Han är fan kung alltså. En återförening av Dan och Karen vore även kul.

Gött att se att det inte blir Luc och Brooke heller, har hela tiden hoppats på Leyton*,
hellre hade jag ju iofs sett Nat och Peyton men det blir det nog tyvärr inte (jävla Hayley).
Skönt soundtrack i vanlig ordning.

* Petyon + Lucas = Leyton

Haha, ta inte detta personligt om jag har fel, men är du brud?

Förövrigt tyckte jag avsnitt också var bra, trodde Dan skulle komma in som en hjälte och spöa Dante och Bear, men så blev det inte. Undrar hur de löser detta nu, Dan är ju inte direkt den personen som ta orders från andra + att Dante hotade alla som stod honom nära. Hur många fler avsnitt är det innan julupphållet?
Citera
2006-11-23, 20:35
Medlem
Strifes avatar
Citat:
Haha, ta inte detta personligt om jag har fel, men är du brud?
Hur skulle jag kunna ta det på något annat sätt än personligt?
Jag är bara lite överdriven när det gäller One Tree Hill ... hehe.
Citat:
Förövrigt tyckte jag avsnitt också var bra, trodde Dan skulle komma in som en hjälte och spöa Dante och Bear, men så blev det inte. Undrar hur de löser detta nu, Dan är ju inte direkt den personen som ta orders från andra + att Dante hotade alla som stod honom nära. Hur många fler avsnitt är det innan julupphållet?
Jag tror att Dan kommer komma på något sätt att lösa detta, som du skrev;
han är inte den som tar skit från andra direkt.

Det var ju från början bara inplanerat 10 avsnitt, så dessa borde ju visas innan det blir uppehåll,
det borde ju vara det mest logiska. I så fall är det två avsnitt kvar innan uppehållet.
Citera
2006-11-24, 02:24
Medlem
Mr Blondes avatar
Jag tror Dan satsar på matchen

Håller med om att senaste avsnittet var jävligt bra, soundtracket gjorde mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in