2013-07-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickehogberg
Det ser mer ut som Jo*kim Estem*r är GM
Bror ?
Kan förnamnen ha blivit förväxlade ?
Hur lägger jag upp ett fotot på JE
Annars sök namnet på Facebook
Nej det är det verkligen inte.
Citera
2013-07-07, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av s4ndm4n
Glömde bort den bilden. Om det är han som går i mitten där som är på andra bilden med keps och solbrillor så är han 27 år och från Hägersten, så då är det inte GM.
Men killarna är väl feltaggade nästan allihopa..? Tror det är samma kille på alla tre bilder.. Kolla skorna om inte annat.. Samt tatueringar som syns relativt tydligt även på den blurrade bilden från "avrättningsplatsen"....
Citera
2013-07-07, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
namnet estem*r verkar inte finnas utanför sverige

Komiskt att han trodde det var utländskt.
Citera
2013-07-07, 23:01
Medlem
På bilden vid gripandet syns en tatuering på höger underarm, ( tycker jag mig se, från mobilen )
Karln på parkeringsplatsen har en hadd på vänster arm ( den utprkade från parkeringen )
Vet någon säkert om han har en gadd på den andra armen också??
Citera
Medlem
Solbrillors avatar
Citat:
– Det var någon som ropade mitt namn, säger han bara några timmar efter dramat som utspelat sig strax utanför hans dörr.

Detta sa T*m Aktiv på en artikel på hn angående att GM hade bankat på hans dörr

T*m Aktiv, som är en av åtta boende i det gråa eternithuset på Norra vägen, var ute och festade på lördagskvällen. Han kom inte hem förrän vid 05-snåret på morgonen och låg och sov när han väcktes av att någon stod och slet i dörrhandtaget och bankade på dörren.

– Det var någon som ropade mitt namn, säger han bara några timmar efter dramat som utspelat sig strax utanför hans dörr.

Tim trodde först att det var kompisarna som kommit för att plocka upp honom, eftersom de hade pratat om att åka och fiska på söndagen, men innan han masat sig upp för att öppna hade personen utanför dörren försvunnit.

Konstigt att GM skriker hans namn?
Citera
Medlem
SithBoboSiths avatar
Det finns en del att klicka runt på om man kollar profiler på dom som gillat bilder i SSMT's facebook de seanste dagarna, bilder från idag bl a. Men jag har dålig ansiktskänsla, trorm dock jag hittat den felaktigt utpekade på en färskare bild där han ligger på en matta och han såg annorlunda ut än på den taggade bilden, mer som på den på hans facebook(fel killes fballtså).
Citera
2013-07-07, 23:02
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Om de lämnar platsen med det skräpet kvar bör samtliga skjutas av polisen ... avskum
[url]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1003992_10151711769785837_1025679299_n.jpg/url]
Senast redigerad av Onlyplaydanuts 2013-07-07 kl. 23:04.
Citera
Medlem
rabuldats avatar
kan annabola leda till psykos
kan han fått i sig nått konstigt på en efterfest
kan han helt enkelt varit psykiskt sjuk
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solbrillor

T*m Aktiv, som är en av åtta boende i det gråa eternithuset på Norra vägen, var ute och festade på lördagskvällen. Han kom inte hem förrän vid 05-snåret på morgonen och låg och sov när han väcktes av att någon stod och slet i dörrhandtaget och bankade på dörren.

Tim trodde först att det var kompisarna som kommit för att plocka upp honom, eftersom de hade pratat om att åka och fiska på söndagen, men innan han masat sig upp för att öppna hade personen utanför dörren försvunnit.

Ännu konstigare att brevbärarna kan pricka in posten i rätt dörr?
Citera
2013-07-07, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
namnet estem*r verkar inte finnas utanför sverige
Men det ändrar ju inte hans något osvenska utseende.. Skit samma dock, personligen tror jag att GM är av utländsk börd..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solbrillor

Tim ställde sig och tittade i fönstret men fick aldrig någon skymt av gärningsmannen som bankat på dörren. Han tror inte att han känner 24-åringen som senare avled efter att ha skjutits av polisen vid gripandet.

– Förhoppningsvis hade han bara läst mitt namn på brevlådan, säger han.

En halvtimme senare bankade det på dörren igen.

– Då var det polisen som knackade dörr och först då fick jag veta vad som hade hänt, säger Tim Aktiv.

LÄSA HELA ARTIKELN?
Citera
Medlem
Kan nästan intyga att killen är svensk. Ser om man zoomar in på AB bild att han har brunt/rött hår. Han ser väldigt tanig ut och har inte alls någon kroppsbyggnad man är van vid att se en som tävlar i muay thai.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in