2013-07-07, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solbrillor
Detta sa T*m Aktiv på en artikel på hn angående att GM hade bankat på hans dörr

T*m Aktiv, som är en av åtta boende i det gråa eternithuset på Norra vägen, var ute och festade på lördagskvällen. Han kom inte hem förrän vid 05-snåret på morgonen och låg och sov när han väcktes av att någon stod och slet i dörrhandtaget och bankade på dörren.

– Det var någon som ropade mitt namn, säger han bara några timmar efter dramat som utspelat sig strax utanför hans dörr.

Tim trodde först att det var kompisarna som kommit för att plocka upp honom, eftersom de hade pratat om att åka och fiska på söndagen, men innan han masat sig upp för att öppna hade personen utanför dörren försvunnit.

Konstigt att GM skriker hans namn?

Namnet kanske stod på dörren?
Citera
2013-07-07, 23:05
Medlem
barnets avatar
Thai-spåret är ju helt gripet ur luften.
Citera
2013-07-07, 23:06
Medlem
SergeantPreppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnet

Exakt
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Han som står längst bak, ja kan stämma.
Det bästa vore om nån som har känningar inom klubben eller om GM kommer med ett redogörande så inte fler oskyldiga blir uthängda.

Själva Thai-festen är/var bara idag och startade 13.00.

Med tanke på att Hajen-parkeringen är helt tom måste det varit tidigt på morgonen eller sent på kvällen. När kom SSMT till Varberg? Knappast i morses väl?

Och varför slänger idioterna allt sitt skräp på marken när det finns massor med papperskorgar i närheten?
Läste jag dig rätt nu? Du vet om att han dog idag kl 12:25.
Citera
Medlem
Citat:

Inte en chans, inte så som dom lagt locket på!
Citera
Medlem
Vart kommer namnet Estem*r från? Vem säger att det är GMs namn?
Citera
2013-07-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xabre
Bekanta till GM skall åtminstone träffat honom tidigt i morse och velat tala honom till rätta. Han har då sprungit iväg. Han kom säkert ned till Varberg igår och festade loss. Kommer man från Sthlm och är i Varberg före 10 måste man åkt surt tidigt... Tror inte på det. Han har troligen hängt med polare från Stockholmsklubben igårkväll. Det sägs även att polisen letat efter Varbergs muay thai-ansvarige för att ställa frågor om vilka som sovit var och vilka som träffat GM under morgonen/igårkväll.

Alltså strax innan dåden begicks? Illa. Det ryktas ju om att klubben skulle sova i BT-hallen, som ligger ett stenkast ifrån brottsplatsen, kanske var det därför han var i området. Synd att ingen kunde stoppa honom eller ville ringa Polis men det är lätt att vara efterklok och det finns nog några med en kraftig ångest just nu.

Det är ju högsäsong i staden nu så inte alls omöjligt att han hade en utekväll på Lördagen, droger finns det ju gott om med så det låter troligt.
Citera
2013-07-07, 23:07
Medlem
Mustards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zweii
Folk är ju ute och cyklar nu så det står härliga till. Killen är ju lååångt ifrån blond på bilderna ser ni väl.

Sluta att outa folk som är blonda då kanske?

Tänkte precis samma sak. Det är definitivt inte killen som är lång och blond. På bilden där kampsportskillarna går mot kameran så är det förmodligen någon bakom honom som är tänkt att vara taggad. Klickar man på NE:s namn så ser man tydligt på presbilden att det inte är den långe blonde. Detta såg jag för flera timmar sedan men trodde det var självklart att alla skulle märka det. Kanske bara jag som ser NE:s profilbild eftersom han verkar ha gemensamma vänner med mig??
Citera
2013-07-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabuldat
kan annabola leda till psykos
kan han fått i sig nått konstigt på en efterfest
kan han helt enkelt varit psykiskt sjuk

Han ser inte ut som anabola-typen verkar snarare vara en partydrogare.
Citera
2013-07-07, 23:10
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Jo, det lutar åt det hållet. Jag har kollat massor med profiler på dom som är aktiva, en enda är vän med GM på facebook, hade han varit aktiv hade han haft fler vänner bland dom, troligen är det han som han varit sällskap åt, eller nåt. Den vännen var dock lätt att känna igen på en av de tidigare bilderna.
Citera
2013-07-07, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FonnieSaltloek
Men det ändrar ju inte hans något osvenska utseende.. Skit samma dock, personligen tror jag att GM är av utländsk börd..

Man behöver inte låsa sig vid att GM är etnisk svensk, för att efternamnet troligen är svenskt. Kan exempelvis vara adopterad, fått efternamnet efter föräldrars skilsmässa och omgifte osv.
Citera
2013-07-07, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av essetone
På bilden vid gripandet syns en tatuering på höger underarm, ( tycker jag mig se, från mobilen )
Karln på parkeringsplatsen har en hadd på vänster arm ( den utprkade från parkeringen )
Vet någon säkert om han har en gadd på den andra armen också??
Tycker han verkar vara tatuerad på bägge armar..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in