2013-07-07, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflashback
Exakt. Men inne på Flashback måste det hängas ut en fem-tio pers innan det kommer fram vem GM är och då är det alltid någon som har kontakt inom polisen eller media som skriver ut namnet på GM

Ja den killen som är på bilden har inga tränings skor på sig som alla andra har i det gänget. Han ser ju ut som han kommer från krogen och har haft en dålig brud i sängen så han blev förbannad
Citera
2013-07-07, 22:50
Medlem
mickehogbergs avatar
Det ser mer ut som Jo*kim Estem*r är GM
Bror ?
Kan förnamnen ha blivit förväxlade ?
Hur lägger jag upp ett fotot på JE
Annars sök namnet på Facebook
Citera
2013-07-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
Jag skrev såhär.

”.......””han har det nog redan svårt efter händelsen och ni gör det verkligen inte bättre.””

Varför har han det svårt efter händelsen trots att han inte är gärningsman? Någon av de andra på bilden som är gm?”

Jag tolkar ”han har det nog redan svårt efter händelsen” som att han har det svårt efter händelsen men innan han blir oskyldigt utpekad som gärningsman.

Jag tolkar ”och ni gör det verkligen inte bättre.” som att han får det ännu svårare genom uthängningen.

Med andra ord så missförstår du fullständigt eller så läser du inte så noga.

Och på tal om att inte läsa noga. LÄS mitt inlägg igen. Det jag besvarade var din fråga "Varför har han det svårt efter händelsen trots att han inte är gärningsman? Någon av de andra på bilden som är gm?”

Ska vara pedagogisk. Du är oskyldig till ett mord och du är levande. Då är det ju jävligt illa om folk börjar skriva om dig och spekulera hej vilt.

Att han mådde dåligt efter händelsen men innan han kände till uthängningen kan ju vara för att han kände gärningsmannen, eller för att han befann sig i närheten, eller för att Varberg är en liten ort och där det ju också varit spekulationer (även om många där ju vet vem gm och offer/offren är. Eller för att han själv inte kände till uthängningen men helt plötsligt hade en massa sms och samtal.

Kan finnas olika orsaker. Men oskyldigt uthängda är också offer.
Citera
2013-07-07, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
skulle kunna vara. om den här bilden verkligen är feltaggad, vilket vi bara har en som bestyrker, så är han isf med där i mitten lite längre bak: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151452578066526&set=gm.6731243093 67861&type=1&theater
Han som det står R*chard Fr*llan H*ggström på..? Jo, det är nog samma person alltid.. Samma skor, skägg, glasögon och kroppshållning..

Detta förklarar i så fall hans något osvenska namn - det är en latinamerikan som gått bärsärk..
Citera
2013-07-07, 22:53
Medlem
Citat:
skulle kunna vara. om den här bilden verkligen är feltaggad, vilket vi bara har en som bestyrker, så är han isf med där i mitten lite längre bak: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151452578066526&set=gm.6731243093 67861&type=1&theater

Glömde bort den bilden. Om det är han som går i mitten där som är på andra bilden med keps och solbrillor så är han 27 år och från Hägersten, så då är det inte GM.
Citera
2013-07-07, 22:53
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickehogberg
Bror ?

för gammal
Citera
2013-07-07, 22:54
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickehogberg
Bror ?

Nej nej. JE är 32 år.
Citera
2013-07-07, 22:54
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s4ndm4n
Glömde bort den bilden. Om det är han som går i mitten där som är på andra bilden med keps och solbrillor så är han 27 år och från Hägersten, så då är det inte GM.
han bakom han med kepsen
Citera
2013-07-07, 22:55
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonnieSaltloek
Han som det står R*chard Fr*llan H*ggström på..? Jo, det är nog samma person alltid.. Samma skor, skägg, glasögon och kroppshållning..

Detta förklarar i så fall hans något osvenska namn - det är en latinamerikan som gått bärsärk..

namnet estem*r verkar inte finnas utanför sverige
Citera
2013-07-07, 22:56
Medlem
Citat:
han bakom han med kepsen
mm precis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Vet någon när GM åkte ner till Varberg?

Vet du om någon från klubben träffat honom i Varberg under helgen?

Det verkar ju finnas en koppling till klubben eller någon medlem även om GM har åkt ner på egen hand.
Inte alls omöjligt att GM åkt ner delvis för thai-festen och festat till med lite gott knark under helgen och någon gång på söndagsmorgonen hamnat i nån slags psykos.

Bekanta till GM skall åtminstone träffat honom tidigt i morse och velat tala honom till rätta. Han har då sprungit iväg. Han kom säkert ned till Varberg igår och festade loss. Kommer man från Sthlm och är i Varberg före 10 måste man åkt surt tidigt... Tror inte på det. Han har troligen hängt med polare från Stockholmsklubben igårkväll. Det sägs även att polisen letat efter Varbergs muay thai-ansvarige för att ställa frågor om vilka som sovit var och vilka som träffat GM under morgonen/igårkväll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Nope, killen bakom är taggad som "V*nligt Sv*nskt N*mn" och kollar man hans profil så har han samma kille som presbild.

Nu har vi haft en som påstått att det är han själv på bilderna, och som försvann, sen en som påstår att det är någon helt ny stjärna och som länkar bilder som inte finns som bevis, det går inte att lita på någon på flashback. Det borde ha skrikits tidigare i tråden om det var fel kille som hängts ut.

https://www.facebook.com/broddenss?fref=ts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in