2013-07-07, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperXg
Ja, det kan jag göra. Men till vilken nytta? Varför är namn så viktigt? Vinner vi något på det? Jag väntar och släpper namn imorgon om ni inte hittat det då!

Stilla mångas nyfikenhet, se till så att ingen blir felaktigt uthängd (NE t.ex., om han nu inte är GM).

Vilken nytta finns det att hålla på namnet när du ändå menar att folk har fel?
Citera
2013-07-07, 23:58
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Så tatueringen kan stämma, men stämmer "Frillans" ålder med den som uppgavs av polis/press? HAr du mer info att komma med?

Som jag skrev, nej, han är 26
Citera
Bannlyst
Citat:
Är detta något som är verifierat. Förvisso stämmer ålder och bostadsort, men det förefaller vara annat som inte stämmer. Kan spåret varit fel från början? Eller är det dimridåer..????
Fråga trådens topp-postare - Troian, som säger sig "veta": https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?u=11188&t=2175348
Citera
Medlem
skogsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Så putrumpan är en ickesvensk företeelse?
Vilka nationaliteter förekommer denna egenskap hos i störst utsträckning?

Jag säger bara att jag fick en känsla av det då jag vet många utländska, vet dock inte exakt varifrån de är, som har liknande kroppshållning.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, det kan jag göra. Men till vilken nytta? Varför är namn så viktigt? Vinner vi något på det? Jag väntar och släpper namn imorgon om ni inte hittat det då!

Fråga...säger du att manet inte figurerat i denna tråd? Eller vad vill du antyda? Det är ju inte roligt om fler blir felaktigt uthängda, som killen på bilden.
Citera
2013-07-07, 23:59
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettmormor
Stilla mångas nyfikenhet, se till så att ingen blir felaktigt uthängd (NE t.ex., om han nu inte är GM).

Vilken nytta finns det att hålla på namnet när du ändå menar att folk har fel?
Läs hans tidigare inlägg, detta är hans 15 minuter, nu får han uppmärksamhet om allt han skriver att han inte skriver.
Citera
Medlem
Citat:

Tanken är väl att oskyldiga ska slippa att bli uthängda.

Det låter som om du menar att namnet NE inte stämmer, korrekt?
Citera
Medlem
why123s avatar
Citat:

Du har indirekt sagt att namnet Troian släppt är det rätta! Du går in och rättar bilder på fel personer, men du dementerar inte namnet NE...
Citera
Medlem
skogsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonnieSaltloek
Den långa blonda killen längst fram.. Placera muspekaren ungefär över det vita trycket på hans t-shirt så dyker namnet upp..

Ja det ser väl jag med. Med om man kollar på nicolas profilbild så finns det ingen på bilden som är det minsta lik honom?
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Är detta något som är verifierat. Förvisso stämmer ålder och bostadsort, men det förefaller vara annat som inte stämmer. Kan spåret varit fel från början? Eller är det dimridåer..????

det är verifierat att den är feltaggad.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korean
Ja, men det är för helvete fel!!!!
Vi vet att killarna är feltaggade på bilden - den blonde killen är inte längre "misstänkt"..
Citera
2013-07-08, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skogsluder
Ja det ser väl jag med. Med om man kollar på nicolas profilbild så finns det ingen på bilden som är det minsta lik honom?
Vilken profilbild?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in