Ja, det var kanske lite klantigt av mig, men jag hade faktiskt googlat i en halvtimme, där jag även inkluderat site:flashback.info i sökningen. Ingen anledning av bli hatisk.
Ja, det var kanske lite klantigt av mig, men jag hade faktiskt googlat i en halvtimme, där jag även inkluderat site:flashback.info i sökningen. Ingen anledning av bli hatisk.
Tar väl tillbaka det nu efter att du åtminstonde har sökt själv. Men har du följt guiden som finns på förstasidan i denna tråd?
Aaah jag följde guiden nu. Först funkade det finfint. Fick google.dk. Sen när jag 5 minuter senare öppnade firefox på nytt blev det en tom errorruta, förutom "Eller så kan du lägga till ett undantag…"
FAQen är lite för avancerad för att min grötiga hjärna ska förstå det denna sena timme. Får titta på det lite närmare när jag vaknat imorrn.
Hej igen!
Nu har jag fått igång Tor men jag hittar verkligen inte någon information om hur jag väljer från vilket land jag vill exita. Bara i faq´en men där blir jag om directad tillbaks till länken du angav. Hur gör jag? :P
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!