2019-11-19, 00:12
Medlem
greta-forvetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Jag har sagt bland annat att jag inte gillar Seriemördarpodden . På forumet .
Men blev faktiskt fängslad av när jag tog upp lyssnade av podden . Körde samtliga avsnitt jag missat om denne gentleman . Helvete ! Har svårt att släppa fallet efter detta . Så jävla bisarr äcklig story men även sticker ut verkligen när det gäller seriemördare. Det får nog bli någon romantisk kärlekskomedi för att skingra tankarna . Nä, jag bara skoja.
Samma här, jag lyssnade oxå på seriemördarpodden om GSK och jag kan inte heller släppa "fallet" eller jag vill ha en fortsättning en intervju med honom och en profilering. Han hade sådan koll på sina "kvarter" utan att någon reflekterade över honom. När han gick omkring på taken som exempel och när han gav hundarna mat. Han visste allt. Ramirez är en duvunge jämfört med GSK iaf när det gäller ondsint planering och viljan att sprida fasa hos sina fd offer. Så här och nu i sin ondska. Hade GSK snöat in på något viktigt typ karriären ist hade han gått hur långt som helst.
Senast redigerad av greta-forveten 2019-11-19 kl. 00:17.
Citera
2019-11-19, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta-forveten
Samma här, jag lyssnade oxå på seriemördarpodden om GSK och jag kan inte heller släppa "fallet" eller jag vill ha en fortsättning en intervju med honom och en profilering. Han hade sådan koll på sina "kvarter" utan att någon reflekterade över honom. När han gick omkring på taken som exempel och när han gav hundarna mat. Han visste allt. Ramirez är en duvunge jämfört med GSK iaf när det gäller ondsint planering och viljan att sprida fasa hos sina fd offer. Så här och nu i sin ondska. Hade GSK snöat in på något viktigt typ karriären ist hade han gått hur långt som helst.
Han var ju extremt beräknade och hade planerat det mesta i minsta detalj. Night stalker gick väl hög på metamfetamin och bara bröt sig in hos random folk . En riktig loser om man ska jämföra skills som seriemördare . Men det är många frågetecken fortfarande . Tex, vore det ju intressant verkligen om han tog bladet från munnen . Och berättade hela storyn ur sin synvinkel . Han kommer ju ändå dö i fängelse så det kunde han faktiskt göra . Men det tror jag knappast han kommer göra .
Citera
2019-11-19, 17:21
Medlem
Medhjälpare nämns ju fortfarande. Även att hans bror just torska för ett inbrott av ett sammanträffande.
Släpp det! Det är en ensam galning vi snackar om här . Låter extremt långsökt att någon kört honom till brottsplatser och varit medveten om hans brott.
Citera
2020-02-04, 03:53
Medlem
GoFuckADucks avatar
Någon som vet nåt nytt om GSK?
Har dom hittat fler bevis? Har han erkänt något? Hur går det i rättegången?
Citera
2020-02-04, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck

Läste precis att rättegången ska börja. Blir en enorm historia med bland annat 150 vittnen och 250 000 sidors bevisning. Försvaret ville ha ett år till att läsa in sig men fick vara nöjda. Han ser mager och eländig ut (vilket han gott kan göra).
Citera
2020-02-04, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck

Ett problem är att många vittnen är gamla nu. Uppemot 80-90 år. Vissa viktiga personer har också avlidit under resans gång. Man får hoppas de håller James De Angelo vid liv så han hinner stå till rätta. Han verkar inte trivas i rampljuset.

Det är visst pre-trial hearing som ska upp inom kort.
Citera
2020-02-06, 03:35
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Läste precis att rättegången ska börja. Blir en enorm historia med bland annat 150 vittnen och 250 000 sidors bevisning. Försvaret ville ha ett år till att läsa in sig men fick vara nöjda. Han ser mager och eländig ut (vilket han gott kan göra).

Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Ett problem är att många vittnen är gamla nu. Uppemot 80-90 år. Vissa viktiga personer har också avlidit under resans gång. Man får hoppas de håller James De Angelo vid liv så han hinner stå till rätta. Han verkar inte trivas i rampljuset.

Det är visst pre-trial hearing som ska upp inom kort.
Tack för svar.
Citera
2020-02-06, 03:49
Medlem
GoFuckADucks avatar
Läste att dom har bevis för 13 mord nu, vem var det trettonde offret då?
Citera
2020-03-25, 22:42
Medlem
GoFuckADucks avatar
Joseph James DeAngelo är villig att erkänna i utbyte för livstidsstraff. https://eu.vcstar.com/story/news/loc...ch/4929902002/
Senast redigerad av GoFuckADuck 2020-03-25 kl. 22:46.
Citera
2020-04-14, 00:19
Medlem
utan.att.stannas avatar
Men ääääntlogem händer det något! Inget nytt?
Citera
2020-04-16, 16:19
Medlem
Jag undrar också vad som händer i fallet
Citera
2020-05-08, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbriella
Jag undrar också vad som händer i fallet

Det första preliminära första hörandet skulle ha varit nu 12 maj men är på grund av Corona framflyttat till den 29 juni.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in