Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-06-16, 16:00
  #1
Avstängd
OldIronsidess avatar
Detta ställe är nog åtminstone Stockholms sämsta och snuskisgaste gatukök. Syrianerna kan inte ens lyckas laga en hamburgare eller en kebab, nog bland de äckligaste jag har käkat.
Hur fan kan man misslyckas med en djupfryst hamburgare?
Ok, en gång, men nästa gång misslyckas han med en kebab,wtf, det är väl nånting han borde laga med stolthet?

Förutom dålig mat, så är det alltid skitigt där inne, när dom inte har kunder så står fårskallarna, syrianerna och glor på människorna som går förbi, städa deras snuskiga gatukök istället för att stå och glo på folk!

När vi hade turkar och greker i gatuköken i Sverige så tog fan i och med tid att lära sig hur en svensk vill ha sin hamburgare och sin kebab. Denna nya generationen av avskum, syrianer bryr sig inte, har inte vett att lära sig hur man steker en hamburgare. Inte ens respekten att lära sig vårt språk.
Dessa "ägare" avskum har väl gått till den syrianska kyrkan och bett om pengar för att starta något "lätt" sätt att tjäna pengar verksamhet, eller så är denna verksamhet pengatvätt, för dom kan fan inte ens klara av och steka en hamburgare i ett gatukök!
Hoppas dom går i konkurs, deras verksamhet är fan ett hån mot svenska gatukök!
Citera
2013-06-16, 16:03
  #2
Avstängd
onkelkonkelkonkels avatar
Du kan hjälpa babbarna att gå i konkurs handla aldrig där
Citera
2013-06-16, 16:08
  #3
Medlem
Loxuss avatar
Borde gå att göra nån anmälan till nån instans.
Citera
2013-06-16, 16:12
  #4
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Borde gå att göra nån anmälan till nån instans.

Miljökontoret.
Citera
2013-06-16, 16:32
  #5
Medlem
beerklunkers avatar
Sämst i Stockholm är den nog inte, vi kan nog hitta en undangömd grill i någon ytterförort som tar Spånga grillen
Citera
2013-06-16, 17:27
  #6
Avstängd
OldIronsidess avatar
Spånga Grillen är svår att knäcka i uselhet, med en stark blandning av usel mat & noll förståelse av den svenska gatukök kulturen samt av Sverige och svenskar, svenska språket. Dom är bara sämst helt enkelt. Om ni kan hitta ett sämre gatukök i Stockholms området så är jag villig att besöka den om jag inte redan har varit där för att bekräfta att dessa bergs människor syrianer har den absoluta sämsta gatuköket.
Citera
2013-06-16, 18:43
  #7
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldIronsides
Spånga Grillen är svår att knäcka i uselhet, med en stark blandning av usel mat & noll förståelse av den svenska gatukök kulturen samt av Sverige och svenskar, svenska språket. Dom är bara sämst helt enkelt.

Bra att du tar det i klartext på Flashback. Såna här utfall läses och kommer att skada de syrianska kockarnas business.

Gatukök är en alldeles för viktig konstart i den svenska kulturen för att förstöras av klåpare.
Citera
2013-06-16, 21:25
  #8
Avstängd
OldIronsidess avatar
Ja faktiskt, denna amatör syrian steker bara burgare för pengarnas skull (vilket är mer än han klarar av), tror han knappt ved vad en hamburgare är eller hur den ska smaka. Han borde sälja dadlar och fikon, nåt som hans eget bergs, öken rövar folk och han kan förstå och relatera till. Dom borde helt enkelt stängas ner, dom suger så hårt.
Citera
2013-06-16, 22:55
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldIronsides
Spånga Grillen är svår att knäcka i uselhet, med en stark blandning av usel mat & noll förståelse av den svenska gatukök kulturen samt av Sverige och svenskar, svenska språket. Dom är bara sämst helt enkelt. Om ni kan hitta ett sämre gatukök i Stockholms området så är jag villig att besöka den om jag inte redan har varit där för att bekräfta att dessa bergs människor syrianer har den absoluta sämsta gatuköket.

Bäst vi får tillbaka våra Svenska Greker och Turkar så de kan plocka upp efter syrianerna som lyckats osvenska ner vår Svenska kebabkultur Klart som fan han steker hamburgare för pengarnas skull, tror du de som jobbar på donken lagar mat med hjärtat? Ja, du är missnöjd med deras mat men tydligen går du dit gång efter gång ändå och det säger ju mer om dig än om dem...
Citera
2013-06-17, 18:11
  #10
Avstängd
OldIronsidess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopSteer
Bäst vi får tillbaka våra Svenska Greker och Turkar så de kan plocka upp efter syrianerna som lyckats osvenska ner vår Svenska kebabkultur Klart som fan han steker hamburgare för pengarnas skull, tror du de som jobbar på donken lagar mat med hjärtat? Ja, du är missnöjd med deras mat men tydligen går du dit gång efter gång ändå och det säger ju mer om dig än om dem...
Ok fuckface...jag gav idioten 2 chanser att laga 2 sketna rätter,....tror du att jag skulle gå dit igen ?
Citera
2013-06-17, 18:20
  #11
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Är det den grillen som ligger i utkanten av buss stationen som är ganska nybyggd?
Citera
2013-06-17, 18:21
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopSteer
Bäst vi får tillbaka våra Svenska Greker och Turkar så de kan plocka upp efter syrianerna som lyckats osvenska ner vår Svenska kebabkultur Klart som fan han steker hamburgare för pengarnas skull, tror du de som jobbar på donken lagar mat med hjärtat? Ja, du är missnöjd med deras mat men tydligen går du dit gång efter gång ändå och det säger ju mer om dig än om dem...

Jag snubblade in på den här tråden och eftersom jag bott i Spånga-Vällingby större delen av mitt liv måste jag skriva något. Bara för man går till ett ställe en gång kan man ju faktiskt ge dem en andra chans? Men absolut inte en tredje... vilket TS inte gjort.

Nu till själva stället. Jag käkade där för första gången för ungefär två veckor sen. Det blev en kebabtallrik. Slaffsig, sörjig liksom och var tvungen att be om rödsås för den fanns inte med. Där inne satt några rinkebykillar och glodde på mig och mina vänner. Inge vidare trevligt, så då kommer frågan: Går man tillbaka dit?

Nej, faktiskt aldrig igen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback