2025-07-15, 13:29
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Madde har äntligen fattat att Chrilles internationella affärer aldrig existerat och är bara en lögn för att kunna smita undan. Nu är han avslöjad och sitter fast i Stockholm där han vantrivs. Stackars Chrille.

Tidigare boende var på;

Wilton Row
Belgravia
SW1X 7NR

Mitt i smeten och en pub mitt emot.

Nåväl, kungen får väl hjälpa Chris med nytt boende. Kanske kaffeflickor kan ingå i paketet

Swinging London.

Acceptaf av adeln blir han aldrig. Ses nog som en udda fågel.
Citera
2025-07-15, 13:38
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Tidigare boende var på;

Wilton Row
Belgravia
SW1X 7NR

Mitt i smeten och en pub mitt emot.

Nåväl, kungen får väl hjälpa Chris med nytt boende. Kanske kaffeflickor kan ingå i paketet

Swinging London.

Acceptaf av adeln blir han aldrig. Ses nog som en udda fågel.
Och Belgravia är passande nog det namn han gett sitt svenska (vilande) företag...
Citera
2025-07-15, 19:04
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Det har jag inte hört förr...å andra sidan är väl kokain en innedrog för de rika och sofistikerade? Något helt annat än att skjuta i sig heroin på centralstationens toalett...t.o.m. helyllekillen Måls Zelmerlöw har ju erkänt att han använt kokain. Undrar om Chris har en "kunglig hovleverantör" som regelbundet förser honom med varan?

Precis som du säger så är det vanligt i dessa kretsar.
Jag minns att Filip & Fredrik kallade honom för just "kokainisten" under några avsnitt på breaking news förr i tiden så det ligger nog något i det.
Citera
Igår, 09:55
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Precis som du säger så är det vanligt i dessa kretsar.
Jag minns att Filip & Fredrik kallade honom för just "kokainisten" under några avsnitt på breaking news förr i tiden så det ligger nog något i det.
Chris kanske blir "Svärson Kokain" med hela svenska folket vad det lider...?!

https://stoppapressarna.se/kungligt/...en-med-kokain/

Men han är nog för smart för att promenera runt med kokain i fickan...och inte lär han snusa heller. Men det skulle ha varit kul med två kokainister och en sexköpare i kungafamiljens närmaste krets. De vill ju vara som vanliga människor. Chris får nog varan diskret hemlevererad till Hovstallet.
Citera
Igår, 11:05
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Och Belgravia är passande nog det namn han gett sitt svenska (vilande) företag...
Det företaget lär förbli vilande. Chrille har inte minsta susning om hur man driver ett företag.
Citera
Igår, 11:48
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Det företaget lär förbli vilande. Chrille har inte minsta susning om hur man driver ett företag.
Vad skulle han egentligen med ett företag i Sverige till?! Skulle det inte ha varit lättare att helt enkelt jobba för utländska företag som hittills? Det skulle ju ingen ha haft någon insyn i. Det verkar onödigt att starta ett företag här som sedan inte har någon verksamhet.
Senast redigerad av PrincessAnne Igår kl. 12:00.
Citera
Igår, 19:41
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Vad skulle han egentligen med ett företag i Sverige till?! Skulle det inte ha varit lättare att helt enkelt jobba för utländska företag som hittills? Det skulle ju ingen ha haft någon insyn i. Det verkar onödigt att starta ett företag här som sedan inte har någon verksamhet.
Han har så klart inte själv fattat hur inkompetent han faktiskt är. Antagligen tror han på fullt allvar att han är en internationell framgångsrik finansman. Han inser nog inte heller hur stor insyn allmänheten har i ett svenskt företag. Han tror nog att registrerar han ett bolag i Sverige så kommer det bara att öka svenskarnas beundran för Chrille.
Citera
Igår, 20:57
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Det har jag inte hört förr...å andra sidan är väl kokain en innedrog för de rika och sofistikerade? Något helt annat än att skjuta i sig heroin på centralstationens toalett...t.o.m. helyllekillen Måls Zelmerlöw har ju erkänt att han använt kokain. Undrar om Chris har en "kunglig hovleverantör" som regelbundet förser honom med varan?
Helt vanliga människor brukar kokain idag. Drogen har inte rikemans stämpel längre, det är relativt billigt och nyttjas för att bli mer alert och orka med vardagen med jobb och studier eller som partydrog för att komma i stämning. Med tanke på hur mycket kokain som strömmar in i landet verkar det som var och varannan använder det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in