Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-10, 06:30
  #1
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Nu när han har gift sig med henne så måste väl även han till slut få en egen skvallertråd.

Jag kan väl börja själv med att Expressen rapporterade att Chris startade tidigt på bröllopsdagen. Han observerades med att ta en öl med en kompis på en servering i centrala Stockholm. Tydligen behövde han lugna nerverna med att ta sig en blänkare, och hade även glömt att stoppa ner skjortan ordentligt.
Citera
2013-06-10, 07:23
  #2
Medlem
loliravers avatar
Jag har hört att Christopher O´niell drack en öl ute på stan i Stockholm, vilket är olagligt att göra i Sverige.
Citera
2013-06-10, 09:51
  #3
Medlem
merrilys avatar
Inget skvaller, men jag blev positivt överraskad av Chris på bröllopet! Han har hela tiden framstått som lite arrogant och kylig, men under vigseln berörde han verkligen mig när han var så känslomässig. Madde framstod som kyligare än honom i mina ögon. Jag tänker mig att han är lite som Mr. Big
Citera
2013-06-10, 09:51
  #4
Medlem
haha vilka missfoster

http://www.expressen.se/nyheter/made...n-sjalsfrande/
Citera
2013-06-10, 09:57
  #5
Medlem
Kalla Kåres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merrily
Inget skvaller, men jag blev positivt överraskad av Chris på bröllopet! Han har hela tiden framstått som lite arrogant och kylig, men under vigseln berörde han verkligen mig när han var så känslomässig.

Sån blir jag också efter att ha rökt en feting.
Citera
2013-06-10, 12:13
  #6
Medlem
Håller med, innan såg han lite ond ut. Men efter att ha sett han på tv så har man ändrat uppfattning

dock ser hans släkt ganska ond ut och dessutom lever dem flesta på andra människors olycka genom deras holdingföretag om ja inte fått allt fel. De kan kan väl kalla skvaller för er som inte visste de
Citera
2013-06-10, 12:27
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalla Kåre
Sån blir jag också efter att ha rökt en feting.

Javisst såg han påverkad ut av något annat än bara kärlek? Det skulle inte alls förvåna om Madeleines iskyla i kylan berodde på att den blivande maken luktade sprit.
Citera
2013-06-10, 12:55
  #8
Medlem
Chris är ju nästan 8 år äldre än Madeleine. Fast han ser ännu äldre ut, sannolikt har han högt blodtryck. Timmarna före vigselsermonin tillbringade han på olika barer, vilket kan förklara sessans iskyla. Att han knappt lärt sig ett ord svenska på två år med sessan tyder på att engagemanget inte ligger på 100%. Men han kommer säkert att vårda sitt varumärke och dyker säkert upp på nobelfester och andra lite viktigare event. Markandsvärdet att vara gift med en europeisk prinsessa är förmodligen enormt i i USA. Gästlistan till bröllopet tyder på att Chris inte har några riktiga vänner, utan istället försöker att omge sig med ganska okända figurer från New Yorks finanskvarter och halvkändisar som ex-golfaren Jesper Parnevik. Att den senare skulle vara en av Chris "bästa vänner" är det upp till var och en att bedöma. Det skall bli väldigt intressant att se hur det här kommer att gå. Kanske blir det succé, eller så har kungen släppt in ett monster i den kungliga famlijen...
Citera
2013-06-10, 18:10
  #9
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Chris är ju nästan 8 år äldre än Madeleine. Fast han ser ännu äldre ut, sannolikt har han högt blodtryck. Timmarna före vigselsermonin tillbringade han på olika barer, vilket kan förklara sessans iskyla. Att han knappt lärt sig ett ord svenska på två år med sessan tyder på att engagemanget inte ligger på 100%. Men han kommer säkert att vårda sitt varumärke och dyker säkert upp på nobelfester och andra lite viktigare event. Markandsvärdet att vara gift med en europeisk prinsessa är förmodligen enormt i i USA. Gästlistan till bröllopet tyder på att Chris inte har några riktiga vänner, utan istället försöker att omge sig med ganska okända figurer från New Yorks finanskvarter och halvkändisar som ex-golfaren Jesper Parnevik. Att den senare skulle vara en av Chris "bästa vänner" är det upp till var och en att bedöma. Det skall bli väldigt intressant att se hur det här kommer att gå. Kanske blir det succé, eller så har kungen släppt in ett monster i den kungliga famlijen...
Från bröllopet rapporteras att Chris krökade oavbrutet. Sagesmannen rapporterar om en fullfjädrad jättekonsument. Hans svullenhet är väl därmed förklarad även om skälet starkt kunde misstänkas redan tidigare.

Mycket tyder väl på att det här ett varumärkesbyggande resonemangsäktenskap från Chris sida. Killen verkar veta vad han gör och jämfört med den kungliga familjen är han nog knappast ett monster, snarare ett opolerat geni. Han gör garanterat åttor runt hela familjen i sömnen och kungen kommer säkert bli varse att han inte har något att säga till om i relationen till Chris.

Vi kommer att få se honom på Nobelfesten men är det någon som tror att han någonsin kommer att dyka upp på Victoriadagen (eller vad den heter) på Öland?
Citera
2013-06-10, 20:36
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Att han knappt lärt sig ett ord svenska på två år med sessan tyder på att engagemanget inte ligger på 100%.

Om det stammer sa ar det en ganska allvarlig varningssignal for det forhallandet. Har sjalv varit gift i 10 ar med en amerikanska och darmed umgatts i valdigt mycket svensk-amerikanska kretsar med andra par. Gemensam namnare ar att det ar valdigt mycket lattare att halla ihop om paret inte bara levt tillsammans i bagge landerna under en langre tid och lart sig varandras kulturer och tankesatt, utan aven att bagge beharskar bada spraken hjalpligt. For en oinvigd kan detta lata konstigt, men nar man ar gifta och lever ihop sa spelar dessa saker en ganska viktig roll i det dagliga livet och for parets kommunikation. Sa jag haller helt med om det inkopierade citatet. Kulturkrocken mellan svenskar och amerikaner ar storre an vad man tror, speciellt om man inte fixar att plocka upp de sma nyanserna i sprak och beteende som verkar vara gulliga missforstaenden forst, men som snabbt overgar i nagot helt annat efter ett tag.
Citera
2013-06-10, 22:30
  #11
Medlem
Håller max 3 år detta sk äktenskap. Antingen har han tröttnat eller så har spriten tagit över tyvärr. Hon behöver väl inte göra ett dyft och aldrig behövt heller för den delen, hon blir ett rikspucko på den kvinnliga sidan helt enkelt.
Citera
2013-06-10, 22:39
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Från bröllopet rapporteras att Chris krökade oavbrutet. Sagesmannen rapporterar om en fullfjädrad jättekonsument. Hans svullenhet är väl därmed förklarad även om skälet starkt kunde misstänkas redan tidigare.

Mycket tyder väl på att det här ett varumärkesbyggande resonemangsäktenskap från Chris sida. Killen verkar veta vad han gör och jämfört med den kungliga familjen är han nog knappast ett monster, snarare ett opolerat geni. Han gör garanterat åttor runt hela familjen i sömnen och kungen kommer säkert bli varse att han inte har något att säga till om i relationen till Chris.

Vi kommer att få se honom på Nobelfesten men är det någon som tror att han någonsin kommer att dyka upp på Victoriadagen (eller vad den heter) på Öland?

Med "monster" avses det fall att Chris och hans finanskompisar drar in sessan på svårigheter som utvecklar sig utom all kontroll. Ett mycket tänkbart scenario då Chris tänker fortsätta att jobba för okända kunders räkning med skatteplanerad kapitalförvaltning, en verksamhet som dessutom väntas gynnas av hans äktenskap med sessan. Stora pengar och snabba cash är alltid förenat med risker. Det här kan bli särskilt bekymmersamt för hela kungafamiljen då sessan fortfarande helt formellt är HKH och har arvsrätt till kronan. Det hade varit mycket bättre om man befriat sessan från arvsrätten och låtit henne bli en "Prínsessan Madeleine, fru O'Neill". Nu riskerar alltså svenska kungahuset att helt i onödan riskera att få en massa heta potatisar i knät som man inte kan göra något åt. Fortsättningen blir alltså mycket intressant att följa på åskådarläktaren.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback