2015-08-02, 13:38
Medlem
nynnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21175048.ab

Nya bilder från Kungahuset. En stolt far till två små =)
Lillpojken ser ut att vara lik sin moster Victoria och kusin Estelle.
Citera
2015-09-08, 13:58
Medlem
Knullkungens avatar
http://stoppapressarna.se/kungligt/m...ar-en-grottman

"Sprickan mellan Madeleine och Chris blir allt djupare.

Prinsessan känner sig nu oerhört nonchalerad av sin make.

– Han är en grottman!"
Citera
2015-09-08, 14:15
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://stoppapressarna.se/kungligt/m...ar-en-grottman

"Sprickan mellan Madeleine och Chris blir allt djupare.

Prinsessan känner sig nu oerhört nonchalerad av sin make.

– Han är en grottman!"
Hur man kan uppträda så är en gåta. Min intuition sa mig direkt att det skulle bli problem. Förstår inte alls vad hon ser hos den mannen.
Senast redigerad av enfindam 2015-09-08 kl. 14:29.
Citera
2015-09-08, 14:25
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Hur man kan uppträda så är en gåta. Min intuition sa mig direkt att det skulle bli problem. Förstår inte alls vad hon ser hos den mannen.
Det handlar troligen bara om pengar. När hon skinnat honom in på bara kroppen så drar hon nog.
Citera
2015-09-08, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Det handlar troligen bara om pengar. När hon skinnat honom in på bara kroppen så drar hon nog.

På vilket sätt ska hon skinna honom så ordentligt? De har äktenskapsförord, så det kan knappast ske vid en eventuell skilsmässa. Så det får ske innan dess, och jag är nyfiken på hur det ska gå till.
Citera
2015-09-08, 15:52
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
På vilket sätt ska hon skinna honom så ordentligt? De har äktenskapsförord, så det kan knappast ske vid en eventuell skilsmässa. Så det får ske innan dess, och jag är nyfiken på hur det ska gå till.
Hon plockar ju honom på pengar nu innan good bye.
Citera
2015-09-08, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Hon plockar ju honom på pengar nu innan good bye.

Fast hon har ju sin egen privata förmögenhet? För några år sedan hade hon på över 30 miljoner, samt aktier samt förvaltningsbolag Gluonen (det sistnämnda tillsammans med sina syskon). Aktierna och bolaget finns kvar. Hennes privata förmögenhet ligger antingen kvar på ungefär samma nivå eller så har den ökat (tidigare fick hon tydligen 1,4 miljoner i kapitalinkomster, så det vore inte omöjligt att hon har blivit rikare den vägen). Men hon är ju inte direkt fattig eller beroende av Chris rent ekonomiskt.
Citera
2015-09-08, 17:36
Medlem
P55s avatar
Nix! Inte pengar som gäller för henne, det har hon så gott om så det behöver hon inte bekymra sig om.
Tror dock mer att hon är lite avis på hennes syskon som verkar har stabila och kärleksfulla förhållanden
Citera
2015-09-08, 18:09
Medlem
Jag tror dock inte att Madde valde Chris för pengarnas skull.

Stoppa Pressarna verkar inte direkt vara den trovärdigaste källan, om man säger så. Sedan var det ju andra (och inte Madde) som tyckte att Chris framstod som en grottman med tanke på vad han sa i en intervju (”Det är jag som sätter maten på bordet”).

Att folk ser dem bråka på stan eller kasta sura miner mot varandra när de lunchar, det betyder dock inte att det är kris i förhållandet. Skulle de hålla en god fasad utåt så skulle det heller inte innebär att allt är så fantastiskt bra och så vidare heller. Så fasaden utåt speglar inte alltid sanningen.

Jag är dock nyfiken på vilka dessa uppgiftslämnare är. Om de ens existerar, så att man inte bara hittar på och sedan påstår att det finns uppgiftslämnare. Förhoppningsvis kan ju familj och vänner hålla käften om eventuella äktenskapsproblem istället för att gå till media och skvallra.
Citera
2015-09-09, 13:44
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nix! Inte pengar som gäller för henne, det har hon så gott om så det behöver hon inte bekymra sig om. Tror dock mer att hon är lite avis på hennes syskon som verkar har stabila och kärleksfulla förhållanden

Ciggen drog i full nesa från Sverige när Biträdet avslöjats med att dippa i en viss norsk handbollspelare vid namn Tora som gjorde en kiss-and-tell. Brytningen kungjordes samtidigt som Ciggen flydde med SAS-planet till New York.

Den biologiska klockan tickade efter det långa förhållandet med Biträdet, Ciggen kunde inte vara kräsen i valet av far. Det råkade bli Fyllot för att han har pengar och var tillgänglig i New York (där Ciggen får vara mera i fred från media).

Nu är smekmånaden över sedan länge, de två ungarna kläckta och förhållandet prövas på riktigt när Ciggens familj ska finna en vardagstillvaro som fungerar. Kommer Fyllot att anpassa sig? Det verkar inte så. Kommer Ciggen att finna sig? Vi får se.
Citera
2015-09-09, 16:46
Medlem
Jag tror att Prinsessan är svår att leva med, allt beror inte bara på Chris.
Citera
2015-10-12, 00:16
Medlem
Portföljen var på Sturehof ikväll - utan Ciggen! Detta samma kväll som den minsta bidragstagaren döptes ute på Drottningholm. Äntligen fick han i sig lite alkohol - måste ha varit jobbigt att stå i kyrkan och längta efter en fylla.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in