2015-11-05, 13:49
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle
Dels var det flera jag känner som reagerade på Chris utvidgade pupiller men sedan har även ryktet varit ganska väl spritt bland innerstadens frisörer.

Hittepåsaker om MDMA, rykten bland frisörer, vänner reagerade etc undanbes här tack.

Däremot är hans stora alkoholintag inte ifrågasatt. På bröllopsdagens förmiddag fångades han på bild med sin best man när de ölade inne på Grand. Återställare eller gammal vana får vara osagt.
Citera
2015-11-05, 16:43
Medlem
JayGatsbys avatar
MDMA på sitt bröllop? Jo tjena...

Chris ser dryg ut, men kan tänka mig att det är roligt att känna killen.

En skum sak var dock att han samma kväll som sitt barns dop var på Sturehof. Udda grej i min bok.
Citera
2015-11-05, 20:36
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
MDMA på sitt bröllop? Jo tjena...

Chris ser dryg ut, men kan tänka mig att det är roligt att känna killen.

En skum sak var dock att han samma kväll som sitt barns dop var på Sturehof. Udda grej i min bok.

I svenska ögon är det säkert ovanligt. Utomlands är det i princip brukligt att man firar efteråt.

Vi är för svenska för en internationell man som Chris
Citera
2015-11-05, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Fortfarande ren bullshit.

Vad har du för belägg för det? Vilken normal nykter person som helst ser att hans ögon är typ såna som en polis skulle reagera på vid en trafikkontroll. Eftersom Chris kommit upp sig i societeten lär han knappast behöva bry sig om eventuella följder. Brat som han är så skiter väl han i vilket tills lilla sessan fått nog och tar ut skillsmässa.
Citera
2015-11-05, 23:02
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatorG
Vad har du för belägg för det? Vilken normal nykter person som helst ser att hans ögon är typ såna som en polis skulle reagera på vid en trafikkontroll. Eftersom Chris kommit upp sig i societeten lär han knappast behöva bry sig om eventuella följder. Brat som han är så skiter väl han i vilket tills lilla sessan fått nog och tar ut skillsmässa.
Brat? 2005 ringde och ville ha tillbaka sina begrepp.

Och brats är väl 19åringar med pappas kreditkort. Knappast Chris O'Neill.
Citera
2015-11-05, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Brat? 2005 ringde och ville ha tillbaka sina begrepp.

Och brats är väl 19åringar med pappas kreditkort. Knappast Chris O'Neill.

Ok då herr uppdaterad. Vad kallas vuxna brats för då, rat pack? drug addicts? junkies? college boys?
Citera
2015-11-06, 07:31
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatorG

Det är ren bullshit att han hade ögon som en polis skulle reagera på. Och det är bullshit att nån jävla frisör skulle veta huruvida han tagit MDMA innan bröllopet. Sen att han möjligen använder droger och i vart fall super alldeles för mycket det är rätt klockrent. Men det trams du skriver har du inget som helst belägg för.
Citera
2015-11-06, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det är ren bullshit. Sen att han möjligen använder droger och i vart fall super alldeles för mycket det är rätt klockrent. Men det trams du skriver har du inget som helst belägg för.

Du säger emot dig själv...
Citera
2015-11-06, 17:20
Medlem
ace_secs avatar
Om han nu tar vitt så låt honom göra det ffs! Herreguuuuud!
Citera
2015-11-06, 17:39
Medlem
Om det är någon som verkar vara något drogad är det väl i så fall hans mamma, Eva O'Neill
http://www.expressen.se/nyheter/prin...oneills-mamma/
Citera
2015-11-06, 17:41
Inte undra på att han tröttnade på Sverige om man läser den här tråden. Han ser inte drogad ut, utan är en antagligen en trött businessman med små barn och fru. I andra länder är det vanligt att ta en drink efter jobbet en vardag eller efter en dop, det är bara i Sverige vi har en skev syn på alkohol och tror någon är alkis för att dom tar en öl på en tisdag. Om jag vore Chris skulle jag vilja flytta långt i från familjen. Kungen och familjen är inte direkt intelligenta och han kan inte ha mycket att prata med dom som en högutbildad man som använt sin hjärna för att bli rik!
Citera
2015-11-06, 18:32
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Om det är någon som verkar vara något drogad är det väl i så fall hans mamma, Eva O'Neill
http://www.expressen.se/nyheter/prin...oneills-mamma/

Ja, hon ser mer död ut än levande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in