2015-06-14, 12:39
Medlem
Har nu kollat igenom hela SVTfilmen om bröllopet från början till slut, orkar inte se nånstans att Chris skulle vara full eller att Victoria skulle vara sur på honom.
I mina ögon så var Victoria faktiskt ganska allvarlig hela bröllopet igenom, även i talet under vigselakten, kanske hon inte alls surnade till på Chris, utan det var hennes dagsform?
Jag tycker han skötte sig bra...
Citera
2015-06-14, 12:41
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Bin.Amin
Madeleine kommer sluta lika bitter och sönderrökt som Prinsessan Birgitta!!

BILD!!
Extrema bilder som det nästan borde vara åldergräns för att titta på. Man får väl gratulera Birgitta ifall det är så lyckligt att hon har klarat sig ifrån både melanom och lungcancer.

Birgitta hade en (synbart) högljudd viftande dialog med bordskavaljeren, så det var inte bara Madicken och Fyllot som tittade snett på varandra.
Märkbart vad ointresserad herr O'neill är/verkar vara av sin dotter.
Citera
2015-06-14, 12:48
Medlem
Får intrycket att Chris är lite i kylan överhuvudtaget? Och han verkar ointresserad överhuvudtaget.
Citera
2015-06-14, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Journalisten och fotografen kanske ser det du inte ser? Därav rubriken. Men att han inte skulle ha en plunta är naturligtvis spekulationer. Men vilken nyansering av rojaljournalistiken är det du företräder? Den av sanningssökarna här på FB eller de på SvT?

Svar: en mix av de båda. Att kunna se fler möjligheter än en. Jag påstår varken det ena eller det andra. Att han har en plunta där är lika mycket spekulation som att han inte har det. Det finns inget som bevisar att den finns. Det enda som finns är en bild där den inte syns samt gissningar från de som skulle älska att det faktiskt finns en plunta där.
Citera
2015-06-14, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Extrema bilder som det nästan borde vara åldergräns för att titta på. Man får väl gratulera Birgitta ifall det är så lyckligt att hon har klarat sig ifrån både melanom och lungcancer.

Birgitta hade en (synbart) högljudd viftande dialog med bordskavaljeren, så det var inte bara Madicken och Fyllot som tittade snett på varandra.
Märkbart vad ointresserad herr O'neill är/verkar vara av sin dotter.

Ja, och inte bara där, när alla skulle gå in i kyrkan med fotografering på röda matta före, redan där gestikulerar hon hej vilt!
Ska man dra nåra slutsatser av denna vackra överdådiga bröllopsfest så är det väl Birgitta som ska kallas "fyllot" Inte Chris menar jag....
Citera
2015-06-14, 13:34
Tydligen är det svårt att förstå att ämnet för diskussion är Christopher O'Neill och inget annat. Diskussioner om Prinsessan Birgitta som inte rör Christopher O'Neill är off-topic. Skvaller och diskussioner om Prinsessan Madeleine tas i hennes tråd: (FB) Skvallertråden om Prinsessan Madeleine. Tjafs mellan användare hör inte hemma i någon tråd utan tas i PM.

Tjafset mellan användare har resulterat i utdelning av varningar och drar ni tråden off-topic igen delas varningar ut även för detta.

/Moderator
Citera
2015-06-14, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karestan
Får intrycket att Chris är lite i kylan överhuvudtaget? Och han verkar ointresserad överhuvudtaget.

Samma här. Han ser mest uttråkad ut. Vet vi förresten vart han har befunnit sig sista tiden? I vilket land? Tänker att han kanske längtar tillbaka till det han fick avbryta. Jobb, nöje eller vad det nu va som va så viktigt.
Citera
2015-06-14, 14:03
Citat:
Ursprungligen postat av Lill66
Samma här. Han ser mest uttråkad ut. Vet vi förresten vart han har befunnit sig sista tiden? I vilket land? Tänker att han kanske längtar tillbaka till det han fick avbryta. Jobb, nöje eller vad det nu va som va så viktigt.
Jag tror att han hållt till i England, närmare bestämt London för det var väl dit han flyttade för inte så länge sen? Även dit Madeleine med barnen skall flytta efter att hon fött.
Citera
2015-06-14, 14:22
Medlem
Har inte orkat läsa hela tråden men såg bröllopet igår.....Chris verkar totalt ointresserad av såväl dotter som fru och ser sliten ut som någon som krökat hårt ett bra tag. Hur i hela friden tänkte Madde då hon valde honom?
Kanske OT men kan ändå inte låta bli att jämföra med Victoria och Daniel som det verkligen strålar kärlek om!
Citera
2015-06-14, 14:39
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Inte en chans, då är det fel ställe du kollar på

OK - var hittar jag det då? Några minuter efter gaffelns tal ser man Victoria se as-sur ut medan hon säger några ord till Chris, men det är allt.
Citera
2015-06-14, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
OK - var hittar jag det då? Några minuter efter gaffelns tal ser man Victoria se as-sur ut medan hon säger några ord till Chris, men det är allt.

Ja? Jag skrev aldrig om nåt jättedrama. Jag skrev att fyllot verkade säga nåt som hon inte tyckte va trevligt, hon sa nåt tillbaka o vände sig surt bort från honom (samtidigt som han yttrar nåt o hånler lite). Hade dom börjat vifta o skrika så hade jag väl skrivit det ist?
Citera
2015-06-14, 15:05
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ja? Jag skrev aldrig om nåt jättedrama. Jag skrev att fyllot verkade säga nåt som hon inte tyckte va trevligt, hon sa nåt tillbaka o vände sig surt bort från honom (samtidigt som han yttrar nåt o hånler lite). Hade dom börjat vifta o skrika så hade jag väl skrivit det ist?

"Nån mer än jag som såg en iskall kronsessa spänna ögonen i fyllot precis??? Vad han än sa till henne så va det inget hon tyckte va trevligt eftersom hon genast väste tillbaka åt honom o vände sig bort från honom...."

Så skrev du - och det var tillräckligt överdrivet för att jag skulle sätta mig ner och ödsla tid på svt-play.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in