2025-11-13, 22:37
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Chris lär ha sitt på det torra ändå, ingift i kungafamiljen och allt. Jag undrar fortfarande varför han gick med på flytten till Sverige? Han verkar ju inte ha något liv här, hans svenska företag verkar inte ha någon verksamhet att tala om och hans insatser i MinLen talas det tyst om numera. Går han och Madeleine och drar i lägenheten i Hovstallet dagarna i ända medan barnen är i skolan? Vad fyller de dagarna med? Maddes "jobb" i Childhood lär knappast fylla ut kalendern...det är väl några timmar här och där. Den dagliga driften av MinLen sköts väl av andra. Visst lär hon gå på skönhetsbehandlingar och shoppa, men det kan ändå inte bli någon meningsfull heltidssysselsättning. Samma sak gäller för övrigt Carl Philip och Sofia...vad gör de egentligen hela dagarna?! De har ingen representation att tala om, och Sofias "mammaledighet" går väl mot sitt slut. Två vuxna kungabarn med partner som inte verkar ha något meningsfullt att fylla dagarna med.

Ja, det är väl det som är fördelen med att vara prins, prinsessa och deras gemål.
Född med guldsked förutom Sofia, men dom tre andra har inte en aning om vanligt liv.

Och de där företagen. MinLen, hur länge går det? Och hur länge står dess kamrer ut? Chris har det nog jobbigt. Hans fruga skiter nog i vilket. Går det inte så fixar en adjutant det, med eller utan kamrerarens hjälp.
Och så rullar livet vidare.
Citera
2025-11-14, 14:38
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja, det är väl det som är fördelen med att vara prins, prinsessa och deras gemål.
Född med guldsked förutom Sofia, men dom tre andra har inte en aning om vanligt liv.

Och de där företagen. MinLen, hur länge går det? Och hur länge står dess kamrer ut? Chris har det nog jobbigt. Hans fruga skiter nog i vilket. Går det inte så fixar en adjutant det, med eller utan kamrerarens hjälp.
Och så rullar livet vidare.
Jag kan inte tänka mig att Madeleines och Chris insatser i MinLen är annat än högst sporadiska. Vad Chris gör som "ekonomiansvarig" vet ingen. De sitter i varandras styrelser och det är väl ungefär så mycket de "jobbar".
Citera
Idag, 06:21
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Jag kan inte tänka mig att Madeleines och Chris insatser i MinLen är annat än högst sporadiska. Vad Chris gör som "ekonomiansvarig" vet ingen. De sitter i varandras styrelser och det är väl ungefär så mycket de "jobbar".

Och därmed kvarstår frågan, vad tussn gör Chris på dagarna i Sverige?
Citera
Idag, 17:03
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08

Finns nog lite svar här i tråden, men ingen vet säkert.

Frågar du hovet så är han viktig affärsman och en god familjefar. Jo tjena!
Citera
Idag, 17:43
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08

Chris tittar på film, han går till apoteket, beställer mat från Foodora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in