Citat:
Ja, det är fruktansvär att se talmannens fru. Det sägs ju ofta att det är insidan och inte utsidan som betyder något, men det är inte sant...vi tenderar att bedöma människor utifrån det första intrycket som inte går att frikoppla från utseendet. Det är sorgligt att Sveriges andra och tredje dam (Helena N. och Birgitta Ed) ser ut som fågelskrämmor. Silvia är ju inte lika vacker som förr, men vinner ändå med hästlängder.
Avvikelse ifrån ämnet, men jag är bara tvungen att kommentera talman Norléns fru Helenas (f. 1975!!!) nästintill chockerande utseende, med korviga stödstrumpor som grädde på moset. Hon får Chris att se riktigt respektabel ut.
Det här med Chris medverkan i Maddes företag, även om hon bara lånar ut sitt namn, fick mig att fundera på, ifall Madde har sneglat på Harry&Meghan. Jag såg någonstans, att Madde hoppades på att hennes och Chris barn skulle leka med brittiska kungahusets barn, när en flytt till London var på tal. Av detta blev intet, men Madde verkar se upp till familjen Windsor och, möjligen, kan affärsidén bakom hennes nya företag vara att göra precis som Harry&Meghan, d.v.s. ett varumärke av henne och Chris, såsom makar: H&M= C&M. Harry och Meghan sätter ju sitt varumärke på lite allt möjligt, som deras PR-maskin ligger bakom, och kulorna rullar in. Jag inser att Madde inte använder varumärket C&M, men makarna verkar ändå som ett par i företaget. Chris intar en lite lägre profil, precis som Harry, som överskuggas av sin mediadrivna fru. Skulle hudvårdsserien sälja, kanske både Madde och Chris få blodad tand och utvidgar utbudet till fler områden. Om Chris verkligen är affärsman, borde han triggas av möjligheterna som hägrar.
Det här med Chris medverkan i Maddes företag, även om hon bara lånar ut sitt namn, fick mig att fundera på, ifall Madde har sneglat på Harry&Meghan. Jag såg någonstans, att Madde hoppades på att hennes och Chris barn skulle leka med brittiska kungahusets barn, när en flytt till London var på tal. Av detta blev intet, men Madde verkar se upp till familjen Windsor och, möjligen, kan affärsidén bakom hennes nya företag vara att göra precis som Harry&Meghan, d.v.s. ett varumärke av henne och Chris, såsom makar: H&M= C&M. Harry och Meghan sätter ju sitt varumärke på lite allt möjligt, som deras PR-maskin ligger bakom, och kulorna rullar in. Jag inser att Madde inte använder varumärket C&M, men makarna verkar ändå som ett par i företaget. Chris intar en lite lägre profil, precis som Harry, som överskuggas av sin mediadrivna fru. Skulle hudvårdsserien sälja, kanske både Madde och Chris få blodad tand och utvidgar utbudet till fler områden. Om Chris verkligen är affärsman, borde han triggas av möjligheterna som hägrar.
Var det inte Märtha Louise av Norge som försökte lansera sin egen ginsort men inte fick använda sin kungliga titel? Jag kan lätt se Chris lansera sin egen spritsort av det mer exklusiva slaget...för män som vet vad de vill ha och har råd att betala för det. Som du säger, möjligheterna är oändliga.
Jag kan för övrigt mycket väl se Chris och Madeleine mingla i den brittiska societeten och umgås i kungliga kretsar. Alla kan väl se Chris på fasanjakt med prins William, klädd i den obligatoriska tweedrocken och med ett gevär i handen? Under tiden skulle Madeleine skulle dricka te med Kate och se barnen leka på slottsgräsmattan. Jag tror att det livet skulle ha passat Chris betydligt bättre. Och barnen skulle på köpet ha fått en posh British accent...en inträdesbiljett i de finaste kretsarna. Kanske skulle Charles t.o.m. adla dem...Lord Christopher O´Neill.
Senast redigerad av PrincessAnne 2025-06-15 kl. 12:49.
Senast redigerad av PrincessAnne 2025-06-15 kl. 12:49.