Citat:
Ursprungligen postat av
Silverglitter
Hon feströkte, det gjorde nästan alla i de här kretsarna. När det gäller mat har hon vad jag vet alltid ätit hälsosamt och mycket vegetariskt.
Du får tro vad du vill men jag personligen tror inte hon tar ozempic snarare att hon äter lättare mat. Men vi vet inte med säkerhet.
Utmärglat utseende får man när man går ner för mycket i vikt oavsett av vilken metod man använder. Ozempiz minskar hungern men det är själva viktnedgången som ger detta utseende.
Var det verkligen bara feströkning? Jag minns bilder från början av deras förhållande när man kunde se henne och Chris på gatorna i NY med varsin cigarett i handen.
Oavsett vilken metod Madeleine använt för viktnedgång kan man inte styra
var kroppen tar av fettet. Har man otur blir det på fel ställen, som ansiktet, så att man ser utmärglad och rynkig ut. Hur som helst behövde M inte gå ner i vikt. Maken däremot skulle må bra av att tappa 15-20 kg. Däremot tvivlar jag på att det blir någon hållbar viktnedgång för hans del. Han sägs vara väldigt förtjust i blodiga biffar, pommes, snacks, dyra rödviner, öl och sprit. Det är svårt att hitta nyttiga substitut för onyttigheter. Det är i längden inte roligt att knapra på gurkstavar i stället för chips eller dricka mineralvatten i stället för vin. Så min gissning är att han tappar en del kilon för att sedan gå upp dem igen när han återgår till sina gamla vanor. Det är svårt att lära gamla hundar sitta. Om ryktet är sant att han tvingades till Sverige under hotet om skilsmässa och förlorad vårdnad om barnen lär han dessutom inte trivas särskilt bra, och då ligger det nära till hands att tröstäta. Åker han på tjänsteresa till USA lär det vara klippt. Har han dessutom slutat röka lär han ha gått upp i vikt av det också eftersom nikotin höjer ämnesomsättningen. Till skillnad från Daniel ser Chris inte heller ut att trivas i joggingspåret eller på gymmet.