Hej, jag blev just nu väldigt förvånad när jag ser att ni har stängt ner
den bästa tråden på flashback. Det är just inne på den tråden jag har spenderat nästan hela min tid som jag har varit inne på flashback och nu stängs den ner för vad? Det är enligt mig den bästa tråden för att kunna få skriva av sig eller när man har tankar som springer runt i huvudet och behöver få någon respons på dessa tankar.
Jag gillar inte att klaga men då jag inte ser någon vettig anledning till varför ni stänger ner den så får jag tyvärr göra det. Visst, ni har inte tagit bort funktionen att skapa trådar och skriva sina problem och funderingar där men det var på ett sätt lättare att ha just en plats där alla tankar från varje person kan samlas.
Det finns säkert en väldigt god tanke bakom detta annars hade ni aldrig tagit detta beslut men eftersom jag själv som är aktiv just i den tråden (har inte varit det på ett tag av bra skäl) känns det lite som om man blir fråntagen det man har i handen. Det här är min åsikt och jag vet inte vad dom andra som är minst lika aktiva som jag tycker men jag vill att den tråden ska komma tillbaka då den var som en byggsten för alla som är vilsen att kunna hitta den rätta vägen så man slipper döda sig själv i massa tankar och funderingar.
Hoppas att du Snövit kan skriva en förklaring till varför då jag väldigt gärna skulle vilja veta