2013-06-10, 23:28
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Fast med tanke på hur få som faktiskt orkat engagera sig i frågan så är det nog mer så att det är ett fåtal - kanske till och med färre personer än vad man vid första anblick kan tro - som bryr sig det minsta.

Jag tycker att det är lite surt att den tråden är borttagen, jag gick ofta in där för att läsa då man själv kunde känna igen sig i vissa lägen.

Jag anser att det är onödigt att starta en helt ny tråd där jag vill fråga en enkel och simpel fråga om en relationssits, är det verkligen nödvändigt? Att den stora tråden försvinner kommer skapa en väldans massa småtrådar med frågor som kan besvaras med ett inlägg, t.ex. "vad tror ni hon vill?" "Vad ska jag göra".
Att istället använda sig av en enda stor tråd där oftast samma människor kan sitta och ge tips är mycket smartare samt enklare.

Jag själv drar mig från att göra en tråd här med den frågeställningen jag vill då jag inte känner att jag kommer få samma bra svar som om jag skulle ha postat den i den stora samlingstråden.

Är det verkligen så jobbigt att ha den stora tråden? Det måste förenkla ert arbete väldigt mycket samt vad jag har sett så har det inte varit alldeles för mycket arbete med just den tråden.

Jag kräver ändring!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in