2019-01-01, 13:19
Medlem
Kan man ladda ned och spela rdr2 på en macbook air?
Citera
2019-01-01, 13:25
Medlem
Finns det någonstans där man kan spela poker om större summor känns inte värt att sitta ner och spela för att max kunna vinna 30 dollar.
Citera
2019-01-01, 13:32
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Varför är inte banker utmärkta på kartan?

För att de inte har något syfte i spelet, du kan inte råna dem eller göra nånting annat med dem.

Citat:
Ursprungligen postat av 2pacshakuur

Du kan inte Googla eller?
Spelet finns bara på PS4 och Xbox ffs så nej du kan inte spela på en Macbook Air

Hoppas du trollar...
Citera
2019-01-01, 13:57
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Jag kollar aldrig walkthroughs och sånt vill hitta allt för 100% själv. Ligger på chapter 5 men det här jag läste i tråden om att hitta gravar..har jag missat något? Vem ger en sån quest till en? Eller kommer det senare?

Du måste hitta alla gravar efter alla personer som dött inom "gänget" för att uppnå 100%

Det är ingen i spelet som ger en detta uppdrag man måste bara stöta på dom i spelet dom finns i omgivning till dödsfallen.
Citera
2019-01-01, 14:00
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2pacshakuur

Varför skulle man kunna spela ett konsollexklusivt spel på en Mac? :/
Citera
2019-01-01, 15:47
Medlem
Reggaemans avatar
Han kanske är lite småjobbig att lyssna på men han har faktiskt några bra argument för de negativa sakerna med RDR2 och Rockstars spel i övrigt

https://www.youtube.com/watch?v=MvJPKOLDSos
Citera
2019-01-01, 15:49
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Han kanske är lite småjobbig att lyssna på men han har faktiskt några bra argument för de negativa sakerna med RDR2 och Rockstars spel i övrigt

Sitter med mobilen, kan du ge något exempel?
Citera
2019-01-01, 15:53
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Sitter med mobilen, kan du ge något exempel?

Videon är nästan 40 min så jag rekommenderar att du kollar vid ett senare tillfälle istället
Men mycket har med att göra att man inte har så mycket "frihet" som Rockstar vill att du ska tro att du har samt dålig spelmekanik med npcs
Citera
2019-01-01, 15:55
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Videon är nästan 40 min så jag rekommenderar att du kollar vid ett senare tillfälle istället
Men mycket har med att göra att man inte har så mycket "frihet" som Rockstar vill att du ska tro att du har samt dålig spelmekanik med npcs
Nej frihet har man väl aldrig haft i Rockstars spel? Inte mycket frihet i GTA heller bara för att jag kan ha ihjäl npcs när det knappt förändrar något i slutändan.
Citera
2019-01-01, 16:33
Medlem
bozze4evigts avatar
Citat:

Kollade hela videon och kan helt klart hålla med.

Kunde varit mycket mer flexibelt
Citera
2019-01-01, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Tro mig jag vet hur det ska funka. Men det funkar inte. Jag har spenderat minst trettiodubbla av 26 in game dagar.

Det stämmer inte, finns de som fått 10 i chapter 2 men jag har klarat storyn så. Hade 10 i allt utom skägg på Arthur, från chapter 4 till chapter 6 och inget hände. Nu i epilogen tar det sjuuuukt länge att ens få 7. Efter det verkar det buggat.

Citera
2019-01-01, 18:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattie_Gr

Fast då känns det ju konstigt att de längsta han kan få är 7 på en 10 gradig skala, hade de vart hans maxlängd så borde det ju ha stått 10/10 och inte 7/10...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in