hej allesammans jag har problem i sexlivet med min nyfunna flickvän som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.
det är nämligen såhär att hon är en kort och tjock tjej, och jag är smal och lång har en stor snopp
jag bad henne luta sig framåt så jag skulle kunna stoppa in den särade på hennes skinkor och allt men den kom inte in fuktade med vatten också till slut men det funkade inte hon verkar ha en liten anal

.
kom dock mitt emellan hennes skinkor vilket inte heller var helt fel

men ville ju att det skulle gå hela vägen. För denna biten fick jag krabba mycket pga längdskillnaden dessutom
kan säga att sexet emellan oss är det inget fel på eller så alls det har blivit oralsex för båda två pillande då hon inte använder preventivmedel går det ju inte att ha vaginalssex då jag inte vill bli pappa och har nu funnit några kondomer på mitt rum som jag hittade idag då går ju även vaginalssex
jag vill ha oskyddat analssex då det lär vara skönare än att ha det med kondom på och att det inte heller finns risk för gravidet lite bajs tar jag gärna inget problem men funderar på vad man kan använda som fuktar mer och ger mer glid in tips på det och ställningar tack