• 1
  • 2
2013-06-01, 21:28
Medlem
bunjackens avatar
hej allesammans jag har problem i sexlivet med min nyfunna flickvän som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.

det är nämligen såhär att hon är en kort och tjock tjej, och jag är smal och lång har en stor snopp
jag bad henne luta sig framåt så jag skulle kunna stoppa in den särade på hennes skinkor och allt men den kom inte in fuktade med vatten också till slut men det funkade inte hon verkar ha en liten anal .

kom dock mitt emellan hennes skinkor vilket inte heller var helt fel men ville ju att det skulle gå hela vägen. För denna biten fick jag krabba mycket pga längdskillnaden dessutom

kan säga att sexet emellan oss är det inget fel på eller så alls det har blivit oralsex för båda två pillande då hon inte använder preventivmedel går det ju inte att ha vaginalssex då jag inte vill bli pappa och har nu funnit några kondomer på mitt rum som jag hittade idag då går ju även vaginalssex

jag vill ha oskyddat analssex då det lär vara skönare än att ha det med kondom på och att det inte heller finns risk för gravidet lite bajs tar jag gärna inget problem men funderar på vad man kan använda som fuktar mer och ger mer glid in tips på det och ställningar tack
Citera
2013-06-01, 21:34
Medlem
R.Rs avatar
Mycket glidmedel. Se till också att hon är uppvärmd bra, stoppa in ett par fingrar eller något mindre föremål innan du försöker få in kuken. Ha så trevligt
Citera
2013-06-01, 21:35
Medlem
triixiies avatar
Det kommer inte gå om hon inte medvetet slappnar av och "öppnar upp". Vilket kräver lite övning i början.
Citera
2013-06-01, 22:16
Är du seriös? Fuktade den med vatten??
Citera
2013-06-01, 22:19
Medlem
Dj-mEros avatar
Tryck hårdare.
Citera
2013-06-01, 22:20
Medlem
TheBurdens avatar
Det är bara att trycka på så går den in tillslut.

Som glidmedel så kan man använda helt vanlig matolja.
Citera
2013-06-01, 22:26
Medlem
HAHAHA vattenfuktning den metoden testade jag när jag var 14 år. Men du det verkar som att det är alldeles för tajt jag går och hämtar lite vatten :P kör på glidmedel, köp ett vattenbaserat blir mindre kladdigt!
Citera
2013-06-01, 22:39
Medlem
urban.os avatar
En väldigt viktig sak hon måste vilja och vara avslappnad och kåt jag brukar doppa den lite i fittan först så penisen blir lite våt från fittan istället för nåt jävla vatten hahaa
Citera
2013-06-02, 16:31
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-06-02, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Är du seriös? Fuktade den med vatten??
hahahahah wtf m8
Citera
2013-06-02, 20:24
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Det är bara att trycka på så går den in tillslut.

Som glidmedel så kan man använda helt vanlig matolja.
Ska man improvisera glidmedel så är någon billig hudkräm, eller varför inte barnolja, betydligt mindre besvärligt, kleta ner hela sängen med matolja liksom
Citera
2013-06-02, 20:27
Medlem
Bluebeast72s avatar
Apotekets glidmedel, ett rejält stånd o tjejen ligger på mage med baken högt upp.

http://xhamster.com/movies/139647/anal_anal_anal.html

titta o lär min vän....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här