2024-08-09, 12:06
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panties83
Jag har haft sex med 37 kvinnor under mitt 41 åriga liv. Jag vet det är en bråkdel om man jämför med majoriteten här på Flashback.
Men jag är väldigt nyfiken på att ingå i eran incel gemenskap, en seriös fråga nu?

Men är det möjligt att konvertera till att bli en incel?
Folk konverterar ju till höger och vänster så jag tycker att detta borde vara möjligt.

Ska även tillägga att jag är gift, måste jag skilja mig från henne eller räcker det att vi slutar knulla?

Försöker du att vara ironisk till ämnet?

Du är inte alls kul och har ingen aning om hurdant det är att leva ett liv ensam med stängda känslor.
Jag har själv ASD-diagnos och även om jag försöker verka normal utåt sätt, så är jag inte det!

Om du skiljer dig från kvinnan och slutar med att ha sex så får du aldrig vår status.
Det är vi som har haft problem med sex-debuten och att visa riktiga känslor som är tvättäkta incels!

Sjukdom, depression, apati, missmod, fantiserande hör till begreppet.
Citera
2024-08-10, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills

Du är inte alls kul och har ingen aning om hurdant det är att leva ett liv ensam med stängda känslor.
Jag har själv ASD-diagnos och även om jag försöker verka normal utåt sätt, så är jag inte det!

Om du skiljer dig från kvinnan och slutar med att ha sex så får du aldrig vår status.
Det är vi som har haft problem med sex-debuten och att visa riktiga känslor som är tvättäkta incels!

Jag blir jätteledsen att höra att jag aldrig kan få bli en del av eran starka gemenskap av broderliga värderingar.
Du tycks tro att jag är ironisk, men jag är verkligen seriös.
Jag har alltid haft svårt att passa in och alltid känt en längtan att få tillhöra en grupp. För många år sedan försökte jag gå med i olika MC klubbar pga deras gemenskap, men det visade sig att jag är alldeles för feg för det.

Sen har jag sett många dokumentärer om incelgemenskspen och blivit helt såld på er starka gemenskap och har därför velat bli en del av denna rörelse ❤️

Just därför blev jag så ledsen när du skrev att jag aldrig kommer att få eran status😢 Nu ska jag gå och lägga mig och gråtrunka mig till sömns🤮

Trots att du varit väldigt stygg mot mig ska jag vara den store och önska dig en trevlig dag.
Citera
2024-09-03, 11:33
Tyvärr är dr incels som driver på invandring genom att vara så oattraktiva för kvinnor. De är misslyckade och leder bara till att barnafödandet minskar kraftigt. Blir så trött på dessa missära incelmän
Citera
2024-09-03, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills

Du glömde självömkande. Ta tag i depressionen och missmodet genom att söka hjälp och faktiskt jobba med det.
Citera
2024-09-18, 15:38
Medlem
Gick själv från incel till något större. Tog mycket hjälp av detta manifest

https://file.io/B4iV3wjYRBtp
Citera
2024-09-19, 05:33
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaoTzu

Det manifestet och data-fil existerar inte längre...

Begreppet: Incel är visserligen ett 'självhjälps-problem' men går inte att lösa utan att förstå sina personliga styrkor och svagheter.

Jag har gått på en massa droger som gav mig insikterna till vad som behöver göras. Depression är tyvärr någonting svärtat som når djupt in i medvetandet.
Citera
2024-09-19, 13:53
Medlem
-Grillo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaoTzu

Vad var det (länken funkar inte längre)? Elliot Rodgers manifest?
Kul att bli ihågkommen som en loser som aldrig fick en tjej...

Till incels; Ut o träffa tjejer på krogen (var väldigt försiktig med alkoholen, ett tips bara, annars tar den lätt över), på jobbet, via en intresseförening eller något icke-extremt parti istället! Träna till kroppen om det behövs! Plastikoperationer är inte nödvändigt (den genomsnittlige incelen är inte "ful"). Släpp porren o datorspelandet, det kommer aldrig nån tjej o knackar på din dörr, o frågar om du vill ligga. Försök se det fina med kvinnor istället för att hata dom.

Jag var rädd att sluta som en incel, då jag var ganska tillbakadragen i slutet av tonåren. Men så helt plötsligt så blev jag hembjuden av en arbetskamrat o träffade i sin tur hennes väninna som jag fick ihop det med.
Citera
2024-09-30, 00:38
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Angående frågan så är incels offer för sin genetik ansiktet, längden det sociala mm men utseendet är viktigast.

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Fast det där stämmer inte. Finns flertalet människor, både män och kvinnor som kan anses fula enligt normen som ändå får ligga, har partners och familj

Nej det stämmer inte. Utseendet är inte incels problematik men det är uppenbart att de vill skylla på det då den egentliga orsaken tycks vara alldeles för tuff att ta till sig dvs deras beteende, deras person, hur de är.
Citera
2024-09-30, 10:14
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Nej det stämmer inte. Utseendet är inte incels problematik men det är uppenbart att de vill skylla på det då den egentliga orsaken tycks vara alldeles för tuff att ta till sig dvs deras beteende, deras person, hur de är.
Kvinnor är ytliga varelser och utseendet är vad dom går efter när det kommer till relationer främst. Deras självbild över hur snygga dom är baserat på sociala medier, tinder osv gör saken ännu värre för en brud som kan klassas som en 5a på en 10 gradig skala kan tro hon är en 7-8a nu efter alla likes, alla meddelanden från desperados som vill knulla och sen försvinna. Efter att ha blivit påsatt av fuckboys, badboys som sen bara sticker har hon ändå den typen av män kvar i sinnet som ungefär utgångspunkt att gå efter. Den "ligan" hon tror hon själv spelar i när det max kan leda till ett engångsligg inget seriöst förhållande. En "Knull-Johhny" som söp till ordentligt och tänkte med kuken för mycket en lördagskväll. Därav ger brudar män med ett mediokert utseende eller under det kalla handen direkt eller har löjliga krav på vad dom ska erbjuda istället såsom rikedom prinsessbehandling eller vad det nu handlar om för att dom överhuvudtaget ska få en chans när dom själva inte har granskat sig själva noggrant och lider av hybris.

Men incels har odlat en bitterhet mot kvinnor efter att ha blivit osynliggjorda av kvinnor så länge. Levt bakom en datorskärm under tonårsåldern medans deras snygga killkompisar hade flickvänner och ligg men inte dom och börjat odla ett tydligt självhat, depression, självmordstankar över deras tillkortakommanden dom inte kan rå för såsom att dom inte är 185 långa eller har ett naturligt vackert symmetriska ansikte samt ev har sociala problem och en dålig självkänsla orsakad av verkligheten dom möter där kvinnor inte ser dom överhuvudtaget men går fram till pretty boy på krogen som är en påtänd alkoholist känd för aggressionsproblem och har rykte av att han behandlar kvinnor illa.

Dom flesta kvinnor skiter i personlighet så länge man är snygg eller ser "fel" i ens personlighet som något dom kan rädda och ursäktar dåliga beteenden något oerhört. Såsom när jag råkade slå sönder en bruds glasbord i ren ilska för att jag ville drämma näven i bordet för att visa vem som bestämmer. Hade blivit anmäld om jag var ful.

Är du snygg är du lång man du kommer undan med mycket insidan är bara en bonus men det är utsidan som avgör. Så hela deras "black pill philosophy" är sann i stora drag samt insikter i hypergami.
Citera
2024-09-30, 11:53
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Kvinnor är ytliga varelser och utseendet är vad dom går efter när det kommer till relationer främst. Deras självbild över hur snygga dom är baserat på sociala medier, tinder osv gör saken ännu värre för en brud som kan klassas som en 5a på en 10 gradig skala kan tro hon är en 7-8a nu efter alla likes, alla meddelanden från desperados som vill knulla och sen försvinna. Efter att ha blivit påsatt av fuckboys, badboys som sen bara sticker har hon ändå den typen av män kvar i sinnet som ungefär utgångspunkt att gå efter. Den "ligan" hon tror hon själv spelar i när det max kan leda till ett engångsligg inget seriöst förhållande. En "Knull-Johhny" som söp till ordentligt och tänkte med kuken för mycket en lördagskväll. Därav ger brudar män med ett mediokert utseende eller under det kalla handen direkt eller har löjliga krav på vad dom ska erbjuda istället såsom rikedom prinsessbehandling eller vad det nu handlar om för att dom överhuvudtaget ska få en chans när dom själva inte har granskat sig själva noggrant och lider av hybris.

Men incels har odlat en bitterhet mot kvinnor efter att ha blivit osynliggjorda av kvinnor så länge. Levt bakom en datorskärm under tonårsåldern medans deras snygga killkompisar hade flickvänner och ligg men inte dom och börjat odla ett tydligt självhat, depression, självmordstankar över deras tillkortakommanden dom inte kan rå för såsom att dom inte är 185 långa eller har ett naturligt vackert symmetriska ansikte samt ev har sociala problem och en dålig självkänsla orsakad av verkligheten dom möter där kvinnor inte ser dom överhuvudtaget men går fram till pretty boy på krogen som är en påtänd alkoholist känd för aggressionsproblem och har rykte av att han behandlar kvinnor illa.

Dom flesta kvinnor skiter i personlighet så länge man är snygg eller ser "fel" i ens personlighet som något dom kan rädda och ursäktar dåliga beteenden något oerhört. Såsom när jag råkade slå sönder en bruds glasbord i ren ilska för att jag ville drämma näven i bordet för att visa vem som bestämmer. Hade blivit anmäld om jag var ful.

Är du snygg är du lång man du kommer undan med mycket insidan är bara en bonus men det är utsidan som avgör. Så hela deras "black pill philosophy" är sann i stora drag samt insikter i hypergami.

Nej, du har fel. Män är ytliga, kvinnor går mer efter egenskaper. Att män är roliga och kan få kvinnan att skratta anses vara en åtråvärd egenskap, andra dras till makt, pengar eller annat som kvinnan kan dra nytta av. En man uppnår hög status bland andra män av att ha en snygg kvinna vid sin sida, kvinnor skiter i sådant, en kvinna som har en händig rolig man som är stöttande och jämställd skapar avund hos andra kvinnor.

Incels främsta problem är inte utseendet, varken längd eller fodral, det handlar ÅTERIGEN om hur deras personligheter uppfattas. En gemensam nämare som dyker upp i internationell forskning är autism och gissa vad, autister har svårt med ALLA relationer. En man som då signalerar något av följande:
- knappt har några vänner
- kanske även misslyckats med studier och arbete
- inte har ordnat hem och ekonomi
- är antisocial
- har skärm och spel som största intresse
- har svårt med det sociala samspelet, hålla igång ett samtal
- har svårt med ögonkontakt och fysisk kontakt
- inte lyckas göra att kvinnan känner sig sedd, hörd, förstådd
- osar taskig självkänsla/självförtroende

- är typiska autistiska drag och gör att du är rökt. Oavsett hur snygg du är. Är du då dessutom kort och ful så innebär det att du i bästa fall kan lyckas få en liknande kvinna på kroken - dvs en sådan kvinna som ingen av incels skulle vidröra, för lustigt nog anser incels totalt insiktslöst att de inte ska behöva tumma på sina krav för att få en kvinna.
Senast redigerad av Lava 2024-09-30 kl. 11:55.
Citera
2024-09-30, 13:30
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Nej, du har fel. Män är ytliga, kvinnor går mer efter egenskaper. Att män är roliga och kan få kvinnan att skratta anses vara en åtråvärd egenskap, andra dras till makt, pengar eller annat som kvinnan kan dra nytta av. En man uppnår hög status bland andra män av att ha en snygg kvinna vid sin sida, kvinnor skiter i sådant, en kvinna som har en händig rolig man som är stöttande och jämställd skapar avund hos andra kvinnor.

Incels främsta problem är inte utseendet, varken längd eller fodral, det handlar ÅTERIGEN om hur deras personligheter uppfattas. En gemensam nämare som dyker upp i internationell forskning är autism och gissa vad, autister har svårt med ALLA relationer. En man som då signalerar något av följande:
- knappt har några vänner
- kanske även misslyckats med studier och arbete
- inte har ordnat hem och ekonomi
- är antisocial
- har skärm och spel som största intresse
- har svårt med det sociala samspelet, hålla igång ett samtal
- har svårt med ögonkontakt och fysisk kontakt
- inte lyckas göra att kvinnan känner sig sedd, hörd, förstådd
- osar taskig självkänsla/självförtroende

- är typiska autistiska drag och gör att du är rökt. Oavsett hur snygg du är. Är du då dessutom kort och ful så innebär det att du i bästa fall kan lyckas få en liknande kvinna på kroken - dvs en sådan kvinna som ingen av incels skulle vidröra, för lustigt nog anser incels totalt insiktslöst att de inte ska behöva tumma på sina krav för att få en kvinna.
Försök inte med dina förenkling dra likhetstecken mellan incels och autism för det är inte så enkelt. Sedan varför duckar du totalt att utseende är faktor? Den avgörande faktorn. Att du väljer att bortse från sådant gör att man undrar vad är ens meningen med att prata med någon som inte förhåller sig till verkligheten?

Autister tycker jag inte vi ska gå in på eftersom det finns fler än autister som har svårt med brudar men du väljer utgångspunkt autism som förklaringsmodell till varför en del män inte lyckas bra med kvinnor? Är du dum eller lögnaktig?
Citera
2024-09-30, 13:46
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Försök inte med dina förenkling dra likhetstecken mellan incels och autism för det är inte så enkelt. Sedan varför duckar du totalt att utseende är faktor? Den avgörande faktorn. Att du väljer att bortse från sådant gör att man undrar vad är ens meningen med att prata med någon som inte förhåller sig till verkligheten?

Autister tycker jag inte vi ska gå in på eftersom det finns fler än autister som har svårt med brudar men du väljer utgångspunkt autism som förklaringsmodell till varför en del män inte lyckas bra med kvinnor? Är du dum eller lögnaktig?

Därför att utseende inte är en viktig faktor för kvinnor, det räcker med attraktion, och den attraktionen baseras på fler och andra faktorer än utseende.

Autism ska vi ta upp eftersom det är ett vanligt dilemma bland självutnämnda incels, det stöds dels genom forskning och det är inte minst extremt tydligt i Flashbacks inceltråd. Att just incels väljer att hävda att utseendet är problemet skulle kunna bero på att:
- utseendet är en viktig faktor för män så de utgår från att kvinnor fungerar likadant
- stigmat runt autism är betydligt starkare än att vara ful, fet och kort, det går heller inte att göra något åt.

När det gäller incels som inte har autism så beror deras incelskap på samma sak som autisternas, att deras person helt enkelt inte är attraktiv.

Det spelar ingen roll vad du och incels säger, teorin om att det är mäns utseende som gör att män har svårt att träffa kvinnor krossas fullständigt genom att ni, var och en, sätter er på ett fik eller ett torg och kollar in alla par runt omkring er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in