Hej! Jag är kvinna så jag får ju inte kalla mig incel men jag har jagat en man sedan jag var typ 9 år och idag är jag snart 40 och har varit singel 95% Ingen seriös vill ha mig, och om en seriös man vill ha mig misshandlar han mig. Och nej, jag är inte ful. Och ja jag får säkert knulla om jag vill det idag men det är väl för fan inte bara knulla man vill i livet eller? Är man incel för att man inte får knulla eller för att man inte fått uppleva en kärleksrelation? Jag var för många år sedan (när jag var som mest kåtast och fertil vid 20-års åldern) på en gedigen knull-jakt(jag blev konstant avvisad av män att dejta mig så ett knull kunde jag väl åtminstone få tänkte jag, men inte ens det lyckades jag med. Jag har känt mig ful och värdelös hela livet. Fast jag idag förstår att det inte är så. När jag väl träffat en kille som jag fått dejta lite längre så har de på olika sätt misshandlat mig. Levt som celibat i många år och väntar till livet i stort sett ska ta slut.
Jag vet att som en kvinna som vill ha en seriös relation önskar vi först att bli uppvaktade med dejter och fint bemötande UTAN att snacka sex det första man gör. Det måste vara kvinnan som tar första steget vad gäller sex. Har du som incel en insikt om detta? Att en seriös kvinna med största sannolikhet blir avtänd när killen börjar snacka om att vara intim med en tjej innan de visat intresse för att lära känna tjejen . Detta sker hela tiden på dejtingsidor. Även de som verkar vara seriösa glider in på att försöka snacka intima saker med en tjej innan man ens har träffats.
Jag skulle vilka fråga några incels:
Är det kärleken eller handlar det bara om sex som saknas och därför blir ni incels?
Varför blev just du en incel?
Jag vill gärna komma i kontakt med flera incels så jag kan få utreda detta för mig själv då jag verkar vara en ensam kvinnlig incel i denna värld.
Jag vet att som en kvinna som vill ha en seriös relation önskar vi först att bli uppvaktade med dejter och fint bemötande UTAN att snacka sex det första man gör. Det måste vara kvinnan som tar första steget vad gäller sex. Har du som incel en insikt om detta? Att en seriös kvinna med största sannolikhet blir avtänd när killen börjar snacka om att vara intim med en tjej innan de visat intresse för att lära känna tjejen . Detta sker hela tiden på dejtingsidor. Även de som verkar vara seriösa glider in på att försöka snacka intima saker med en tjej innan man ens har träffats.
Jag skulle vilka fråga några incels:
Är det kärleken eller handlar det bara om sex som saknas och därför blir ni incels?
Varför blev just du en incel?
Jag vill gärna komma i kontakt med flera incels så jag kan få utreda detta för mig själv då jag verkar vara en ensam kvinnlig incel i denna värld.