Citat:
Fast, stämmer det här verkligen i verkligheten? Jag tycker inte direkt jag läser drivor med krönikor, bloggar eller foruminlägg av mängder med kvinnor som gnäller på att de är fyrtioåriga direktörer som aldrig får män trots att de enligt egen måttstock ser ut som tjugoåriga tiopoängare.Själva grundproblemet här är att kraven på män har höjts rejält senaste 10-åren. Det krävs en hel del för att ens få tillgång till de lägre skikten av tjejer på den västerländska dejtingmarknaden. Så incels och även MGTOW har verkligen en poäng här. Det är inte längre värt mödan, här i väst. Och det finns egentligen bara en sak kvar att göra och det är att resa till fjärran länder och dejta där (passport bros).
Fattigdom, traditioner, kultur och religion gör dessa kvinnor enormt mer ödmjuka och tillmötesgående än västerländska.
Här i väst kommer nativiteten accelerera mot noll samtidigt som 40-åriga barnlösa kvinnor hoardar katter och jagar karriär. För att sedan dö ensamma, i kattskit och bli uppätna av sina katter. "Men men men, jag är ju VD varför vill ingen man ha mig?" - För att män inte går på vad du har på CV:t din efterblivna apa, du hade din chans när du var 20-25 och fortfarande var attraktiv samt fertil. Det var exakt allt som krävdes för att landa en bra man. Men nu är du 40 med rynkor, ruttna ägg och tåget har lämnat stationen för längesedan. Vilken jävla shitshow det har blivit i väst. En masspsykos bland kvinnor specifikt, alla går runt och tror de är 20-åriga 10-poängare och undrar varför ingen man har approachat dem än. Trots att de får massa inviter, men männen fyller inte hela kilometerlånga kravlistan. Ett krav av tusen saknas och därför nekar man den mannen. Som säkert hade blivit en bra farsa, en bra pojkvän och partner. Den vita rasen kommer verkligen dö ut helt och hållet, väldigt snart. Vi bevittnar en samhällskollaps i slow motion.
Fattigdom, traditioner, kultur och religion gör dessa kvinnor enormt mer ödmjuka och tillmötesgående än västerländska.
Här i väst kommer nativiteten accelerera mot noll samtidigt som 40-åriga barnlösa kvinnor hoardar katter och jagar karriär. För att sedan dö ensamma, i kattskit och bli uppätna av sina katter. "Men men men, jag är ju VD varför vill ingen man ha mig?" - För att män inte går på vad du har på CV:t din efterblivna apa, du hade din chans när du var 20-25 och fortfarande var attraktiv samt fertil. Det var exakt allt som krävdes för att landa en bra man. Men nu är du 40 med rynkor, ruttna ägg och tåget har lämnat stationen för längesedan. Vilken jävla shitshow det har blivit i väst. En masspsykos bland kvinnor specifikt, alla går runt och tror de är 20-åriga 10-poängare och undrar varför ingen man har approachat dem än. Trots att de får massa inviter, men männen fyller inte hela kilometerlånga kravlistan. Ett krav av tusen saknas och därför nekar man den mannen. Som säkert hade blivit en bra farsa, en bra pojkvän och partner. Den vita rasen kommer verkligen dö ut helt och hållet, väldigt snart. Vi bevittnar en samhällskollaps i slow motion.
Att de eventuellt existerar sådana har jag inga problem att tro på. Det är att det skulle vara synnerligen vanligt som jag möjligen tvivlar på. Att kvinnors krav skulle vara så orimligt höga att de i praktiken blir incels själva verkar ju mest vara hur incels tänker sig att det nog måste vara. Alltså enligt slutsatsen "Jamen om hon inte ens vill ha mig som är en skön snubbe så kommer hon ju garanterat inte hitta någon annan med sina krav! Hon måste väl vara ensam då?"
Med andra ord har jag lite svårt att tro på att det sitter drivor med fyrtioåriga ensamma kvinnor helt ensamma som undrar vad i helvete som hände. Åtminstone tills jag som sagt börjar se inlägg, krönikor och den typen av yttringar i någon större utsträckning. Incels kan liksom inte dra slutsatsen att hon vill inte ligga med mig - alltså ligger hon inte med någon.
För det andra verkar incels leva i villfarelsen att ragga är något man gör på dejtingsidor. Och brukar förvirrat undra hur man menar när man föreslår att de kan försöka närma sig kvinnor på jobbet, krogen eller med någon hobby som kvinnor dras till.
Grejen är ju att kvinnor har så lätt att hitta en partner, om de vill, att dejtingsidor mest är något de använder på kul. Lite som män använder Linked In. Nämligen, män söker inte nödvändigtvis nytt jobb genom att finnas där. Men vem vet, skulle något riktigt bra erbjudande komma den vägen så skadar det ju inte att finnas där. Men det är inte direkt så de aktivt söker nytt jobb om de nu hade letat runt.
För incels är däremot dejtingsidor blodigt allvar. Det råder fullständigt krig där i drömmen om att hitta en kvinna. Eftersom de som sagt inbillat sig är det så man gör. De har så att säga en helt annan ambitionsnivå än kvinnorna där. Och här uppstår ju lite kommunikationsproblem kort sagt.
Självklart blir det lite förvirrat när kvinnor på dejtingsidor knappt orkar svara om det inte råkar vara något särdeles intressant erbjudande. De kan ju knalla ned och hitta en snubbe på första bästa pizzeria om de hade velat. Medan incels utgår från att hon ju lika desperat måste leta efter en partner eftersom hon ju har en profil där. Och utgår felaktigt från att hon ju uppenbarligen måste vara sjukt ensam när hon tydligen knappt vill prata. Eller ja om det inte råkar vara någon helt orimligt sexig lirare som hör av sig. Det skadar ju inte att ha en profil på dejtingsidor för kvinnor. Men det är inget de lägger något krut på.
Eller sammanfattat, parbildning sker i huvudsak utanför den i sammanhanget lilla zonen som utgör nätdejting. Men nätdejting är den enda plattform incels känner till. När incels påstår att det är omöjligt att hitta kvinnor är det lite samma sak som om någon arbetslös skulle påstå att det är omöjligt att hitta ett jobb. När det visar sig att hans enda insats är att ligga registrerad på arbetsförmedlingen i hopp om att få erbjudanden. Liksom, jo det är klart man kan få jobb den vägen också. Men chansen är ganska liten och det är inte så folk i huvudsak hittar nya jobb.