Citat:
Skillnaden är ju att en trettiofemårig brud med enkelhet kan sänka kraven och skaffa en snubbe om det nu någon klocka tickar eller vad det handlar om. Iden om att nejdu, det är kört för henne nu. Exakt alla män i samma ålder har minsann redan skaffat familj medan hon sprang på klubbar och förverkligade sig själv i Australien. Så där kan hon gott sitta i sin ensamhet och ångra sig och hennes jävla krav. Den idén är en önsketanke hos en hel del män.Fast jo det har stor betydelse när de står utan man och familj när de är 35 och alla andra i deras bekantskapskrets har det.
Det är både status och normen.
Vilket har större betydelse för kvinnor än vad det har för män.
Män har egenheten att vi inte alls bryr oss om sådana saker i lika hög grad.
Samt att vi är anpassningsbara, vi tar Sara i klädbutiken trotts att vi jobbar som läkare så länge hon ser tillräckligt bra ut och är trevlig.
Eller vi åker utomlands och träffar någon eller lever ungkarlsliv.
Nu snackar jag förstås om "normala män".
Sen håller jag med dig om incelsen, de är ju de största förlorarna oavsett.
Men att det inte finns många kvinnor som är missnöjda förlorare trotts att det finns män som kan ligga med dom är ju inte sant.
Du blir ju inte en vinnare för folk kan tänka sig sälja selfie sticks till dig
Jag tror att minst lika många kvinnor som män är missnöjda över vart de är i livet relations mässigt.
Särskilt eftersom kvinnor kollar flödet på sociala medier mer än man.
Man bygger upp orealistiska förväntningar och sätter orimliga krav.
Samt har en större drivkraft än män till familjebildning.
Detta slår ju tillbaka för eller senare, varav vi har bittra kvinnor.
Jag har ju lätt träffat på fler bittra kvinnor irl än incels som är en väldigt liten klick män som hörs väldigt mycket.
Det är både status och normen.
Vilket har större betydelse för kvinnor än vad det har för män.
Män har egenheten att vi inte alls bryr oss om sådana saker i lika hög grad.
Samt att vi är anpassningsbara, vi tar Sara i klädbutiken trotts att vi jobbar som läkare så länge hon ser tillräckligt bra ut och är trevlig.
Eller vi åker utomlands och träffar någon eller lever ungkarlsliv.
Nu snackar jag förstås om "normala män".
Sen håller jag med dig om incelsen, de är ju de största förlorarna oavsett.
Men att det inte finns många kvinnor som är missnöjda förlorare trotts att det finns män som kan ligga med dom är ju inte sant.
Du blir ju inte en vinnare för folk kan tänka sig sälja selfie sticks till dig

Jag tror att minst lika många kvinnor som män är missnöjda över vart de är i livet relations mässigt.
Särskilt eftersom kvinnor kollar flödet på sociala medier mer än man.
Man bygger upp orealistiska förväntningar och sätter orimliga krav.
Samt har en större drivkraft än män till familjebildning.
Detta slår ju tillbaka för eller senare, varav vi har bittra kvinnor.
Jag har ju lätt träffat på fler bittra kvinnor irl än incels som är en väldigt liten klick män som hörs väldigt mycket.
Är man en trettiofemårig singelbrud som ser helt okej ut så är det garanterat ett eget val. Som hon upplever är bättre än att vara med en kille som hon inte är nöjd med. Sen kan hon ju säkert vara missnöjd med att vara singel också. Men alldeles uppenbart inte tillräckligt missnöjd för att orka göra något åt det.