2020-02-22, 17:02
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Och vad gör dessa incels för att öka sitt värde på köttmarknaden?
De kanske inte är intresserade av köttmarknaden utan seriösa relationer?
Citera
2020-02-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Absolut. Bara skillnaden mellan att välja bort sex eftersom man inte vill sänka kraven på partner och att ständigt bli bortvald gör ju en enorm skillnad. Kvinnor fattar inte detta utan säger ofta saker som: "Bara för att jag skulle kunna bli uppraggad i en bar betyder det inte att jag vill". Nej ok. Men att inte ens ha den möjligheten leder ju till en enorm frustration. Som incelman drabbas man lätt av en total känsla av hopplöshet, det finns inget man kan göra för att ändra på situationen.

Och hur många kvinnor har du ratat som du inte tyckte dög? Mycket gnäll från er självutnämnda incels.
Citera
2020-02-22, 17:08
Medlem
Citat:
Det är i praktiken faktiskt ingen skillnad mellan att inte få chansen och att sakna grundläggande kunskaper som gör att man kan ta chanser man får. Det blir ju samma effekt.

Vad är det för kunskap din incelkompis saknar?

Tillägg: Kvinnor anser 80% av männen som fula. Inte lätt då.

Fast här finns det faktiskt något man kan göra, och det är att jobba på sig själv. (Såvida man inte har någon svår diagnos som omöjliggör det.) Man behöver inte bli någon helt annan person för det, utan kolla lite youtube videos på vad kvinnor uppskattar och ändra på de sakerna i ditt beteende, ibland kan det vara rena småsaker som inte kräver mycket ansträngning från killens sida. Men dock en förändring.
Gnäll inte om ni inte orkar bjuda till och anpassa er.

Det har varit lite kul att träffa några sk incels och hjälpa dem lite, se om det går att fixa en snyggare frisyr, eller ansiktshår eller klädsel så ni blir en attraktivare version av er själva. Kanske tv 3 skulle satsa på att göra ett sånt program, en makeover för män som behöver det.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-02-22 kl. 17:17.
Citera
2020-02-22, 17:12
Moderator
Amirons avatar
Citat:
De kanske inte är intresserade av köttmarknaden utan seriösa relationer?

Oavsett om de bara vill doppa eller fixa ett seriöst förhållande, så behöver de ge sig ut på marknaden och se till så att de är så attraktiva de bara kan.
Och om de inte är tillräckligt attraktiva, vad gör de då? Sitter och beklagar sig på FB eller diverse incel forums?
Citera
2020-02-22, 17:12
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Och hur många kvinnor har du ratat som du inte tyckte dög? Mycket gnäll från er självutnämnda incels.
Exakt noll.

Faktiskt har jag som nått 40-årsåldern bara ratat en enda kvinna från tonår och uppåt, och hon vara absolut asberusad och hade nyligen kräkts så det anser jag nog vara rimligt.
Citera
2020-02-22, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Fast här finns det faktiskt något man kan göra, och det är att jobba på sig själv. (Såvida man inte har någon svår diagnos som omöjliggör det.) Man behöver inte bli någon helt annan person för det, utan kolla lite youtube videos på vad kvinnor uppskattar och ändra på de sakerna i ditt beteende, ofta kan det vara rena småsaker som inte kräver mycket ansträngning från killens sida. Men dock en förändring.
Gnäll inte om ni inte orkar bjuda till och anpassa er.

Det har varit lite kul att träffa några sk incels och hjälpa dem lite, se om det går att fixa en snyggare frisyr, eller ansiktshår eller klädsel så ni blir en attraktivare version av er själva. Kanske tv 3 skulle satsa på att göra ett sånt program, en makeover för män som behöver det.

Ja, gör parodi av dem istället. Se vad som händer.
Citera
2020-02-22, 17:16
Medlem
Citat:
Oavsett om de bara vill doppa eller fixa ett seriöst förhållande, så behöver de ge sig ut på marknaden och se till så att de är så attraktiva de bara kan.
Och om de inte är tillräckligt attraktiva, vad gör de då? Sitter och beklagar sig på FB eller diverse incel forums?

Att få råd av kvinnor och män som får mycket uppmärksamhet av kvinnor är som att en barnlös ger råd till en förälder. "Jo men mata bara barnet och lägg det i säng, vadå? "
Det är dessutom samma visa varje gång, samma "råd" som ges, det i sig tyder på att ni inte fattat att det inte funkar.
Citera
2020-02-22, 17:21
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Att få råd av kvinnor och män som får mycket uppmärksamhet av kvinnor är som att en barnlös ger råd till en förälder. "Jo men mata bara barnet och lägg det i säng, vadå? "
Det är dessutom samma visa varje gång, samma "råd" som ges, det i sig tyder på att ni inte fattat att det inte funkar.

Varför svarar du inte på min fråga, utan att försöka schabbla bort det till något helt annat?
Citera
2020-02-22, 17:22
Medlem
Citat:
Varför svarar du inte på min fråga, utan att försöka schabbla bort det till något helt annat?

Din "fråga" lät retorisk och dömande, snarare än konstruktiv. Du får inget svar av mig, jag vet inte. Även om jag visste är jag inte intresserad av att underhålla din bubbla till världsbild.
Citera
2020-02-22, 17:25
Medlem
Citat:
Exakt noll.

Faktiskt har jag som nått 40-årsåldern bara ratat en enda kvinna från tonår och uppåt, och hon vara absolut asberusad och hade nyligen kräkts så det anser jag nog vara rimligt.

Är du ful, dåligt självförtroende eller vad är det för fel på dig?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-02-22 kl. 17:30.
Citera
2020-02-22, 17:26
Moderator
pbos avatar
Citat:
Varför tror du att det är brist på försök som är problemet? Du vet väl inget om vilka försök människor som skriver här eller annorstädes har gjort?

Är det provocerande på något sätt att vissa helt enkelt saknar bad det nu är som krävs?
Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Citera
2020-02-22, 17:31
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Är du ful eller vad är det för fel på dig?
Ger det dig något att håna okända människor så där?

Nej, jag är inte ful och det är inget fel på mig. Det är ju det vi försöker skriva här men som vissa av er verkar vägra ta till er. En man som ser helt ok ut och är hur trevlig som helst kan ändå sakna något för honom helt okänt vilket gör att han uppfattas som totalt ointressant. Varför tror ni oss inte?

Självklart undrar man vad man saknar. Tyvärr går man inga vettiga svar. Kvinnor brukar säga att du som är så trevlig, välklädd och stilig ju inte kan ha svårt att träffa någon. Ja, inte hon förstås... Men någon annan. Alltid någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in