2020-02-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Eftersom du verkar vara en testosteronstinn machotönt så går du säkert hem hos moderna svenska kvinnor. Troligen sopar jag däremot mattan med dig på alla andra områden så det jämnar nog ut sig.

Har föresten ofta noterat att machotöntar får kvinnorna när de tröttnat på trygga killen. Men då vill de inte ha fler barn. Det är inte säkert vem som vinner evolutionärt.

Om du sopat mattan med mig hade du inte suttit o skrivit i den här tråden då hade du legat och knullat en snygg blondin, just saying.
Citera
2020-02-22, 15:24
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Om du sopat mattan med mig hade du inte suttit o skrivit i den här tråden då hade du legat och knullat en snygg blondin, just saying.
Du skriver själv här i tråden... Just sayin...
Citera
2020-02-22, 15:28
Medlem
Citat:
Jag tror inte nödvändigtvis kvinnor har lägre sexdrift men de prioriterar att leva ut den med så attraktiva män som möjligt medan män lever ut sin sexlust så snart de får chansen. Antagligen har det med den helt skilda investering som föräldraskap är rent biologiskt för kvinnor och män.

Kvinnliga vänner är de sämsta på att ge råd och stöd egentligen. De anser ju att man är trevlig och vet inte varför de inte känner något pirr utan tror det är magi. Därför får man höra att man är en toppenman som bara måste råka stöta på rätt kvinna som magiskt känner pirret. Men det är alltid någon annan okänd kvinna man passar för.

Att kvinnor prioriterar attraktiva män handlar ju snarare om sexuellt beteende mellan män/kvinnor och säger ju ingenting om sexdriften i sig. Det har gjorts studier som visat på att kvinnor har lägre sexdrift, och därför menar jag att kvinnor utan sex i ung ålder (20-25) inte i närheten påverkas så mycket som unga män av att inte ha sex. Det faktum att kvinnor i princip alltid kan hitta en sexpartner hjälper också så sexlösheten blir isåfall självvald, vilket implicit tyder på att kvinnan är okej med att inte ha sex givet dem premisserna.

Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Och med en riktig fysisk kvinna, inte som en spermadonator? Vad gör du i sådana fall i en tråd försvarandes pinsamma halvportioner som inte förtjänar något?

Känner massvis med unga killar som får otroligt mycket uppmärksamhet, och inte fan har de gjort sig förtjänta av det. Det är ingen som går på ditt trollande, förresten. Uppmanar andra i tråden att inte mata trollets ego.
Citera
2020-02-22, 15:30
Medlem
Citat:
Du skriver själv här i tråden... Just sayin...

Jag har inget behov av att blåsa upp någon jävla e-kuk, mina 25 cm duger väl som det är. Det är du som är frustrerad och tycker tjejer är skit för att du är tråkig och inte har något att erbjuda dem, som sagt: Beställ hem lite testo och börja gymma, så kommer du må bättre och slipper sitta o gnälla på FB. Från hjärtat, bror.

Citat:
Ursprungligen postat av trolldatan
Känner mig avundsjuk på massvis med unga killar som får otroligt mycket uppmärksamhet, och det suger att jag inte får det - varför duger inte jag som är? Det är ingen som går på ditt trollande, förresten. Uppmanar andra i tråden att inte mata trollets ego.

Rättelse.
Senast redigerad av AnonymFegis2 2020-02-22 kl. 15:32.
Citera
2020-02-22, 15:36
Moderator
pbos avatar
Citat:
Att kvinnor prioriterar attraktiva män handlar ju snarare om sexuellt beteende mellan män/kvinnor och säger ju ingenting om sexdriften i sig. Det har gjorts studier som visat på att kvinnor har lägre sexdrift, och därför menar jag att kvinnor utan sex i ung ålder (20-25) inte i närheten påverkas så mycket som unga män av att inte ha sex. Det faktum att kvinnor i princip alltid kan hitta en sexpartner hjälper också så sexlösheten blir isåfall självvald, vilket implicit tyder på att kvinnan är okej med att inte ha sex givet dem premisserna.
Ser man över längre tid så kommer den äldre man som ser tillbaka på ett ofrivillig ensamt liv ofta berätta om ett sexlöst, eller nästan sexlöst, liv. Frågar man en kvinna i samma situation så kommer hon säga att jo älskare har det åtminstone funnits genom livet.
Citera
2020-02-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ser man över längre tid så kommer den äldre man som ser tillbaka på ett ofrivillig ensamt liv ofta berätta om ett sexlöst, eller nästan sexlöst, liv. Frågar man en kvinna i samma situation så kommer hon säga att jo älskare har det åtminstone funnits genom livet.

Absolut, men det tyder ju inte på att mannen har lägre sexdrift, snarare att mannen inte har samma tillgång till sex som kvinnan.
Citera
2020-02-22, 15:49
Moderator
pbos avatar
Citat:
Absolut, men det tyder ju inte på att mannen har lägre sexdrift, snarare att mannen inte har samma tillgång till sex som kvinnan.
Det var precis vad jag menade. Skillnaden ligger inte primärt i driften utan i möjligheterna. Singelkvinnorna kommer att dela på en liten grupp män genom livet. Resten av männen kastas på den sexuella sophögen och har ofrivilligt celibat eller sexköp kvar att välja mellan.
Citera
2020-02-22, 15:53
Medlem
Citat:
Det var precis vad jag menade. Skillnaden ligger inte primärt i driften utan i möjligheterna. Singelkvinnorna kommer att dela på en liten grupp män genom livet. Resten av männen kastas på den sexuella sophögen och har ofrivilligt celibat eller sexköp kvar att välja mellan.

Okej, jag förstår hur du menar är och du har nog rätt till viss del, men effekten blir annorlunda för unga män jämfört med unga kvinnor om de tvingas in i ett ofrivilligt celibat även om det oavsett vem det drabbar är jobbigt.
Citera
2020-02-22, 16:01
Moderator
pbos avatar
Citat:
Okej, jag förstår hur du menar är och du har nog rätt till viss del, men effekten blir annorlunda för unga män jämfört med unga kvinnor om de tvingas in i ett ofrivilligt celibat även om det oavsett vem det drabbar är jobbigt.
Absolut. Bara skillnaden mellan att välja bort sex eftersom man inte vill sänka kraven på partner och att ständigt bli bortvald gör ju en enorm skillnad. Kvinnor fattar inte detta utan säger ofta saker som: "Bara för att jag skulle kunna bli uppraggad i en bar betyder det inte att jag vill". Nej ok. Men att inte ens ha den möjligheten leder ju till en enorm frustration. Som incelman drabbas man lätt av en total känsla av hopplöshet, det finns inget man kan göra för att ändra på situationen.
Citera
2020-02-22, 16:21
Medlem
KalleNixons avatar
Citat:
De flesta kvinnor kan inte föreställa sig hur det är att verkligen aldrig bli uppmärksammad av det motsatta könet. Bokstavligen alla kvinnor får uppmärksamhet av åtminstone desperata män, detsamma gäller inte för män, därför är det svårt/omöjligt för kvinnor att sätta sig in i incelmäns problematik.
Jodå..finns hur många kvinnor som helst som männen inte ens tittar åt. Alla kvinnor är inte i 20 åren och ser ut som fotomodeller...tänka på alla fula och äldre kvinnor (och även yngre) som männen inte är ett dyft intresserade av. Så många kvinnor klagar över att de känner sig osynliga..i synnerhet gäller detta lite äldre kvinnor.
Citera
2020-02-22, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleNixon
Jodå..finns hur många kvinnor som helst som männen inte ens tittar åt. Alla kvinnor är inte i 20 åren och ser ut som fotomodeller...tänka på alla fula och äldre kvinnor (och även yngre) som männen inte är ett dyft intresserade av. Så många kvinnor klagar över att de känner sig osynliga..i synnerhet gäller detta lite äldre kvinnor.

De har i alla fall haft sin chans när de var unga och fertila, alla kvinnor får en sådan chans. Detsamma gäller inte alla män.
Citera
2020-02-22, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
hur ska man visa sånt när man blir ratad innan man ens öppnat munnen? blir svårt då..

Okej om du inte ens får öppna munnen blir det svårt.

Då undrar man om det är utseendet eller självförtroendet (dvs vad man utstrålar) som det är fel på? De flesta svenska singelmän är ultrafula om man utgår ifrån vilka det är som ugglar på dejtingsidor.

Jag har svårt att tro att en man som ser ganska bra ut och har jobb, inte kan få sig en kvinna. (folk på FB nämner ibland sådana exemplar där de förundras över hur någon de känner kan vara ofrivilligt singel) En kille kan vara lite blyg och känslig, det är ingen avskräckare för många kvinnor, tvärtom älskar jag sådana killar, men han måste fan besitta de egenskaperna jag pratade om i mitt inlägg för att ha något att erbjuda en tjej. ha ett vanligt samtal måste han också kunna göra. Så skulle en normalsnygg man ha svårt att hitta någon så måste det bero på att något med honom är väldigt fel.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-02-22 kl. 16:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in