2014-04-07, 14:47
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Jo, hans farbror är ju Mike Love från beach boys.

Så var det fan, undra var ja fick Walton ifrån...

Aja även om man inte hade starka band till Cali hade jag nog hittat på några för att få flytta från minnesota...
2014-04-07, 14:50
Medlem
KD har nu passerat Jordan med 41 raka matcher med 25+ poäng. Rätt sick ändå.

En till rätt sick grej -

Dante Cunningham (Timberwolves) in custody again today, by Medina police for making terroristic threats. We're working on story for online.
2014-04-07, 15:23
Medlem
Xunders avatar
Är det någon av er här som vet ifall det går att lyssna på NBA matcher live på någon radio app till datorn eller Iphone? T ex ESPNs radiosändningar, eller lokala radiosändningar. Det borde väl finnas radiostationer som sänder NBA matcher live?

Jag har nämligen inte skaffat League pass detta året, då jag inte haft möjlighet att kolla på matcherna live. Och är inte så sugen på att skaffa det såhär sent på säsongen. Men nu när playoffs drar igång snart så skulle gärna vilja följa några matcher live, så tänkte det borde gå att göra via någon radio app?

Jag vet att ESPN radio brukar sända NBA finals live i alla fall. Någon som vet hur man kan lyssna på det, eller är det något man måste betala för att få ta del av? (i så fall är det inte värt det).
2014-04-07, 15:27
Medlem
DropoutBears avatar
Xunder,

Du vet att det blir rabatterat pris på LP allt eftersom det blir mindre matcher? Klart det ska införskaffas (= Kan tyvärr inte hjälpa med radion då jag har dålig koll där

glhf
2014-04-07, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xunder
Kevin love är uppvuxen i santa Monica, och gick på UCLA. Så vill han hem till Cali igen så lär han hamna i lakers ja

HAn är inte "uppvuxen" där, han föddes där men flyttade året efter till Lake Oswego, och kom därefter tillbaka några månader och spelade med UCLA.
2014-04-07, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xunder
Är det någon av er här som vet ifall det går att lyssna på NBA matcher live på någon radio app till datorn eller Iphone? T ex ESPNs radiosändningar, eller lokala radiosändningar. Det borde väl finnas radiostationer som sänder NBA matcher live?

Jag har nämligen inte skaffat League pass detta året, då jag inte haft möjlighet att kolla på matcherna live. Och är inte så sugen på att skaffa det såhär sent på säsongen. Men nu när playoffs drar igång snart så skulle gärna vilja följa några matcher live, så tänkte det borde gå att göra via någon radio app?

Jag vet att ESPN radio brukar sända NBA finals live i alla fall. Någon som vet hur man kan lyssna på det, eller är det något man måste betala för att få ta del av? (i så fall är det inte värt det).

http://www5.ballstreams.com/

28 dollar (från och med idag) för hela slutspelet.

fett värt det, arkiverade matcher.
2014-04-07, 18:04
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
http://www5.ballstreams.com/

28 dollar (från och med idag) för hela slutspelet.

fett värt det, arkiverade matcher.

Hur är kvallen? Funkar det att köra på tvn?
2014-04-07, 19:28
Medlem
J.Blazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
KD har nu passerat Jordan med 41 raka matcher med 25+ poäng. Rätt sick ändå.

En till rätt sick grej -

Dante Cunningham (Timberwolves) in custody again today, by Medina police for making terroristic threats. We're working on story for online.

Jävligt starkt jobbat av KD och slå MJ, men det stör mig att han spelar så bra, men vinner ingen titel.
Tror inte dem vinner i år.

BTW; så tycker jag för första gången att det orättvist att dem bästa lagen ur vardera Conference möts i Finalen. Då west topp 6 lag spelar mästaraktigt. Och i East har vi Heat och Pacers som i nedgång som slåss om East titeln.

Heat kommer segla fram till conference finals, om dem inte möte chicago under playoffs. Det irriterar mig något ofattbart. Dem hade slitit i west.
2014-04-07, 23:33
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Blaze
Jävligt starkt jobbat av KD och slå MJ, men det stör mig att han spelar så bra, men vinner ingen titel.
Tror inte dem vinner i år.

BTW; så tycker jag för första gången att det orättvist att dem bästa lagen ur vardera Conference möts i Finalen. Då west topp 6 lag spelar mästaraktigt. Och i East har vi Heat och Pacers som i nedgång som slåss om East titeln.

Heat kommer segla fram till conference finals, om dem inte möte chicago under playoffs. Det irriterar mig något ofattbart. Dem hade slitit i west.

Håller med på ett sätt. Mycket mer intressant ifall alla lag lottades mot varandra oavsett conference i playoff. Mer intressant, då kan man se en final mellan OKC och spurs i en final tex
2014-04-08, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantantonio
Håller med på ett sätt. Mycket mer intressant ifall alla lag lottades mot varandra oavsett conference i playoff. Mer intressant, då kan man se en final mellan OKC och spurs i en final tex

Ja, dom borde göra om det så det är som Champions League där allt är random.
2014-04-08, 00:54
Medlem
DropoutBears avatar
Grejen är ju att det är bisarrt hur dålig East har blivit jämfört med West vilket antagligen kommer att korrigera sig själv på sikt även om jag antar att sanktioner från ligan kommer att vidtas då det här inte är hållbart som det är nu.

Största argumentet mot att det skulle lottas mellan east/west är att det skulle kosta mer att färdas längre för lagen, media osv. Alltid ekonomin som styr (= Sen är väl jänkarna fans av sina organiserade slutspelsträd också för den delen.
2014-04-08, 07:49
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Grejen är ju att det är bisarrt hur dålig East har blivit jämfört med West vilket antagligen kommer att korrigera sig själv på sikt även om jag antar att sanktioner från ligan kommer att vidtas då det här inte är hållbart som det är nu.

Största argumentet mot att det skulle lottas mellan east/west är att det skulle kosta mer att färdas längre för lagen, media osv. Alltid ekonomin som styr (= Sen är väl jänkarna fans av sina organiserade slutspelsträd också för den delen.

En lösning är ju att byta till 2-3-2 i alla serier förutom finalen. Jag tycker inte om det spelformatet men det är nog bättre än att ha det som idag där flera lag i West inte kommer komma till slutspelet bara för geografiska anledningar.
Senast redigerad av TKD_1337 2014-04-08 kl. 08:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in