2014-04-08, 13:42
Medlem
Jullsans avatar
Hur kommer det sig att det inte spelades några matcher igår?
2014-04-08, 13:59
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullsan
Hur kommer det sig att det inte spelades några matcher igår?
NCAA-finalen?
2014-04-08, 19:41
Medlem
Rotselleris avatar
Skönt att Valanciunas visar lite äkta litau-blod och åker på en klassisk DUI

http://www.nba.com/2014/news/04/07/raptors-valanciunas-dui/index.html?ls=iref:nbahpts

Förövrigt är han ju en sjukt stor del i torontos fina spel, grabben är ung också och beastar på bra!
2014-04-08, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Skönt att Valanciunas visar lite äkta litau-blod och åker på en klassisk DUI

http://www.nba.com/2014/news/04/07/raptors-valanciunas-dui/index.html?ls=iref:nbahpts

Förövrigt är han ju en sjukt stor del i torontos fina spel, grabben är ung också och beastar på bra!

Känns tryggt när folk representerar stereotypen. Allt är som det ska va
2014-04-09, 14:17
Medlem
Vad tror ni om Plumlee-brödernas framtid? Dom är ju monster egentligen.
2014-04-09, 14:32
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Vad tror ni om Plumlee-brödernas framtid? Dom är ju monster egentligen.

Jag tycker att de båda har chansen att bli riktigt bra med moderna centermått mätt. Perfekta att ha i ett contenderlag, lite som en tyson chandler var i Dallas, en stor elak jävel under korgen med bra spänst. Dock har de båda bättre skills än honom men kanske lite mindre elakhet, än så länge iaf.

Jag tänkte på Terrence Jones som MIP iår? Finns det några andra vettiga val? KD har ju gått från väldigt bra till löjligt bra men han kommer ju få MVP så det lär han inte få.
Sen tycker jag att något lag borde vilja tradea till sig Asik, han är för bra för att bara sitta på bänken. Ett stort kontrakt dock men en bra center i ett lag som är ute efter titeln. Bara därför kommer jag inte på nåt nu men lite skumt att ha en sån snubbe på bänken (när dwight är game dvs.).
2014-04-09, 15:09
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Jag tycker att de båda har chansen att bli riktigt bra med moderna centermått mätt. Perfekta att ha i ett contenderlag, lite som en tyson chandler var i Dallas, en stor elak jävel under korgen med bra spänst. Dock har de båda bättre skills än honom men kanske lite mindre elakhet, än så länge iaf.

Jag tänkte på Terrence Jones som MIP iår? Finns det några andra vettiga val? KD har ju gått från väldigt bra till löjligt bra men han kommer ju få MVP så det lär han inte få.
Sen tycker jag att något lag borde vilja tradea till sig Asik, han är för bra för att bara sitta på bänken. Ett stort kontrakt dock men en bra center i ett lag som är ute efter titeln. Bara därför kommer jag inte på nåt nu men lite skumt att ha en sån snubbe på bänken (när dwight är game dvs.).
Tror att han skulle kunna passa bra i framtidens Lakers. Vilka superstars de än tar in så kommer de ändå behöva en habil center.
2014-04-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Tror att han skulle kunna passa bra i framtidens Lakers. Vilka superstars de än tar in så kommer de ändå behöva en habil center.

Asik och Love till Lakers... mycket brädor och treor.
2014-04-09, 18:47
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Jag tror inte Lakers lyckas bygga något vidare lag redan i sommar. Tror att det är 2015 vi får sikta in oss på. Kobe's kontakt måste bort men främst Nash kontrakt också som jag har för mig går ut 2015.

Därifrån kan man börja bygga inför framtiden. Viktigt med Love i Lakers då vita duktiga basketspelare drar in bra med pengar och intresse till laget. Själv hade jag hellre velat ha Aldridge än Love i Lakers.

Skulle jag få välja skulle jag vilja se ett Lakers lag lett av följande spelare:

Aldridge, Cousins, Westbrook. Möjligtvis Love istället för Aldridge så han kan få spela med Westbrook.
2014-04-09, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Jag tror inte Lakers lyckas bygga något vidare lag redan i sommar. Tror att det är 2015 vi får sikta in oss på. Kobe's kontakt måste bort men främst Nash kontrakt också som jag har för mig går ut 2015.

Därifrån kan man börja bygga inför framtiden. Viktigt med Love i Lakers då vita duktiga basketspelare drar in bra med pengar och intresse till laget. Själv hade jag hellre velat ha Aldridge än Love i Lakers.

Skulle jag få välja skulle jag vilja se ett Lakers lag lett av följande spelare:

Aldridge, Cousins, Westbrook. Möjligtvis Love istället för Aldridge så han kan få spela med Westbrook.

Är du knäpp eller? Aldridge och Cousins är inget som skall satsas pengar på.

Love, RWB och årets draft pick, förhoppningsvis Jabari om han väljer att fucking gå med i draften.
2014-04-09, 22:17
Medlem
DropoutBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Är du knäpp eller? Aldridge och Cousins är inget som skall satsas pengar på.

Love, RWB och årets draft pick, förhoppningsvis Jabari om han väljer att fucking gå med i draften.

Blev väl klart ikväll att han ska gå med

edit: tänkte på randle kanske
2014-04-10, 10:14
Medlem
J.Blazes avatar
Jag måste höra med er vad ny tycker om Plumlees block igår kväll?
Foul eller block?

Enligt reglerna så är det en block om tar på bollen först, vilket har han gjorde.
Men det var minimalt med berøring på bollen.
Summasummarum så gjorde domarna rätt beslut och samtidigt förstår jag Lebrons ilska, då jag hade nog reagerat likadant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in