2014-04-05, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
Gaddefors säger att han ska ställa upp i sommarens draft. Han har ju ganska låga siffror rent statistiskt men han har ju en jävla vinnarskalle. Det hintades även om en annan uppsalaspelare som kanske skulle ställa upp, måste väl vara Markus Eriksson?? Ställer han upp tror jag iaf han blir vald då han ju är en helt sinnessjuk skytt och det brukar de flesta lag vilja ha.

Marcus Eriksson kanske ocks[ ställer upp nästa år.

Tror dock Ludvig Håkansson kan bli den första att gå i första rundan.
2014-04-06, 19:06
Medlem
Hur tror ni Lakers planer inför de kommande åren ser ut?

Jag har knappt sett Lakers detta året men på papperet ser det ju inte allt för upphetsande ut. Gasol lär väl droppas och Kobe har väl max 1-2 säsonger kvar och Nash lär också kasta in handduken snart. Spontant känns det som Lakers både behöver en superstar och ett antal klasspelare för att vara med och kriga om titlar.

Ni som har koll, vad kan Lakers ta för positioner kommande drafts? Eller är planen att man ska shoppa loss fullständigt under free-agency. Varken fans eller ägare lär nöja sig med att Lakers krälar i bottenträsket och bygger upp laget långsiktigt.
2014-04-06, 19:52
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkq

Jag har knappt sett Lakers detta året men på papperet ser det ju inte allt för upphetsande ut. Gasol lär väl droppas och Kobe har väl max 1-2 säsonger kvar och Nash lär också kasta in handduken snart. Spontant känns det som Lakers både behöver en superstar och ett antal klasspelare för att vara med och kriga om titlar.

Ni som har koll, vad kan Lakers ta för positioner kommande drafts? Eller är planen att man ska shoppa loss fullständigt under free-agency. Varken fans eller ägare lär nöja sig med att Lakers krälar i bottenträsket och bygger upp laget långsiktigt.

Jag är fan 90% på att Love hamnar i LA iaf, han har sån historia med den staden samt att jag vettefan hur han trivs med att ständigt vara medioker i Minnesota.
2014-04-06, 22:13
Medlem
Myrthels avatar
Vem är pajasen som kommenterar NBA på tv10? Varenda match noterar han om hur viktigt det är att uttala Noah rätt, för att senare inte säga ett enda namn rätt själv. Carmilo Antonio, Kent Blazemore osv.
2014-04-06, 22:37
Medlem
Citat:
Jag är fan 90% på att Love hamnar i LA iaf, han har sån historia med den staden samt att jag vettefan hur han trivs med att ständigt vara medioker i Minnesota.

Tror han bara bodde där ett år.
2014-04-06, 22:42
Medlem
Fantantonios avatar
Enda sak jag gillar med kommentatorerna är anekdoterna dem framför under matcherna. Annars är dem likt alla svenska kommentatorer skit
2014-04-06, 22:45
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft

Hans gudfar (eller nåt) är väl Bill Walton och tror hela hans familj bor där. Vet iaf att han sagt att han varit sugen på LA pga familjeskäl.
2014-04-07, 00:23
Medlem
Citat:
Hans gudfar (eller nåt) är väl Bill Walton och tror hela hans familj bor där. Vet iaf att han sagt att han varit sugen på LA pga familjeskäl.
Jo, hans farbror är ju Mike Love från beach boys.
2014-04-07, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrthel
Vem är pajasen som kommenterar NBA på tv10? Varenda match noterar han om hur viktigt det är att uttala Noah rätt, för att senare inte säga ett enda namn rätt själv. Carmilo Antonio, Kent Blazemore osv.

Tycker det är riktigt låg nivå alltså. Det är ju inga svåra namn. Sen inte bara det men han lyckas ju aldrig få något flow. Han stakar ju sig på varannat ord och lyckas aldrig komma ifrån det. Ofta låter det såhär

"Ja! Öh, Paul passar ner till ehh, Griffin..."

Man vill ha lite jävla självförtroende i det hela!
2014-04-07, 09:16
Medlem
J.Blazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkq

Lakers behöver kanske en säsong till för att få båten på rätt köl igen.
Om Love går lakers så skulle jag vilja se en talangfull center med i den rostern i min mening.

Det är mycket som talar för att Love går över till lakers och la la land. Hans goda kompis finns ju grannlaget, Griffin
2014-04-07, 09:29
Medlem
Xunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft

Kevin love är uppvuxen i santa Monica, och gick på UCLA. Så vill han hem till Cali igen så lär han hamna i lakers ja
2014-04-07, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xunder
Kevin love är uppvuxen i santa Monica, och gick på UCLA. Så vill han hem till Cali igen så lär han hamna i lakers ja

Och vem vill inte gå till Lakers och bli deras nya ansikte när Kobe lägger ner?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in