2013-05-20, 17:41
Medlem
Skartaks avatar
Alltid bättre att försöka och misslyckas än att bara ge upp. TS, försök skaffa dig en annan hobby än att supa, i längden kommer ditt liv gå åt helvete, och det är bara du som kan göra något åt det.
Citera
2013-05-20, 18:08
Medlem
Bluebeast72s avatar
Däckade ts o missade kontraktet?

Inte hört ngt sen tidigt imorse. Spännade väntan följer
Citera
2013-05-20, 18:09
Medlem
neqers avatar
Ät och drick saker som tar överhand. Vatten är för svagt, drick typ cola eller nåt annat och ät starka mintpastiller eller något sånt så minten dominerar.
Citera
2013-05-20, 18:27
Medlem
puckots avatar
Vafan, nu har jag läst hela tråden. Nu vill jag veta fortsättningen på den här soppan. Kan ju inte lämna oss med en sådan här cliffhanger. Ni vill jag veta hur det gick! Håller lite tummar för dig TS! Heja, heja!
Citera
2013-05-20, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Vafan, nu har jag läst hela tråden. Nu vill jag veta fortsättningen på den här soppan. Kan ju inte lämna oss med en sådan här cliffhanger. Ni vill jag veta hur det gick! Håller lite tummar för dig TS! Heja, heja!
han sover
Citera
2013-05-20, 18:52
Medlem
Aquaracers avatar
Får hoppas att det inte var drömjobbet eller att han lyckades sjuka sig.
Citera
2013-05-20, 19:08
Medlem
Avva66s avatar
Hur ska han klara att behålla jobbet, om han inte ens kan sköta sej
när kontraktet ska skrivas?

Vi får väl se snart hur det gick.
Citera
2013-05-20, 20:57
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Ät och drick saker som tar överhand. Vatten är för svagt, drick typ cola eller nåt annat och ät starka mintpastiller eller något sånt så minten dominerar.
Fast stinker man mint tror folk att man är bakis. Om man dessutom är bakis vet de garanterat att man är bakis.
Citera
2013-05-20, 21:45
Medlem
Pulver-Henkes avatar
Nu borde ts ha vaknat. Om han däckade vid tioblecket så har han ju gott och väl sovit ut nu.

Om du inte gick till jobbet i dag så har du ett nytt jobb: AA. Slå upp närmsta AA-lokal och masa dig till nästa sammankomst.

Ge oss en update om läget i varje fall ts!
Citera
2013-05-20, 23:26
Medlem
HighHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Fast stinker man mint tror folk att man är bakis. Om man dessutom är bakis vet de garanterat att man är bakis.
Att vara bakis borde väl inte vara nån jättegrej men nu var det ju om att lukta mycket starkt av mäsk och fortfarande vara dragen.
Citera
2013-05-20, 23:54
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighHitler
Att vara bakis borde väl inte vara nån jättegrej men nu var det ju om att lukta mycket starkt av mäsk och fortfarande vara dragen.
Ja men då är det ju inga problem?
Citera
2013-05-21, 00:15
Medlem
HighHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ja men då är det ju inga problem?
Men han sa ju att han skulle lukta mycket starkt av mäsk och vara väldigt märkbart berusad om han gick dit. Då är det väl problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in