Alltid bättre att försöka och misslyckas än att bara ge upp. TS, försök skaffa dig en annan hobby än att supa, i längden kommer ditt liv gå åt helvete, och det är bara du som kan göra något åt det.
Ät och drick saker som tar överhand. Vatten är för svagt, drick typ cola eller nåt annat och ät starka mintpastiller eller något sånt så minten dominerar.
Vafan, nu har jag läst hela tråden. Nu vill jag veta fortsättningen på den här soppan. Kan ju inte lämna oss med en sådan här cliffhanger. Ni vill jag veta hur det gick! Håller lite tummar för dig TS! Heja, heja!
Vafan, nu har jag läst hela tråden. Nu vill jag veta fortsättningen på den här soppan. Kan ju inte lämna oss med en sådan här cliffhanger. Ni vill jag veta hur det gick! Håller lite tummar för dig TS! Heja, heja!
Ät och drick saker som tar överhand. Vatten är för svagt, drick typ cola eller nåt annat och ät starka mintpastiller eller något sånt så minten dominerar.
Fast stinker man mint tror folk att man är bakis. Om man dessutom är bakis vet de garanterat att man är bakis.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!