• 1
  • 2
2013-05-20, 05:09
Bannlyst
Det är så att jag dyngadd åt helvete och ska skriva kontrakt gällande jobb om några timmar, närmare bestämt kl 10.
Lär jag stinka alk och isåfall hur kan jag minska lukten?
Sverige vann GULD igår så jag tänkte skylla på det.
Hur mörkar jag det hela?
OCH hur fan håller jag mig vaken tills dess?
Kommer arbetsjgivaren neka mig på plats om jag stinjker alk?

Om JAGd har lagt tråden i fel forum så ber jag ödmjukast att mod åtgärdar detta.
Senast redigerad av Raptor- 2013-05-20 kl. 05:35.
Citera
2013-05-20, 05:16
Medlem
donaukinds avatar
Borsta tänderna, drick kaffe och ta en tupplur på max tjugo minuter så fixar du det.
Citera
2013-05-20, 05:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Borsta tänderna, drick kaffe och ta en tupplur på max tjugo minuter så fixar du det.

Dricker kaffe varje morgon och borstar tänderna. Vill sova men om jag gör det så kommer jag vakna någon gång på eftermiddagen, även om jag ställer klockan.
Citera
2013-05-20, 05:35
Bannlyst
Har hört vet inte om det är en myt men att vardagsfyllon som jobbar alkoholpåverkade käkar persilja efter dom har druckit för att bli av med alkoholdoften, hade jag satt mig i samma knipa så vetefan om jag ens gått dit men om jag hade gjort det och haft persilja hemma så hade jag kört på det / alternativet kan väl vara att tugga i sig en vitlöksklyfta och ursäkta stanken med VM-friande med vitlökskorv ... !

Det är inte optimalt att komma första dagen full, vad tänkte du på? Visst VM-Guld men din blivande arbetsgivare lär inte gilla att du blir DYNGAD en söndags natt oavsett VM!

Hoppas du klarar intervjun och skärper till dig med supandet annars lär du få svårt att behålla jobbet i vilket fall!

Edit: WTF Dricka alkohol dagen innan riskutbildning? Se över dina alkoholvanor ffs!
Citera
2013-05-20, 05:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HakkorsISexor
Har hört vet inte om det är en myt men att vardagsfyllon som jobbar alkoholpåverkade käkar persilja efter dom har druckit för att bli av med alkoholdoften, hade jag satt mig i samma knipa så vetefan om jag ens gått dit men om jag hade gjort det och haft persilja hemma så hade jag kört på det / alternativet kan väl vara att tugga i sig en vitlöksklyfta och ursäkta stanken med VM-friande med vitlökskorv ... !

Det är inte optimalt att komma första dagen full, vad tänkte du på? Visst VM-Guld men din blivande arbetsgivare lär inte gilla att du blir DYNGAD en söndags natt oavsett VM!

Hoppas du klarar intervjun och skärper till dig med supandet annars lär du få svårt att behålla jobbet i vilket fall!

Edit: WTF Dricka alkohol dagen innan riskutbildning? Se över dina alkoholvanor ffs!

Har ingen persilja hemma. Vitlök har jag iof.. Jag skulle ''chilla'' på ett sexpack och sen högg jag in på mäsken haha. Men om jag ändå kommer i tid?

Edit: Det var bara några bira, inga konstigheter,
Citera
2013-05-20, 05:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raptor-
Har ingen persilja hemma. Vitlök har jag iof.. Jag skulle ''chilla'' på ett sexpack och sen högg jag in på mäsken haha. Men om jag ändå kommer i tid?

Edit: Det var bara några bira, inga konstigheter,

Va då om du ändå kommer i tid?

Vad är det för kneg?

Kommer du börja jobba ha en rundvandring på företaget , mer info?

Att skriva under ett papper vitlöksstinkande och avböja handslag eftersom du tror att du blivit magsjuk pga av den färdigvitlöksmarinerade kycklingen du åt igår fast du inte vet det kan vara riktig magsjuka... kan väl vara en grej.

Det är mot min moral att hjälpa dig men lycka till!
Citera
2013-05-20, 05:58
Bannlyst
Citat:
Va då om du ändå kommer i tid?

Vad är det för kneg?

Kommer du börja jobba ha en rundvandring på företaget , mer info?

Att skriva under ett papper vitlöksstinkande och avböja handslag eftersom du tror att du blivit magsjuk pga av den färdigvitlöksmarinerade kycklingen du åt igår fast du inte vet det kan vara riktig magsjuka... kan väl vara en grej.

Det är mot min moral att hjälpa dig men lycka till!

Lagerarbete.
Nej, det är bara signera papper etc.
fack you very much och tack!

Seriöst skriv! Jag är desperat här för fan
Citera
2013-05-20, 06:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raptor-
Lagerarbete.
Nej, det är bara signera papper etc.
fack you very much och tack!

Seriöst skriv! Jag är desperat här för fan

Kör på det jag skrev!

Är du en någorlunda skådespelare så fixar du det.
Citera
2013-05-20, 06:06
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Kör på det jag skrev!

Är du en någorlunda skådespelare så fixar du det.

En någorlunda skådespelare skulle antagligen inte berätta om att kycklingen minsann var "färdigvitlöksmarinerad". En person som hade blivit matförgiftad på riktigt hade antagligen inte ens sagt vilken rätt han/hon hade ätit.

Att personer som ljuger försöker beskriva målande och med onödiga detaljer är väl allmänt känt nu för tiden och DEFINITIVT något alla chefer är medvetna om.

TS: Gå dit, stink vitlök och skriv på bara. Inte fan bryr sig chefen om att du luktar vitlök.
Citera
2013-05-20, 06:07
Medlem
DaPigeons avatar
För det första, ta det lugnt. För det andra, ta det ännu lugnare. Drick lite mer kaffe än vanligt, duscha, deo, fräscha kläder, och ät något bra. Det som har störst betydelse är din inställning, och just nu är den helt åt helvete.

Försök slappna av. Du kommer se helt normal ut, och det kommer gå bra.
Citera
2013-05-20, 06:12
Medlem
DaPigeons avatar
Och sedan, om allt annat går åt helvete och du blir ifrågasatt, lita på mig: var ärlig. Det är bara kontrakts-skrivning det handlar om, ingen multimiljard-förhandling. Så länge det inte är ett totalt as till arbetsgivare så föredrar han ärlighet blandat med lite humor och en ursäkt, till motsats från nervositet och lögner.

Det är lugnt.
Citera
2013-05-20, 06:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
En någorlunda skådespelare skulle antagligen inte berätta om att kycklingen minsann var "färdigvitlöksmarinerad". En person som hade blivit matförgiftad på riktigt hade antagligen inte ens sagt vilken rätt han/hon hade ätit.

Att personer som ljuger försöker beskriva målande och med onödiga detaljer är väl allmänt känt nu för tiden och DEFINITIVT något alla chefer är medvetna om.

TS: Gå dit, stink vitlök och skriv på bara. Inte fan bryr sig chefen om att du luktar vitlök.

Ska jag käka en klyfta och hoppas på det bästa med andra ord? Det största problemet är egentligen inte hururvida jag stinkeer alk eller vitlök, utan hur fan jag ska hålla mig vaken.. det är där alkoholen kommer in i bilden, dricker jag lite, sippar på ett glad mäsk så håller jag mig igång. Gör jag det inte så segar jag ner mig som och vill bara sova.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in