2013-05-20, 06:44
Medlem
gå dit bara! tycker inte du ska äta vitlök då det blir ganska tydligt att du supit eller tagit nåt då. om du inte lossas om det kommer ingen annan att göra det heller! lycka till!

mvh
Citera
2013-05-20, 06:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raptor-
Ska jag ringa och säga att jag inte kan komma idag? Det blir tredje gången gillt i så fall. Vad ska jag säga?

Har du skjutit på det 3 gr?

Då är det all in som gäller, du lär inte få någon mer chans, när jag har haft folk på anställningsintervjuer så har dom blivit diskade om dom inte dök upp på första avtalade tid!

Edit:
Citat:
Okej. Men funderar på om man skulle kunna ringa och säga att jag inte kan komma idag?
Känner mig sjukt trött och vet fan inte om jag är kapabel att ta mig till hållplatsen. Vad fan säger jag då isådfall? Har ställt in 2 ggr redan pga. bakfylla.

Va i helvete, du får växa till dig lite innan du kan bli anställd någonstans med den inställningen som du har så kommer du inte komma någon vart här i livet!

Kamma till dig för fan!

Dubbelpost sry

Edit2: Trollar du ?
Citera
2013-05-20, 06:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spamalot7712
gå dit bara! tycker inte du ska äta vitlök då det blir ganska tydligt att du supit eller tagit nåt då. om du inte lossas om det kommer ingen annan att göra det heller! lycka till!

mvh

Jag kan inte ens gå rakt och sluddrar. Tackar!
Citera
2013-05-20, 06:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HakkorsISexor
Har du skjutit på det 3 gr?

Då är det all in som gäller, du lär inte få någon mer chans, när jag har haft folk på anställningsintervjuer så har dom blivit diskade om dom inte dök upp på första avtalade tid!

Edit:

Va i helvete, du får växa till dig lite innan du kan bli anställd någonstans med den inställningen som du har så kommer du inte komma någon vart här i livet!

Kamma till dig för fan!

Dubbelpost sry

Edit2: Trollar du ?

Jag trollar absolut inte, jag har extrem ångest. De öppnar om en timme. Jag kan inte gå rakt och jag sluddrar, ja jag vet det är för jävligt och jag borde inte dricka innan ett sånt här möte men jag är hyfsat alkoholiserad så det är lite av ett problem.
Citera
2013-05-20, 06:58
Medlem
DaPigeons avatar
Citat:

Sluta drick, håll dig vaken, och nyktra till en aning—se vad jag skrivit ovan. Kan du inte detta så bör du inte ha något jobb än. Försöker inte vara ett rövhål, det är bara så jag tycker. Lycka till ändå.

Antingen trollerier eller dumheter, så nu är det färdigsvarat för min del—blir en cigg istället.

EDIT: Och jag rekommenderar att du söker hjälp för din alkoholism om du inte kan sköta sånt här.
Citera
2013-05-20, 06:59
Bannlyst
Citat:
Jag trollar absolut inte, jag har extrem ångest. De öppnar om en timme. Jag kan inte gå rakt och jag sluddrar, ja jag vet det är för jävligt och jag borde inte dricka innan ett sånt här möte men jag är hyfsat alkoholiserad så det är lite av ett problem.

DÅ är det absolut ingen ide´ att du går dit, om gud eller någon annan fantasifigur är med dig så får du en chans till men jag tvivlar STARKT!
Citera
2013-05-20, 07:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaPigeon
Sluta drick, håll dig vaken, och nyktra till en aning—se vad jag skrivit ovan. Kan du inte detta så bör du inte ha något jobb än. Försöker inte vara ett rövhål, det är bara så jag tycker. Lycka till ändå.

Antingen trollerier eller dumheter, så nu är det färdigsvarat för min del—blir en cigg istället.

EDIT: Och jag rekommenderar att du söker hjälp för din alkoholism om du inte kan sköta sånt här.

Jag vill absolut ha ett jobb även om det kanske inte verkar så i den här tråden. Tack för dina svar, du har hjälpt mig att hålla mig vaken
Citera
2013-05-20, 07:10
Medlem
JBugsters avatar
Du ska jobba på lager, inte på ISS. Gå dit, chefen lär inte bry sig om du så stinker koskit såvida du inte ska handskas med hans kunder.
Citera
2013-05-20, 07:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HakkorsISexor
DÅ är det absolut ingen ide´ att du går dit, om gud eller någon annan fantasifigur är med dig så får du en chans till men jag tvivlar STARKT!

När man ringer till företaget så kommer man till en brud med mjuk och fin röst (växeln) som frågar vem man söker. Så jag funderar på att ringa och säga direkt i växeln (med ångest i rösten) att jag är på sjkhuset och att någon släkting är illa däran.
Det borde fan förmildra omständigheterna.. känns som det är ett bättre alternativ än att jag stinker alk, går skevt och sluddrar.
Citera
2013-05-20, 07:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Du ska jobba på lager, inte på ISS. Gå dit, chefen lär inte bry sig om du så stinker koskit såvida du inte ska handskas med hans kunder.

Läser du i tråden innan du svarar?

Bla
Citat:
Citera
2013-05-20, 07:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster

Jag stinker alk, sluddrar, kan nte gå rakt och jag ska handskas med råvaror.
Citera
2013-05-20, 07:19
Bannlyst
Citat:
När man ringer till företaget så kommer man till en brud med mjuk och fin röst (växeln) som frågar vem man söker. Så jag funderar på att ringa och säga direkt i växeln (med ångest i rösten) att jag är på sjkhuset och att någon släkting är illa däran.
Det borde fan förmildra omständigheterna.. känns som det är ett bättre alternativ än att jag stinker alk, går skevt och sluddrar.

Ja du lär inte ha något annat val, men när ska du sluta supa och ljuga hur ska du kunna vara nykter på jobbet om du inte ens klarar av att gå och skriva under annställningskontraket utan ställer in pga av fylla/bakfylla 3gr.

Jag tror nog du gör bäst i att försöka jobba med dig själv.

Men visst dra en sista rövare (ljug för receptionisten) klarar du dig så ta vara på den chansen och försök rycka upp dig!

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in