2013-10-15, 20:26
Medlem
Jag är väldigt nyfiken på om någonsin GT6 kommer att bli bättre än GT5. Det återstår att se och upp till bevis i jul.
Citera
2013-11-07, 18:22
Medlem
Autoziones avatar
Nu är det inte långt kvar! Häromdagen kom det en massa ny information om bilar, banor och teknologin bakom spelet med den helt nya fysikmotorn där både däck, fjädring och aerodynamik beräknas i spelet. Äntligen är Ascari Race Resort och Willow Springs Raceway som varit med i många tv-program, bland annat Top Gear. Tyvärr finns det fortfarande inga gamla fina Saab:ar med och bara tre ynka Volvo. Detta medan det fortfarande finns femtioelva olika Skylines och skräpbilar som Prius.

http://www.gran-turismo.com/us/products/gt6/
Citera
2013-11-08, 22:17
Medlem
Existents avatar
Åh, så otroligt sugen!
Citera
2013-11-14, 15:08
Medlem
Kebabsugers avatar
någon som vet vilka förbokningsbonusar där finns?

hittar bara på spelbutiken, hittar ingen info på cd on eller elgiganten ; (
Citera
2013-11-15, 03:08
Medlem
Kebabsugers avatar
ingen som har koll ??

olika sider säger olika.saker om samma packs

1 velocity
2 performance
3 adrenaline
4 torque

???
Citera
2013-11-15, 05:51
Medlem
Kebabsugers avatar
Torque Pack
Ford GT40 Mark I
Pagani Huayra
Renault Sport Megane Trophy V6
Alpine A110 1600S
Lancia STRATOS
Velocity Pack
Lotus Europa S.2
Volkswagen Scirocco GT24
Honda HSV-010 GT
Audi Audi Sport quattro S1 Rally Car
Ford Ford Shelby GT500
Performance Pack
BMW BMW Z8
KTM X-BOW R
Audi R18 TDI
Lexus IS F Racing Concept
Chevrolet Corvette Coupe (C2)
Adrenaline Pack
Cizeta V16T
Mercedes SLS AMG GT3
Ford Focus ST
Shelby Shelby Cobra Daytona Coupe
Toyota TOYOTA 86 GT

kollar man sen på en annan sida så skiljer bilarna sig, tex så heter adrenaline pack performance pack etc...
finns där en lista som stämmer ?
Citera
2013-11-19, 17:44
Medlem
munkenpetersens avatar
Det får allt bli 6 december å spelet ligger i brevlådan asså, kan knappt inte hålla mig längre
Citera
2013-11-20, 18:34
Medlem
Hejtons avatar
Jag förbokade Anniversary Edition, Vill helst ha Torque och velocity pack men det gick ju inte, så då fick det bli allihopa istället
Hoppas det levereras den 6, blir en stor buzzkill om man inte får spela över helgen...

Om ni förbokar så kolla upp så ni får med "Precision Pack" det är inte alla butiker som har det erbjudandet, tex så har inte Spelbutiken.se det.
Citera
2013-12-01, 14:18
Medlem
Så om man förbokar anniversary edition så får man alla olika packs? Om man förbokar standard versionen av spelet får man välja mellan ett pack då eller hur fungerar det?
Citera
2013-12-01, 20:13
Medlem
Hejtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siv-Heil
Så om man förbokar anniversary edition så får man alla olika packs? Om man förbokar standard versionen av spelet får man välja mellan ett pack då eller hur fungerar det?

Köper du anniversary får du med 20 bilar ( 4 packs) Vissa affärer har även ett förboknings erbjudande och det ger dig 5 bilar till (precision pack)
Om du förbokar vanliga versionen så har vissa affärer valt ett av de 4 packsen som kommer med i Anniversary och Precision pack.
Citera
2013-12-02, 17:41
Medlem
Funderar på att skaffa GT6, då jag har GT5 på ps3.
Har läst runt på olika forum på nätet om hur det ligger till med det nya spelet. Dock har jag ej fått någon klar uppfattning eftersom alla recenserar olika. Ljudet på 5:an var ju ingen höjdare, varken utanför bilen eller i cockpit. Det verkar heller inte vara någon större skillnad på 6:an?!

Vad är bättre med 6:an?
Hur ligger det till med ljudet egentligen?
Grafiken är ju snarlik.
Finns det mer Tuningsmöjligheter/customize?
Citera
2013-12-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Funderar på att skaffa GT6, då jag har GT5 på ps3.
Har läst runt på olika forum på nätet om hur det ligger till med det nya spelet. Dock har jag ej fått någon klar uppfattning eftersom alla recenserar olika. Ljudet på 5:an var ju ingen höjdare, varken utanför bilen eller i cockpit. Det verkar heller inte vara någon större skillnad på 6:an?!

Vad är bättre med 6:an?
Hur ligger det till med ljudet egentligen?
Grafiken är ju snarlik.
Finns det mer Tuningsmöjligheter/customize?

Största förbättringen som gjorts i 6:an är fysikmotorn, bilarna beter sig helt enkelt verkligare. Finns youtube klipp som tar upp det viktigaste förändringarna.
Ljudet verkar vara ungefär som 5:an, alltså inte mycket att hänga i granen.
Tuningmöjligheterna verkar vara liknande med gt5, hur det ser ut med customizing vet jag inte.

Gillade du gt5 så tror jag du gillar gt6 också!
Har själv förhandsbokat anniversary edition!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in