2013-05-17, 18:47
Medlem
kolugns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Hela samhället är ju sönderfeminiserat och sönder judat ska jag tillägga medans jag ändå är farten. Öppna ögon och se dig omkring, hör hur radikalfeminsterna öser ur sig sitt pappegogskrän, se på fi och roks hemsidor och lägg ihop 2 och 2. Vad blir 2 och 2 ? Det blir kaos.

ja hej och hå....dagens samhälle är ju helt åt fanderns verkligen...massor med svältande överallt, krig och elände, brottsvåg efter brottsvåg och totalt ekonomisk kollaps....Rena rama Grekland + Syrien 300% Verkligen helt förfärligt.
"Sönder judat?" vad är det? kan du vänlige förklara det begreppet. Nytt för mig.
Citera
2013-05-17, 18:48
Medlem
Sigma:Rs avatar
En kille som låtsas vara macho när han innerst inne är en fjolla är inte manligare än en öppen fjolla. Han vågar ju inte vara sig själv! Manlighet handlar om att göra precis det man känner för, leva på det sättet man känner för att leva.

Ni som ödslar energi på tankar som "jag måste göra X för annars kommer grabbarna tycka att jag är fjollig". Ni är inte manligare än en kvinna. Ni gör ju inte det ni känner för, ni anpassar er till andra.
Senast redigerad av Sigma:R 2013-05-17 kl. 18:55.
Citera
2013-05-17, 18:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alrajt
Okej men då tycker jag synd om dig som inte kan visa känslor Har du funderat på att gå och prata med en psykolog?

mvh alrajt

Hjälper inte. Jag är inte mottaglig för deras prat ändå. Varför prata med någon som själv uppsöker en psykolog och näste hjärnskrynklare gör samma sak. Känns nog som Thomas Qvick är bättre att snacka med i så fall. Dessutom så är det ju gratis.
Citera
2013-05-17, 19:08
Medlem
hundsatans avatar
CamillaFuhr, frilansjournalist och fotograf:
Citat:
Mitt amerikanska besök var så fascinerad över alla "gay nannies" i Sverige. Jag förklarade då att det var barnens pappor.
Citera
2013-05-17, 20:21
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundsatan
CamillaFuhr, frilansjournalist och fotograf:

Det säger ju en hel del om hur pinsamt det ser ut i USA.
Citera
2013-05-17, 21:08
Medlem
Vad är egentligen manligt och kvinnligt då? Från en kvinna som då och då blivit tagen för man.
Citera
2013-05-17, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sigma:R
En kille som låtsas vara macho när han innerst inne är en fjolla är inte manligare än en öppen fjolla. Han vågar ju inte vara sig själv! Manlighet handlar om att göra precis det man känner för, leva på det sättet man känner för att leva.

Ni som ödslar energi på tankar som "jag måste göra X för annars kommer grabbarna tycka att jag är fjollig". Ni är inte manligare än en kvinna. Ni gör ju inte det ni känner för, ni anpassar er till andra.

Hur var mötet på roks?

Låt oss säga så här vänsterälskare. I många kulturer så testar man pojkar till att godkännas som riktiga män på olika sätt. Vad anser du om detta? Eller är bara vi vita herrar som ska vika oss för feministflumeriet? Jag tänker INTE göra det vart fall. Det kan du som german göra. Jag är av den slaviska folkstammen och håller inte på med feministiska idiotier som du gör. Jag tar avstånd från feminismen och dess sjuka idéer.
Senast redigerad av senhackaren 2013-05-17 kl. 22:04.
Citera
2013-05-17, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Vad är egentligen manligt och kvinnligt då? Från en kvinna som då och då blivit tagen för man.

Ni radikalfeminister ska inte tro att ni kan vända upp och ner på naturen. Det straffar sig att mucka gräl med naturen. Jag är man och tänker fortsätta att vara så. Din flata.
Citera
2013-05-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ni radikalfeminister ska inte tro att ni kan vända upp och ner på naturen. Det straffar sig att mucka gräl med naturen. Jag är man och tänker fortsätta att vara så. Din flata.

Jag är heterosexuell, kvinna och inte radikalfeminist. Har varit feminist men är inte längre säker på att jag är det. Gällande dig får du vara vad du vill, det rör mig inte i ryggen!

P.s. Hur många feminister vet du som är hemmafruar? Dessutom, detta att jag ibland blivit tagen för man KAN bero på att jag är rätt stor och lång. Min övervikt har jag med rätt stor framgång lyckats göra något åt men är inte riktigt färdig än. Det andra varken kan eller VILL jag göra något åt antingen det passar herrn eller inte! Dessutom har jag precis avslutat en lyssning på Mötley crue. Maskulint på grund av att det är hårdrock? Eller feminint på grund av att killarna förr i tiden sminkade sig? D.s.
Senast redigerad av Hiitsme 2013-05-17 kl. 22:41.
Citera
2013-05-18, 17:45
Medlem
Sigma:Rs avatar
Citat:
Hur var mötet på roks?

Låt oss säga så här vänsterälskare. I många kulturer så testar man pojkar till att godkännas som riktiga män på olika sätt. Vad anser du om detta? Eller är bara vi vita herrar som ska vika oss för feministflumeriet?
Jag vet inte ens vad roks är.
De flesta kulturer har ett mandomstest. Vilka mandomstest tänker du specifikt på här? Eller gillar du dem kanske bara i allmänhet.

Du kanske vill att vi ska bli lika manliga som Sambia stammen i Nya Guinea.
http://en.wikipedia.org/wiki/Masturbation#Rites_of_passage

Pojkarna måste alltså dricka sperma för att bevisa att de är män. Är det detta du vill införa i Sverige kanske?

Citat:
Jag tänker INTE göra det vart fall. Det kan du som german göra. Jag är av den slaviska folkstammen och håller inte på med feministiska idiotier som du gör. Jag tar avstånd från feminismen och dess sjuka idéer.
"Okej"
Senast redigerad av Sigma:R 2013-05-18 kl. 18:37.
Citera
2013-05-20, 10:55
Medlem
Hamnbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigma:R

Det handlar heller inte om att låtsas vara macho. Det handlar om ett bejakande av manligheten som ligger i naturen, vilket alla män gick efter i mycket större utsträckning förut än nu. Det är inte för mig nödvändigtvis att följa någon speciell mall, utan att man faktiskt erkänner att man är en man och inte ursäktar sig för det.

Det ligger säkert något i att testosteronhalten hos dagens män som enligt forskningsrapporten på förra sidan beviserligen är minskad. Det kan jag mycket väl tänka mig. Enligt mig lyser halten av könshormoner igenom hos en människa, och från det jag sett hos männen är inte testosteron längre något som dominerar hos de flesta män. Detsamma gäller förresten kvinnor som jag tidigare skrivit - många känns långt mindre kvinnligare nuförtiden än vad de gjorde förut. Jag har svårt att sätta fingret på vad det är, men man kan ändå läsa känslan man får av människor, vad de utstrålar, och som heterosexuell man tänder jag på kvinnlig utstrålning hos det kvinnor. Det borde egentligen vara så åt det andra hållet också; att kvinnor borde attraheras av manlig utstrålning, men det känns som att trenden har ändrats helt den senaste tiden.
Citera
2013-05-20, 11:40
Medlem
Förr sa man att en riktig karl luktar snus, svett och brännvin. Så vad gör du för att nå idealet? Hugger lite ved på Storgatan, torkar av snusfingrarna på flanellskjortan och bränner hemma i ettan? Eller är det trappmaskin på gymet, tjusigaste Ellostishan och en fin bordelajs som gäller?
Senast redigerad av Varmare 2013-05-20 kl. 11:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in