2013-05-24, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomadjaevel
Alright, kan mycket väl hända att KJ ljuger om det. Förstår dock inte varför någon skulle för det första "skryta" om att ligga med sin styv/halv-syster före/efter/tillsammans med sin bror. Och sedan LJUGA om det? Jag säger inte att du ljuger, men jag VET att mina källor inte ljuger. Känner du brorsan kan du ju fråga om det är sant

KJ hade en bild på en tjej på sin facebook där han skrev "Syrran och jag super" eller något liknande, då hade nån kommenterat "Du har väl ingen syster" typ.
Citera
2013-05-24, 00:59
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Olov44
Det skulle nästan kunna förklara AN's kommentarer om VB.

Jag tror snarare att släktskap och skitsnack kanske inspirerat mördaren? När man hör mer om hans tankar återberättat i tråden av vänner/bekanta framstår det hela som överlagt. Han påstås ha velat pröva på att mörda. Det är en väldigt stor skillnad på det, och dråp som eskalerar till något sjukt.
Citera
2013-05-24, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkeebus
Du som känner båda kan inte du då svara på om KJ har AS eller ADHD? Känner att tråden skulle må bra av lite äkta information istället för rena spekulationer

För typ tredje gången; JA han har aspbergers. Det har hans föräldrar bekräftat för många år sen.
Citera
2013-05-24, 01:01
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poky
"Systern" har jag inte hunnit pratat med under omständigheterna som hänt. Men hon är normalbegåvad och snäll. Inte alls off. Hans bror (hennes ex) är det mest helylle person jag känner. Totala motsatsen till KJ.

KJ vill väl skryta om sitt sexliv? Känner många killar som hävdar att de legat med tjejer de inte ens rört. Är väl en ganska common grej.

Kan du reda ut släktskapen, om det finns någon, mellan ANs dotter T*ss L*ndberg (?) och KJ.
Citera
2013-05-24, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poky
"Systern" har jag inte hunnit pratat med under omständigheterna som hänt. Men hon är normalbegåvad och snäll. Inte alls off. Hans bror (hennes ex) är det mest helylle person jag känner. Totala motsatsen till KJ.

KJ vill väl skryta om sitt sexliv? Känner många killar som hävdar att de legat med tjejer de inte ens rört. Är väl en ganska common grej.

Alright!

Alltså skryta om sitt sexliv i all ära. Men när det dras in incest (kalla det vad du vill med styv/halvsyskon/vän som man kallar syster) så känns det som någonting man inte bör skryta om eller nämna i ett öppet rum med folk från hela länet.

Men som sagt, KJ är inte den mest vanliga herrn i Boden. Vilket redan är konstaterat.

Återkom gärna ifall du hinner ta ett ord med "systern".
Citera
2013-05-24, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Kan du reda ut släktskapen, om det finns någon, mellan ANs dotter T*ss L*ndberg (?) och KJ.

Har ingen koppling till AN och vet inte heller vem hennes dotter är, tyvärr.
Citera
2013-05-24, 01:02
Medlem
MB och ANs inblandning i det här måste utredas noga. Min uppfattning är att väldigt tyder på att de är inblandade.

Bilen, ofredande kommentarer, starka känslor mellan alla tre + ev parets barn, tillgång på vapen, fysisk styrka, falska alibi?, smsen, bråk hot och utpressning, agressionsproblematik

Motiv: svartsjuka, hat, rädsla för att själva bli ditsatta/avslöjade

Hursomhelt lär den skyldige bli avslöjad av teknisk bevisning, alt att de ljugit vid förhör, vilselett, skyddat varandra osv. Lika så att de skyldiga/skyldige lägger korten på borden
Citera
2013-05-24, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Kan det ha att göra med att han har återvänt till huset, velat ha något sista, svårt att göra sig av med hela kroppen för gott, satt kanske där och tittade på benen och sörjde, vad vet vi?

Kolla mina inlägg och mina tidigare inlägg om eventuell "arrangering" av kroppen. Det stämmer ej!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomadjaevel
Alright!

Alltså skryta om sitt sexliv i all ära. Men när det dras in incest (kalla det vad du vill med styv/halvsyskon/vän som man kallar syster) så känns det som någonting man inte bör skryta om eller nämna i ett öppet rum med folk från hela länet.

Men som sagt, KJ är inte den mest vanliga herrn i Boden. Vilket redan är konstaterat.

Återkom gärna ifall du hinner ta ett ord med "systern".

Alltså, om han hävdat att hon är styvsyster skulle det ju inte vara incest, eller hur? Klart han vill få reaktioner, det är sån han är. Hon kallas för "syrran". That's it. Känner henne väl.
Citera
Medlem
m00nst0nes avatar
Så det är alltså KJ som gripits nu och inte MB?
Citera
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
KJ är diagnosernas med Aspie, han har Godman

Har han en god man, hur vet du det? Någon sköter alltså hans ekonomi osv?
Citera
2013-05-24, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappii
KJ hade en bild på en tjej på sin facebook där han skrev "Syrran och jag super" eller något liknande, då hade nån kommenterat "Du har väl ingen syster" typ.

Interesting! Obehagligt ändå att han skulle ha kallat (denna?) för sin syster när han talat om att ha legat med henne. Anyways, det börjar bli lite utdraget! Vet ni mer om vem denna syster är får ni gärna maska namn och kommentera, eller skriva i PM så ska jag se vad jag kan gräva fram. Om där nu finns något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in